Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teititteletkö automaattisesti iäkkäämpää ihmistä? Ikäsi?

Vierailija
03.02.2010 |

Itse teitittelen aina, on jotenkin selkärangassa. Olen 29-vuotias.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teitittelyn ja rouvittelun loukkaavana. Olen palvelutalossa töissä ja uusia asukkaita teitittelen, mutta 99% asiakkaat 80+ ikäiset ilmoittavat kättelyssä että saa sinutella tms.

Minulla on ikää 48v.

Vierailija
42/52 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellen esim. ensin seuraa keskustelua sivusta ja totea, että tässäpä korrektia myös sinutella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on tosiaan jo selkärangassa =) olen 23v.

ja olen ihmetellyt kun suomessa teinit sanoo vanhoille ihmisille sä... siis MITÄ!!!!!!!!?????

Vierailija
44/52 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikkeuksetta vain 80+ ikäisiä, sitä nuorempien kanssa riippuu paljon tilanteesta ja ihmisestä. Olen 39 v.

Vierailija
45/52 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teitittelyn ja rouvittelun loukkaavana. Olen palvelutalossa töissä ja uusia asukkaita teitittelen, mutta 99% asiakkaat 80+ ikäiset ilmoittavat kättelyssä että saa sinutella tms.

Minulla on ikää 48v.

Olen myös töissä vanhusten hoidossa. Uusia asiakkaita saatan teititellä, mutta suurin osa tosiaan sanoo, että saa sinutella tms.

Olen 33v.

Vierailija
46/52 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en esim. keski-ikäsisiä.

ikää 31

Vierailija
47/52 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitittelen aina, mutta en mitenkään automaattisesti vaan joka kerta pitää tsempata, että muistaa teititellä.

Ja otan ihan kohteliaisuutena, jos joku asiakaspalvelija teitittelee. Olen 37 v.

Vierailija
48/52 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23.

Vierailija
49/52 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

29. Eniten ihmettelen nykynuorten juttelua opettajille & rehtorille aivan kuin puhuisivat kavereilleen, lempinimillä tmv. Ei olisi tullut itsellä pienenä mieleenkään.

Vierailija
50/52 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä pian 25.

Vierailija
51/52 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ikää 48v.

Olen myös töissä vanhusten hoidossa. Uusia asiakkaita saatan teititellä, mutta suurin osa tosiaan sanoo, että saa sinutella tms.

Olen 33v.

Yksi pappa kurkistaa aina teititellessäni selkänsä taakse ja kysyy vinoillen, että ketäs meitä täällä onkaan paikalla :D

Vierailija
52/52 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ikää 48v.

Olen 33v.

Yksi pappa kurkistaa aina teititellessäni selkänsä taakse ja kysyy vinoillen, että ketäs meitä täällä onkaan paikalla :D