KUKA OIKEASTI käy kimppasaunassa kaverienkin miesten ja naisten kanssa?
Kommentit (102)
ja silloin tuli sekasaunottua, niin miksi se pitäisi lopettaa kokonaan? Tietty välillä on kiva saunoa vaan tyttöporukassa (ja varmaan miehistä keskenään), mutta kiva se on yhdessäkin sunoa kun kaikki ollaan kavereita kumminkin.
yleensä saunomme kaikki yhdessä ja alasti. Eikä siinä ole ollut mitään ongelmaa.
ja täytyy sanoa, että olen aina katsellut salaa naisten vartaloita, myöhemmin masturboinut näillä mielikuvilla.
Uskon, että moni mies tekee juuri näin. Vaikkei myönnä, ainakaan naisille.
ja me kokoonnutaan aina viettämään kimpassa niin pääsiäiset, vaput, juhannukset kuin uudet vuodetkin sekä monet muutkin viikonloput. Me saunotaan aina sekasaunassa, yleensä just ajan säästämiseksi niin ettei saunomiseen tuhraannu koko yötä. Jos sauna on siihen aikaan että lapset on hereillä, osa aikuisista menee lasten kanssa saunaan, osa ottaa pestyt lapset saunasta vastaan. Siinä ei kauheesti katella kenen äiti ja isä siellä saunassa sattuu olemaan. Porukka on niin hioutunut yhteen, että lapsille kelpaa pesijäksi ja pukijaksi kuka tahansa meistä.
Myös teinit saunoo samassa porukassa, he tietty osaavat jo pestä itsensä :) Ketään ei ole mukaan pakotettu, ihan omin toimin ne on sinne saunaan marssineet. Enkä oikein usko, että kukaan meistä aikuisista olis teinien fantasioiden kohde, sen enempää kuin kukaan teini meidän aikuisten.
Nyt kun joku alkaa kauhistella meidän kirjavaa menoa, voin todeta että tämän porukan ydinjoukko (kuusi meistä) on tuntenut toisensa ala-asteikäisestä asti. Ollaan niin tuttuja keskenämme että kukaan meistä ei näe toisissamme mitään erotiikkaa. Ei ole muuten ikinä nähnyt, edes silloin lapsena/teininä. Puolisotkin on pyörineet samassa porukassa jo ainakin kymmenen vuotta, eikä tunnu ketään heistäkään muut porukan jäsenet eroottisessa mielessä kiinnostavan.
koskaan en ole nähnyt yhdelläkään miehellä stondista saunomisen yhteydessä.
niillä miehillä ala seistä???
j
sen enempää kuin kukaan teini meidän aikuisten.Puolisotkin on pyörineet samassa porukassa jo ainakin kymmenen vuotta, eikä tunnu ketään heistäkään muut porukan jäsenet eroottisessa mielessä kiinnostavan.
on jo naiivia. Jos siellä on joukossa joku kiinteä 16- vuotias blondityttö, niin kyllä se varmaan joitakuita miehiä siellä kiinnostaa. Ehkä nuo aikuiset naiset on sitten jo niin rupsahtaneet, ettei ne enää herätä eroottisia mielikuvia.
ja täytyy sanoa, että olen aina katsellut salaa naisten vartaloita, myöhemmin masturboinut näillä mielikuvilla.
Uskon, että moni mies tekee juuri näin. Vaikkei myönnä, ainakaan naisille.
oltiin jossain firman saunaillassa järven rannalla ja pomot kekkaloivat siellä naisten edestä järveen uimaan ilkosillaan.
j sen enempää kuin kukaan teini meidän aikuisten. Puolisotkin on pyörineet samassa porukassa jo ainakin kymmenen vuotta, eikä tunnu ketään heistäkään muut porukan jäsenet eroottisessa mielessä kiinnostavan.
on jo naiivia. Jos siellä on joukossa joku kiinteä 16- vuotias blondityttö, niin kyllä se varmaan joitakuita miehiä siellä kiinnostaa. Ehkä nuo aikuiset naiset on sitten jo niin rupsahtaneet, ettei ne enää herätä eroottisia mielikuvia.
Mielikuvista minä viis veisaan, kukin ajatelkoon mitä lystää. Mutta kukaan ei ikinä, kuuna päivänä ole osoittanut mitään eroottista mielenkiintoa toista porukan jäsentä kohtaan- vaikka joku sellaista olisikin ehkä tuntenut. Kysehän on myös ystävien kunnioittamisesta, että ei ruveta kaverin puolisoa vonkaamaan vaikka vaimolla olis isommat tissit tai kaverin miehellä isompi kalu...
T: 49
Eikös ne ole ne teot jotka ratkaisee?
Eikös ne ole ne teot jotka ratkaisee?
T: 49
ja täytyy sanoa, että olen aina katsellut salaa naisten vartaloita, myöhemmin masturboinut näillä mielikuvilla. Uskon, että moni mies tekee juuri näin. Vaikkei myönnä, ainakaan naisille.
Ei tietenkään ole, kunhan sanoin. Varmaan joidenkin tiukkisten mielestä on, vaikka olisivat hyvillään, jos joku unelmoisi ja masturboisi heitä ajatellessaan.
enkä menisi. Minulle alastomuuteen sukupuolten välillä liittyy kyllä erotiikkaa. Usein miehenikin kanssa kahdestaan saunoessa harrastetaan seksiä, lähes aina oikeastaan. Minusta on outoa, että nimenomaan tuttujen kanssa sekasaunat on ok. Miksi ei tuikituntemattomien kanssa? Miksi ylipäätään jaetaan esim. uimahalleissa miesten ja naisten saunoihin? Miksi tuttuus tekee asian erilaiseksi?
Minulle saunominen on peseytymistä, rauhoittumista ja rentoutumista varten, eikä mikään hikinen panopaikka. Miten edes voi tulla saunassa seksi mieleen?
Minulle alastomuuteen sukupuolten välillä liittyy kyllä erotiikkaa. Usein miehenikin kanssa kahdestaan saunoessa harrastetaan seksiä, lähes aina oikeastaan.
Mutta kymmeneen vuoteen en ole vieraiden miesten kanssa saunonut. Koko perhe kyllä saunotaan yhdessä ja lapset saa itse päättää, jos joskus eivät enää halua isän tai äidin kanssa saunaan.
sekasaunassa. Esim. opiskelukaverien porukoissa ja prätkäkerhon kesken käydään useimmiten sekasaunassa. Toisten kaverien kanssa taas ei käydä.
En ole ikinä nähnyt kellään miehellä stondista sekasaunassa, mutta eikö se nyt vain ole mukavaa, jos soku saa saunasta jotain eroottisia fiiliksiä fantasioihin. Ei mua ainakaan haittaa, mitä joku tykönänsä ajattelee. Ja jos joku haluaa tsekkailla mua saunassa, niin siitä vaan. Ei mulla oo mitään hävettävää.
Minulle saunominen ei ole mikään eroottinen tapahtuma, mutta saunominen on tavallaan intiimi juttu, jota en halua kaikkien kanssa jakaa. Tuttujen ja läheisten kanssa saunominen on ok, oli ne sitten miehiä tai naisia.
Tuikituntemattomien edessä tuntisin itseni jotenkin haavoittuvaksi. Ja sellaisten kanssa, jotka tunnen, mutta joista en pidä, vielä enemmän.
En pidä yleisistä saunoista, enkä uimahalleissa mistään naistensaunoista. Ja mulle olis kauhistus, jos jossain anoppilassa esim. joutuis miehen sukulaisnaisten kanssa saunaan. Mieluummin jopa niiden miesten kanssa saunoisin.
[yäääk
Vierailija - 01.02.10 07:52 (ID 9922827)i]
Tiiätsä et joku AINA salaa tuijottaa sun pimppaa, perää ja tissejä?!Mitä helvetin väliä sillä on, jos joku vähän vilkaisis tai vaikka katsois pidempääkin?
Mutta en siksi ole käymättä sekasaunassa - en käy siksi, että mua vaan ärsyttää sellanen hippimeiniki, enkä halua nähdä tuttaviani alasti; ei kiinnosta, mielenkiinto katoaa.
[yäääk
Vierailija - 01.02.10 07:52 (ID 9922827)i]
Tiiätsä et joku AINA salaa tuijottaa sun pimppaa, perää ja tissejä?!Mitä helvetin väliä sillä on, jos joku vähän vilkaisis tai vaikka katsois pidempääkin?
Mutta en siksi ole käymättä sekasaunassa - en käy siksi, että mua vaan ärsyttää sellanen hippimeiniki, enkä halua nähdä tuttaviani alasti; ei kiinnosta, mielenkiinto katoaa.mitään hippimeininkiä oo. Mä oon ainakin meinät prätkäkerhossa ainoa, jonka vois mieltää hipiksi.
Käydään miehen kanssa ja muutamien kavereiden, miehiä ja naisia. Ovat kaikki ystäviäni, saunon sellaisten ihmisten kanssa joiden kans on luonteva olla ja joista pidän.
Saunon myös oman perheen kanssa, esim. isän jne. aikuisiälläkin. Mutta esim. anoppini kanssa en menisi ikinä saunaan, koska ei olla niin läheisiä.
En myöskään tykkää yleisistä saunoista, esim. uimahalleissa.