Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ammattikunta ärsyttää eniten ja miksi?

Vierailija
01.02.2010 |

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miksi äidinkielen opettajat juuri? Miten he ovat opettajia teidän läsnäollessanne?

Vierailija
62/75 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko kollektiivisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä: ihan kollektiivisesti. Jos ei työmies ole lusmu, niin se on juoppo. Jos ei ole lusmu tai juoppo, niin ainakin tyhmä. Jos ei ole lusmu tai juoppo tai tyhmä, niin ei ole työmies ollenkaan.

Ihanko kollektiivisesti?

Vierailija
64/75 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse niuho kasvattaja ja pidän aina kiinni rajoista. Lisäksi suunnittelen asioita aina etukäteen ja olen huomannut, että tuttavapiirissä ja lasten kavereiden vanhempien joukossa juuri opettajat ovat niitä, joiden kanssa tulen parhaiten toimeen ja asenne on sama. Itse olen hoitoalalla.

Vierailija
65/75 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitävät itseään niin helvetin eritysinä.

( pakko oikein mainita nää kaks pahinta: ilari johansson - huonohampainen ruma mies - ja pihla viitala; kohta kolmekymppinen, lolitasyndroomassaan kieriskelevä, keskinkertainen näyttelijä - ei muuta. )

Vierailija
66/75 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että maailmassa ei olisi yhtään sairaanhoitajaa ärsyttämässä minua. Eikä lääkäriäkään. Ne ovat liian lähellä sairaanhoitajia. Ja lähihoitajat myös. Ja elänlääkärit ja farmaseutit, melkein sairaanhoitajia.

Olemmepas me nyt fiksuja täällä...

Vierailija
67/75 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahanahneita paskoja.

Vierailija
68/75 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulevat usein olevansa jotain todella erikoista

Vierailija
69/75 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen opettaja.

Vierailija
70/75 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittavat aina huonoon aikaan, eivät ymmärrä lopettaa vaikka kohteliaasti ilmoittaa että ei kiitos. Ovat monesti liian tuttavallisia ja eikä tässä vielä kaikki......

Vierailija
71/75 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myyntiedustajat

Vierailija
72/75 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmaseutit!

Vierailija
73/75 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat niin olevinaan

Vierailija
74/75 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, muutaman poikkeuksen tiedän, mutta 99% porukasta on epäpätevää, lusmua, rahastajia, kateellisia ja työmoraali on jostain toisesta maailmasta. Ei oikeasti voi Suomesta löytyä toista yhtä läpimätää ammattiryhmää. Jos joku olisi luonnostaan vähän parempi, niin äkkiä oppii tavoille...

Vierailija
75/75 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti tajuatte pitää sen omana tietonanne, jos teillä on kouluikäisiä lapsia. Muuten on aika vaikea estää sitä Nico-Petteriä haistattelemasta ja uhittelemasta opettajalle.

tosin meidän "Nicon" nykyinen opettaja on aivan ihana ,edellinen taas oli tyypillinen ope. En pitänyt omana tietonani, mutta lapseni on reilu ja kiva (toisin kuin vanha opettajansa) joten ei uhitellut kesti vaan urheasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi