Siis KUPARIKIERUKAN voi asentaa jälkitarkastuksessa, muttei HORMONIKIERUKKAA?
Kommentit (11)
jälkitarkastuksessa. Kaksi kertaa.
Mutta tietenkin vain jompikumpi samalle ihmiselle.
kuin hormonikierukassakin, jos asennetaan jälkitarkastuksessa.
Jotkut eivät tykkää laittaa kierukkaa juuri synnyttäneelle, koska idiootit mammat eivät kuitenkaan tajua sitä perforaatioriskiä vaikka kuinka selittäisi, ja sitten ollaan itkemässä nettipalstalla ja vääntämässä valitusta kun meni kohtu puhki. Eihän se seinämä niin hapero ole kuin yhdellä sadasta, mutta onhan se riskiluku sekin.
vielä 2,5kk kuluttua synnytyksestä. Oli kuulemma limakalvot vielä liian heikossa kunnossa (tosin tämä on yksilöllistä). Odoteltiin vielä muutamia viikkoja ennen kuin laitettiin.
Että kuparisen saa ilmasena?
Hormonaalisen tarttee ostaa? Mutta kai sen voi sopia ennen?
Mulle koitti lääkäri jälkitarkastuksessa asentaa kuparikierukan, palautunut liikaa joten sen laittoi perhesuunnittelukeskuksen lääkäri. 
mutta lääkäri ei suositellut, koska mulla oli todettu masennus ja olisi voinut pahentaa oloa. Melko outo perustelu, mutten sitten otattanut.
ja nyt toisen ketjun mukaan hormonikierukkaa ei muka asennettaisi jälkitarkastuksessa.
Kyllä mulla on ainakin laitettu hormonikierrukka jälkitarkastuksessa. Kaksi kertaa.
Ainakin täällä Tampereella ihan normaali käytäntö.
parin viikon päästä laitettiin hormoonikierukka. Ultrattiin jälkitarkastuksessa, että paikat on niin hyvin palautuneet että voi laittaa ja limakalvot oli jo hyvän paksuiset.
laiteta jälkitarkastuksessa, tai ei ainakaan pitäisi.