Mikä ammattikunta ärsyttää eniten ja miksi?
Kommentit (75)
Ja kyllä: ihan kollektiivisesti. Jos ei työmies ole lusmu, niin se on juoppo. Jos ei ole lusmu tai juoppo, niin ainakin tyhmä. Jos ei ole lusmu tai juoppo tai tyhmä, niin ei ole työmies ollenkaan.
Ihanko kollektiivisesti?
Olen itse niuho kasvattaja ja pidän aina kiinni rajoista. Lisäksi suunnittelen asioita aina etukäteen ja olen huomannut, että tuttavapiirissä ja lasten kavereiden vanhempien joukossa juuri opettajat ovat niitä, joiden kanssa tulen parhaiten toimeen ja asenne on sama. Itse olen hoitoalalla.
pitävät itseään niin helvetin eritysinä.
( pakko oikein mainita nää kaks pahinta: ilari johansson - huonohampainen ruma mies - ja pihla viitala; kohta kolmekymppinen, lolitasyndroomassaan kieriskelevä, keskinkertainen näyttelijä - ei muuta. )
Toivoisin, että maailmassa ei olisi yhtään sairaanhoitajaa ärsyttämässä minua. Eikä lääkäriäkään. Ne ovat liian lähellä sairaanhoitajia. Ja lähihoitajat myös. Ja elänlääkärit ja farmaseutit, melkein sairaanhoitajia.
Olemmepas me nyt fiksuja täällä...
luulevat usein olevansa jotain todella erikoista
soittavat aina huonoon aikaan, eivät ymmärrä lopettaa vaikka kohteliaasti ilmoittaa että ei kiitos. Ovat monesti liian tuttavallisia ja eikä tässä vielä kaikki......
Okei, muutaman poikkeuksen tiedän, mutta 99% porukasta on epäpätevää, lusmua, rahastajia, kateellisia ja työmoraali on jostain toisesta maailmasta. Ei oikeasti voi Suomesta löytyä toista yhtä läpimätää ammattiryhmää. Jos joku olisi luonnostaan vähän parempi, niin äkkiä oppii tavoille...
toivottavasti tajuatte pitää sen omana tietonanne, jos teillä on kouluikäisiä lapsia. Muuten on aika vaikea estää sitä Nico-Petteriä haistattelemasta ja uhittelemasta opettajalle.
tosin meidän "Nicon" nykyinen opettaja on aivan ihana ,edellinen taas oli tyypillinen ope. En pitänyt omana tietonani, mutta lapseni on reilu ja kiva (toisin kuin vanha opettajansa) joten ei uhitellut kesti vaan urheasti.
ja miksi äidinkielen opettajat juuri? Miten he ovat opettajia teidän läsnäollessanne?