Miten selittää 9v että ei näe ensi joulua,
onko edes tarpeen kertoa?, Sairastaa erittäin agressiivista syöpää.Ennuste 6kk. Olen tämän lapsen äidin hyvä ystävä.
Kommentit (44)
en tiedä. niin kamalaa se on. itse varmasti puhuisin taivaasta ja enkeleistä ja miten siellä taas tavataan kaikki aikanaan vaikka en edes kauheasti usko. jotenkin uskon että saattaa itse ehkä aavistaa? mitä vastata jos kysyy miksi minä? en tiedä, alkoi ihan itkettää. välillä sitä juuri miettii että miten selviäisi jos omassa perheessä näin käy...
ja taivastoivosta. Toivoa, iloa ja elämää on täällä maan päälläkin niin kauan kuin on elämää. Yhtään sitä ennen ei tarvitse surra eikä luovuttaa. Kuoleman jälkeen taas on tiedossa vielä parempaa, joten ei kannata tuhlata hetkeäkään alakuloon.
Niin usemmathan lapset sit jotenkin aavistaa.
Olin sairaalassa vierailemassa, ja jouduin poistumaan huoneesta(siis itse olen tosi herkkämielinen)kun lapsi totesi että hänellä on mummoa niin ikävä(kuoli vuosi sitten).En pystynyt jäämään, täytyisi varmaan osata kovettaa tunteet.
Vakavasti sairaista lapsista sanotaan usein täällä päin vapaasti suomennettuna; hän on edellä ikäisään.