KUKA OIKEASTI käy kimppasaunassa kaverienkin miesten ja naisten kanssa?
Kommentit (102)
Saunotteko perheenjäsenien kanssa? Siis esim.veljen kanssa..?
En pidä itseäni kovin naiivina, sinua taas voisin sanoa estoiseksi tai yliseksuaaliseksi. Saunominen on peseytymistä, hiljentymistä ja rentoutumista, erittäin epäseksuaalista minusta.
että ei tässä ole mitään seksuaalista.
Voin kertoa että aina on!
En pidä itseäni kovin naiivina, sinua taas voisin sanoa estoiseksi tai yliseksuaaliseksi. Saunominen on peseytymistä, hiljentymistä ja rentoutumista, erittäin epäseksuaalista minusta.
että ei tässä ole mitään seksuaalista.
Voin kertoa että aina on!
yhdessä jne.
sukulaismiesten kanssa, vaikka muuten käynkin sekasaunassa.
mä käyn kanssa prätkäkerhon poikien kans saunas useinkin ja kivaahan se on kun pojat saa kateltavaa ;) punaposkisia parrakkaita körmyjä on kiva kattoo ku peittelevät mun tuijottamista :D
kävin sekasaunassa jossa meitä kaksi pariskuntaa. oli mukavaa enkä katsellut ketään sillä silmällä ihan senkin takin kun ei ollut silmälaseja päässä. ajateltiin että ollaan tultu iltaa istumaan niin mennään sitten yhdessä saunaankin. Pitää olla tietenkin kaikille hyväksyttävää.
kylpylöissä en käy sekasaunoissa koska siellä yleensä kähmyisiä vanhoja ukkoja katsomassa.
Kerran tuli ohjelma jossa tutkittiin alastomuuden tuntua ja siinä täysin tuntemattomat ihmiset riisuivat toistensa edessä. jokainen kyllä katsoi miltä toinen näytti ja kriittisetkin paikat mutta ei seksuaalisessa mielessä.
eroottisempaa on jos on hiukan vaatetta ja jää arvailujen varaa kuin ihan alastomana olo. :)
ymmärrän jos joku ei tykkää käydä.
halua nähdä miespuolisia miehen kavereita alasti, ihan sama mitä muut siitä ajattelevat. Naisporukassa voin kyllä saunoa.
Joskus on jollakin vähän ottanut eteenkin. :D
keskustelupalstalle uimahallissa näkemästään alastomasta naisvartalosta kertoo aika paljon jutun kirjoittajasta, mutta ei mitään uimahallin käyttäjistä yleisesti.
Aika harva on niin poikkeuksellisen näköinen, että häntä ihan tuijotettaisiin uimahallissa.
No totta kai ne tuijottaa!!!!
Minä käyn kaksi kertaa viikossa uimahallissa, enkä ole koskaan nähnyt kenenkään tuijottavan ketään.
Sitten kirjoitetaan täällä, miten lihava/laiha/karvainen jne joku oli uimahallissa.
Yleensä saunomme miehet ja naiset erikseen, mutta yhdellä mökillä on tullut tavaksi, että käymme sekasaunassa...n. 6 pariskuntaa yhdessä. Kaikki ovat tosi tuttuja keskenään ja kyseisessä saunassa on hämärää.
Muutaman kerran ollaan saunottu parhaan ystäväpariskuntamme kanssa ihan tavallisessa valoisassa saunassa yhdessä. Tämä ihan ajansäästön vuoksi eli ei ole aina kiva odotella, että toiset saunovat sen pari tuntia ja sitten toiset...menee koko ilta.
No ollaan niin tuttuja, että on ollut hauska juttu. En voisi kuvitella meneväni joidenkin vieraiden kanssa tai erityisestikään työkavereiden kanssa...huh.
Niin en tiedä kirjoittiko joku jo tästä, mutta..
Katinkullan kylpylässä, Vuokatissahan on saunamaailma, jossa saunoihin ja altaisiin ei saa mennä uimapuvut päällä. Ja siellä on siis naiset ja miehet sekaisin.
se on kivaa! Ja monesti siitä on kehkeytynyt jotain muutakin ;) ...olen parinvaihtaja...
Nyt on julkinen alastomuus maailmalla out. esim: yläosattomuus on katoavaa perinnettä, ranska, tanska, italia, australia ym. Yhteissaunominen (nakuilu)ei vain sovi monikulttuuriseen maailmaan. Osalle (maahan muuttajalle) nakuilu kauhistus.
Lääkärit ja lääketieteen opiskelijat ovat pahimpia. Siinä ei vissiin oma toosa sitten tunnu enää niin pyhältä ja siveältä salaisuudelta, kun on päässyt vähän elämän realiteetteihin kiinni.
Kyllä on typeriä viestejä täällä.
Ihmisen täytyy olla sairas jos kiihottuu jokaisesta vähäpukeisesta ihmisestä.
Entä gynekologit yms jotka näkee kaiken, kiihottuuko nekin aina ja joka kerta? Miten te sekasaunan kammoksujat voitte päsätää miehenne uimahalliin tai rannalle?
Minä olen varmaan vähän erikoinen, kun käyn ihan luontevasti sekasaunassa umpivieraiden kanssa. Katselevat tai ei, ja kukin saa minun puolestani miettiä pääsään ihan mitä haluavat, kunhan käyttäytyvät ihmisiksi.
Mutta (puoli)tuttujen miesten kanssa en halua mennä saunaan. puoliso on eri asia, mutta vaikka työkaverit tai miehen ystävät... Brr... Oman veljen ja läheisen ystävän kanssa taas on ihan luontevaa.
Sekasauna sinänsä olisi kiva monesti illanvietossa. Meilläkin on työporukassa 3 naista ja 10 miestä, ja käytännössä tötkötetään tyttöjen kanssa se tunti saunassa, sitten kökitään odottamassa miehiä se 2-3 h. Parhaassa tapauksessa joku joutuu lähtemään aikaisemmin. Ei sillä, että nuo naiset olisivat mitenkään tylsiä tms, mutta kivampi olisi viettää sitä iltaa isommalla porukalla, kun se on se homman pointti kuitenkin.
Ja jos lauteille mahtuu enemmän populaa, niin miks ihmeessä sinne pitäis mennä pareina?
Riippuu aikataulutuksista, illan ohjelmasta, porukan määrästä ja tuttuudesta sekä tietty saunan koosta.
Toisinaan sitten miehet lasten kanssa tai naiset lasten kanssa tai miten sattuu...
vähän eroottisia väristyksiä sekasaunassa, niin mitä sitten? Ketä se haittaa? Eikö se ole vain kivaa piristystä elämään?
Ei ole ainakaan koskaan mennyt meininki niin eroottiseksi, että olis kellään stondista ollut.