Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidempään tuhdanneiden HELMIKUU

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäsin sun tiedot ylös. Toivotaan, että sulle plussa tulisi ensi viikolla =)

Mulla ei ensimmäistäkään oiretta raskaudesta, joten eiköhän se täti paikalle kurvaa taas. Onneksi aurinko on alkanut näyttäytyä, jotenkin se saa kaiken näyttämään kauniimmalta ja asiat tuntumaan hieman helpommilta kestää =)

inkeri kp 21

Vierailija
42/51 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

LeeLoo, onnea! Lyhyt oli vierailusi, mutta hyvä asiahan se vain on!

Ray: Tervetuloa joukkoon tuhtaamaan!

Nelli: Tsemppiä!

Inkeri: Eihän kaikilla välttämättä ole mitään oireita ennen plussaa, vai? Älä vielä heitä pyyhettä kehään! Itse yritän pitää toivoa yllä, ainakin siihen saakka, kunnes täti kurvaa paikalle (torstaina).

ON: mietin tässä, pitäiskö kuitenkin hakeutua yksityiselle inssiä kokeilemaan, ennen kuin n. 1,5 vuoden päästä pääsemme IVF:ään julkisen kautta...

Toivotaan, että auringonsäteet tuo meille kaikille ylimääräistä energiaa ja paljon masu-asukkeja! =)

- Ennuli -

kp 24/27 (eikä myöskään mitään oireita raskautumisesta)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea LeeLoolle plussasta! :)

Tervetuloa mukaan Ray. Tuolla esikoisissa kuumeiltiinkin yhta aikaa! :) Sullahan on jannat paikat! Paaset kohta testaamaan! Tulehan kertomaan sitten kuulumisisa! :)

Ja sitten omiin hyviin uutisiin... :) Elikkas miehen siittioissa ei mitaan vikaa! Oli niin mieleton helpotus kuulla tuo!! :) Etta nyt ollaan sitten 18 viikon jonossa sairaalaan ja sitten vissiin tekevat viela aukkarin mulle ja sit katotaan jatkot.

Taitaa olla muuten ensimmainen ovuloimaton kuukausi meneillaan, kun ei minkaanlaista kipua viela tunnu ja kp 14 kuitenkin jo! Tai sitten on tulossa pitka kierto... Katsellaan.

Tinttis

Vierailija
44/51 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa heit.

Tinttikselle onnea hyvistä uutisista ja peukkuja!

Omat navat: Vuoto ei ole vieläkään alkanut, nyt kp 32... Alkaa vähän niinkun ottaa pannuun taas kohta tää homma, yleensä lugejen lopetuksesta n. kolmantena päivänä alkaa vuoto, mutta ehei, nyt jo 5 päivää lugeista ja edelleen vaan veriviiruja paperiin saan aikaan...

Nyt on ostettu digitaalisia ovis-testejä ens kiertoon ja uusi purkki clomeja odottaa korkkaamistaan myös. Kun nyt vaan se kierto alkais!

Oikeesti ottaa päähän, että edes piti ruveta koko vauva-hommaan! Katon kaikki vauva-ohjelmat ja itken vuolaasti. Onneksi en vielä sentään katkeruuttani, vaan enemmän liikutustani, mutta silti vähän ahdistaa. MÄ HALUAN VAUVAN! :)

No, niinhän me kaikki. Siis tsemppiä meille!

:)töpsy

Vierailija
45/51 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

+++ eli tempasin testin kolme kertaa ja plussaa näytti:) Toivottavasti nyt on parempi onni kuin viimeksi...nyt vaan peukut pystyyn ja varmuudeks ehkä myös varpaatkin...;D

Vierailija
46/51 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vaan plussia meille lopuillekin, niin päästään viimein eroon tästä pinosta!! =)

Kuka osaa sanoa kiinnitysvuodosta, millä kiertopäivillä sitä on jos on? Vaikka todennäköisempää mun tapauksessa on, että tää enteilee tätiä vaan hieman uusilla oireilla :D

inkeri kp 27

Vierailija
47/51 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kovasti Helmiinalle! Olikos sinulla "poppakonsteja" käytössä, vai ihanko luomuna tärppäsi?

Inkeri: Minulla ei kokemusta ole tuosta kiinnittymisvuodosta, mutta muistelisin jostain lukeneeni, että n. 1 vk hedelmöityksestä sitä voi tulla. Toivotaan, että olisi kyse kiinnittymisestä eikä tädistä!

Tinttulina: Hienoa, että siittiöt ovat ok!

Täällä kp 3 menossa, täti tuli kylään 1 päivä etuajassa. Kauhea pettymys, luulin että Terolutin avulla täti tulisi ajallaan. Lääkärikin sanoi, että melkein tunnilleen pitäisi pystyä laskemaan, koska täti tulee. Pitäisiköhän annostusta lisätä..? Onko kellään tietoa asiasta?

Varasin sitten ajan vyöhyketerapiaan ensi viikolle. Katsotaan oliskos siitä apua. Ei varmaan haittaakaan ole...

- Ennuli -

Vierailija
48/51 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea LeeLoolle ja Helmiinalla! :)

Pahoittelut tädin saapumisesta Ennuli. :( Tule sitten kertomaan miten vyöhyketerapia tehosi. Itsekin olen sitä joskus miettinyt, mutta en ole vaan saanut aikaiseksi mennä.

Ketkäs täällä nyt piinailivatkaan? Tsemppiä! :) bdbdbdbd! Peukutuksia!

Nyt hieman omaa napaa... En tajua mitä minun kroppa nyt oikein aikoo.. Tänään on kp 11 tai 12/28 ja on jomottanut alavatsan oikeaa puolta niin vietävästi. :/ Eilen illalla alkoi ja nyt vaan jomotus kovenee. Nytkö jo ovulaatio lähellä/tulossa? Tänä aamuna ovistesti oli puolet vahvempi. Ja tänään sitten tulee ovislimaa (sori). Ovis huomenna? Onpas outoa että kroppa on näin aikaisessa. kaipa tähytys vähän sekoitti kiertoa. Mutta tänään on jo harjoitukset tehty.;-)

Hyvää viikonloppua! :)

Kp 11 tai 12/28, yk 28??

Vierailija
49/51 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmiinalle oikein paljon onnea plussasta!!!! Mahtava juttu! :)

Kahdenp@janaiti, mulla taas painvastanen tilanne.. Ovis hukassa tassa kuussa! Ei oireen oiretta! Mutta kaipa se olikin jo aika tulla ovuloimaton kierto, kun joka kuukausi viimesen vuoden aikana olen oviksen tuntenut...

Muksaa viikonloppua!

Tinttis kp 16

Vierailija
50/51 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista. :)

Tinttis: Hyvä, et miehen näyte oli ok. :)

Inkeri: Mulla sama mielikuva kuin Ennulilla, et kiinnittymisvuotoa vois olla n. viikon päästä ovulaatiosta.

Ennuli: Mulla vaihteli kierrot montakin päivää Teroluteilla. Söin niitä kiertoa lyhentämään kp 15.-24. ja eka kierto oli 37 päivää ja seuraavat lyhyempiä 25 ja 27 päivää. En osaa sanoa voiko annostusta lisätä tms.

Tää olikin mun osalta ehkä pikavisiitti tässä pinossa, eilen aamulla sain testiin plussan. :) Selvästi näky, mutta vaaleampi kuin kontrolliviiva...ja testikin oli herkkä, mut kai se on uskottava. Vaikka tietysti aloin sit epäilemään sitäkin, et Pregnyl-piikki vielä vääristäis tulosta. Oireita ei juurikaan ole, mahaa kipristelee välillä ja rinnat vähän kasvaneet ja arat. Vielä en tosiaankaan uskalla siirtyä odotuspuolelle vaan roikun täällä, ainakin taustalla.

Plussatuulia!

-ray

Vierailija
51/51 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisaa plussia! Onnea Ray!! =)

Missa kaikki muut luuraa..??? :) Meitsi koko ajan taalla roikkumassa......

T