Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan laihtua pari kilo ja hieman kiinteytyä,syönkö oikein?

Vierailija
02.02.2010 |

Mulla on pari ylimääräistä kiloa ja löysää vähän turhan paljon vatsassa, aattelin koittaa aika pikaisesti päästä niistä eroon. Koitan siis syödä mahdollisimman kevyesti ja vähän kaloreita jotta pääsisin tavoitteeseeni ja lisäksi jumppaan kotona, hypin hyppynarulla yms, minnekkään salille tms en pääse lasten takia lähtemään. Ja syömiset on ollu ihan mitä kaapista on löytynyt, huomenna tarkoitus käydä ostamassa kaikkea terveellistä ja laihduttajalle sopivaa.Tänään oon syönyt:

aamulla : kourallisen viinirypäleitä, pala banaania, lasi appelsiinimehua

Päivällä: 150g kevyttä naudanpaistia, pepsimaxia

välipalana: purkillinen vähäsokerista jugurttia

Illalla: tomaatti-katkarapupataa, (missä siis tomaattia, kasviksia ja katkarapua, hieman oliiviöljyä), kourallinen manteleita, hieman raejuustoa, pepsimaxia

noiden lisäksi sokeritonta mehukeittoa ja kohta aion vielä juoda vihreää teetä jossa vähän hunajaa.

Mitä kaikkea mun kannattaisi syödä, antakaas vinkkejä ja mitä pitäisi tossa ruokavaliossa muuttaa. Kiitos paljon vaivannäöstä :)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä mielettömiä määriä tarvitse vetää. Viehän se nälän juu, mutta kohtuus kaikessa. 150g lihaa on ok summa kun ei mitään kehonrakentajia kuitenska olla vai mitä?

Täälä ei taida ihmiset tietää yhtikäs mitään proteiineista.

kroppaansa saada lihasta, niin luuletko sen hillarilla sinne tulevan? Proteiinia pitää saada salilla treenaavan 1,5-2g/painokilo, jotta jotain tuloksia saa. Naisilla lihasten kasvu on todella tiukassa, joten ruokavalion pitää olla kunnossa. Ja jos et tiedä miksi lihasta kannattaa naisen hankkia ja missä vaiheessa lihaskudos alkaa jo luonnostaan häviämään, niin olet kyllä niin pihalla kuin olla ja voi.

Vierailija
22/24 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei ja kiitos vinkeistä ja muista kommenteista :) Tänään oon syönyt näin, oisko nyt parempaan suuntaan?

aamupala: kourallinen saksanpähkinöitä, lasi sokeritonta mehukeittoa (en ehtinyt kiiressä syömään paremmin)

päivällä: kirjolohipyöryköitä, tomaatti-feta-salaattia(+ hieman oliiviöljyä), jälkiruoaksi naposteluporkkanoita

välipalana: reily annos jugurttia jossa auringonkukansiemeniä, omena, valion maitokahvijuoma

illalla: 2 kananmunaa, 1/2purkkia (isosta purkista siis) raejuustoa, pari näkkileipää kalkkunaleikkeellä, naposteluporkkanoita

ja nyt vihreää teetä hunajalla. Niin ja jossain välissä söin manteleita.

Terveisin ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kananmunaa, keitettynä mieluiten ja vaikka piimää -voi olla prosentteja, aina kun tekee mieli syödä niin juot valion sokerittomia mehukeittoja. Sitten syöt normaaliin tapaan lämpimän ruuan, esim kanakastiketta ja riisiä, lihakeittoa ihan mitä vaan.

käy lenkillä päivittäin puoli tuntia .reipas kävely riittää.

aina kun on nälkä syö kananmunaa. leipaakin saa syödä,laita päälle vihreitä: salaattia tomaattia, kurkkua, juustoa, kinkkua, kananmunaa.

pidä jääkaapissa porkkanaa ja kukkakaalia joita voit napsia.

ja se mehukeitto on hyvä. myös piimä on hyvää nälän poistaja. sitä voi ottaa vaikka litran, se tekee vain hyvää. Osta niitä pieniä gefilus tuotteita joista saa vastustuskykyä. sellainen aamulla.

ja muista liikkua.

vesi on tärkeä. Pisä limupulloissa vetta 1,5 litran ja juo sellainen päivittäin-> pitää nälkää loitolla.

Aivan varmasti laihdut. kiinteytymään pääset vain liikunnan avulla.

toimii!

Vierailija
24/24 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lisäisin vielä kasvisten määrää ja hedelmien määrää, esim. parsakaalia, avocadoja... Pavut, siemenet ja pähkinät myös aika tärkeitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme