G: Oletko koskaan ratkaissut rubikin kuution? Ammattisi?
Siis kaikki sivut, ei yhtä tai puoltatoista, vaan kaikki.
Kommentit (42)
mies harrastaa niitä, kun ratkaiset yhden niin osaat ne kaikki. Netistähän niihin kaavat löytyy.. Nyt ukko vaan reenaa nopeutta =) ja metallimies on hänen ammatti..
Rubiikinkuution ratkaisuun löytyy ihan kaava, jota noudattamalla kaikki sisälukutaitoiset osaavat sen ratkaista.
ei suorittanut valmiita ohjeita!
tai sitten pitää yrittää vuosikaudet, ellei säkä käy.. Tuleehan niissä ohjeet mukanakin, kun ostaa...
Kaivamalla netistä ohjeet avuksi.
Ohjelmistosuunnittelija.
Sen jälkeen sain sellaista palautetta, että ei tullut enää mieleenkään. :D
Joo, olen mä monta kertaa. Olen psykologi.
Ps. luin ohjeet netistä.
Sanasa sanaan samat sanat.
Joo, olen mä monta kertaa. Olen psykologi.
Ps. luin ohjeet netistä.
...sanasTa
meillä on niitä 2 ja on kiva laittaa ne aina järjestykseen, kun vieraat ensin niitä aikansa sotkee :)
Kiinnostas tietää, miks tällästä edes kysellään? Mitä tekemistä ammatilla on ton kanssa? Jep. Olen ratkaissut normi rubikin kuution ties monesti. Olin silloin vielä lapsi, joten ei vielä ammattia. By the way. En taida tuntea ketään, kuka ei ois sitä ratkonut. Ilman ohjeita tietysti. En tiennytkään että siihen on jotain ohjeitakin.
ja kun kerran sen sotkin niin en saanut enää ratkaistua, mutta mun poika 6v. ratkaisi sen heti kun sai käsiinsä!
Kiinnostas tietää, miks tällästä edes kysellään? Mitä tekemistä ammatilla on ton kanssa? Jep. Olen ratkaissut normi rubikin kuution ties monesti. Olin silloin vielä lapsi, joten ei vielä ammattia. By the way. En taida tuntea ketään, kuka ei ois sitä ratkonut. Ilman ohjeita tietysti. En tiennytkään että siihen on jotain ohjeitakin.
en ole edes nähnyt sellaista lapsuuden jälkeen. Enkä kyllä jaksaisi yrittääkään ratkaista...
Kotiäiti / proviisori
ohjeista lukemista. En tiedä kun yhden ihmisen, joka selvitti aikoinaan tuon kuution, ilman ohjeita
10 v. opettelin. taito on jäänyt. Osaan ne käännöt vaikka unissaakin.
sairaanhoitaja
ratkaistua. Olen diplomi-insinööri.
Tuttuni, joka on siivooja, osaa sen ratkaista milloin vain.
Mun äo on 125. (laaja tutkimus)
Sen jälkeen en rubikin kuutiota väännellyt. Pitäisi varmaan ostaa lapsille sellainen, niin saisi taas kokeilla vieläkö onnistuu.
Ammatti on kartoittaja eli tavallinen ammiksesta valmistuntut duunari.
ei suorittanut valmiita ohjeita!