Kanarialle maaliskuussa?
Voisko joku ystävällinen kertoa onko Kanarialla viileetä maaliskuussa? Tarkeneeko uida vai meneekö enemmän värjöttelyksi? (Riippuu tietty ilmoista mutta kokemuksia olisi kiva kuulla).
Kommentit (27)
Teneriffalle. Lento 28.2. Oulusta eli Aurinkomatkojen paketti.
Hotellina La Paz.
Elen uutisissa puhuttin mutavyöryistä, tänään maanjäristyksestä.Mua alko jo vähän hirvittään:/
vois olla sopiva meille? (minulle ja miehelle:)
En ole koskaan käynyt siellä. yhden kerran espanjassa.
Ei haittaa vaikka jonkin verran olisi lapsiperheitä. En halua sellasta villiä nuoriso-elämää.
Sellanen paikka mistä kuitenkin pääsisi kivasti ostoksille.
Lämmintä tarvis olla huhtikuussa (vois löhöillä altaan reunalla)
T:viiden lapsen äiti
Lämmintä nyt keväällä maalis-huhtikuun aikana?
(ei olla lähdössä thaimaahan;) sen tiedän että siellä ainakin on..
Mutta onko jossakin lähempänä?
En todellakaan ole matkustellut juurikaan. Yhden kerran espanjaan kesäkuun alussa 2 vuotta sitten.
Tarkotus olisi yhdistää rantaa ja shoppailua. Ehkäpä joku nähtävyyskin.
T: ohikulkija
Ellei todella huno tuuri käy, niin maaliskuussa Kanarialla on mitä parhaimmat kelit, ja luontokin kauneimmillaan. Suomalainen kyllä ui Atlantissakin, mutta merivesi ei tosiaan koskaan ole mitään kovin lämmintä. Rannalla kyllä tarkenee, ja uima-altaat ovat usein lämmitettyjä.
Kahdesti maaliskuussa Kanarialla (Bahia Feliz ja Playa del Ingles) ja kumpikin matka oli lämpötilastojen mukaan ihan normaalia ajankohdan säätä... Mutta ei siellä kyllä oikeasti silti lämmin ollut. Uima-altaat on lämmitetty, mutta vesi on sen 21-22 -astetta ja päälle ilkeä tuuli, niin ainakin meidän lapset oli huulet sinisenä jonkin ajan päästä. Ei voi verrata Välimereen kesällä, jolloin voi lapset puljata altaassa tunteja. Esimerkiksi Turkki toukokuussa on jo lämpimämpi. Eli ei kannata odottaa mitään Välimeren kesäilmastoa Kanarialla. Meri on lisäksi tosi kylmä.
Auringossa toki pärjää, mutta varjossa voi tulla jo viileä, jos tuuli sattuu osumaan. Iltaisin tulee kylmä helposti ja saa olla pitkähihainen pääällä ja pahimmillaan tuulitakki. Sinänsä ilmasto on siitä kiva, että esimerkiksi urheilla pystyy, eikä ole liian kuuma.
ja ei kyllä kuuma tullut kertaakaan, mutta mulle varmaan 35+ ois hyvä lämpötila. Kaverit paino sortseissa ja hihattomissa menee koko loman, itse laitoin legginsit ja pitkähihasen iltaisin.
Mulle kyllä sattu paska sää, seuraavalla viikolla oli taas aurinkoa. Mut oli silloinkin reilu 20 koko ajan, vaik netistä säätilat sanoikin 18-19. Mut tuuli on karmea.