onkohan nyt joku ongelma vai mitäköhän tämä on?
Hei! uutena täällä kirjoittelen, esikoinen synty 07/05 ja nyt toista lokakuu " tehty" . ollut vasta kahdet menkat imetyksen lopettamisen jälkeen, ja niiden väli ekojen alkupäivästä seuraavien alkuun 37 pvä, nyt niistä jälkimmäisien menkkojen alusta mennyt jo 40 pvää eikä menkkoja kuulu missään, en myöskään ilmeisesti ole raskaana, olen tehnyt 3 :) testiä tällä viikolla, edellisen eilen, ja ovat selviä negoja.
Eli siis missä mättää, voiko menkat näin vain loppua? Sitten lääkäristä vaan joku keltahormoonikäynnistys tai vastaava vai miten? tai voisinko ollakin raskaana, mutta miksi ei näy testissä vaikka menkat " myöhässä" ? olin kuitenkin tuntevinani ovulaation niihin aikoihin, kun sen 37pväisen kierron mukaan suurinpiirtein lisi pitänyt olla, joten jops ajattelee, että osien pitäisi olla ns. toiminnassa ;) niin ei sen pohjalta menkkojen loppuminenkaan tunnu loogiselta. En myöskään ole laihtunut äkkiä mikä vois ton loppumisen selittää, olen päinvastoin paisunut tässä tasaisesti kunon vauvajutut mielessä ;)
eli siis onko ideoita mistä tämmöinen johtuu/mikä vikana?