KUKA OIKEASTI käy kimppasaunassa kaverienkin miesten ja naisten kanssa?
Kommentit (102)
ja yleensä kesäjuhlissa meitä on noin 5 lapsiperhettä ja menemme kyllä kaikki sulassa sovussa sekaisin, aina menty, jo ennen lapsiakin, ei ole ollut kenellekään ongelma.
Varmasti kun murrosikä lähenee saavat tytöt ja pojat omat uikkarisaunat tai sen sellaista
Mä olen aina pitänyt tätä aivan normaalina!
Hassua että joku edes ajattelee siinä jotakin perverssiä. Siellä on 5 paljua lattialla lapsille ja isommat lauteilla jo. Isit ja äidit pitävät lapsista huolta.
Ja meitä on kyllä kaiken kokosia ja näköisiä.
ja te jotka väitätte ettei siinä ole mitään seksuaalista niin katsokaapa ensi kerralla tarkemmin esim.miesten reaktiot...tuskin ihan viattomasti katselevat silmiin...
Ehkä naisten mielestä siinä ei ole mitään seksuaalista, mutta väitän, että jokainen mies, 200 prosentin varmuudella, ei ajattele näin.
Toisaalta - minä en menisi sekasaunaan sen takia, että en halua paljastaa roikkuvia rintojani muille miehille. Minulla on hieno d-kuppi, oikein komea, kun on kunnon rintsikat. Mutta auta armias, millaiset roikkuvat ne on oikeasti... olisi se kamalaa, jos kaikki miehet sen tietäisivät!
ja te jotka väitätte ettei siinä ole mitään seksuaalista niin katsokaapa ensi kerralla tarkemmin esim.miesten reaktiot...tuskin ihan viattomasti katselevat silmiin...
mutta tuntui että siinä oli yleensä joko
a) kiusallinen tunnelma kun kaikki yrittivät huolellisesti olla katsomatta toisiaan
b) eroottinen tunnelma, kun lauma sinkkuja on sivusilmällä vähän tsekkaillut toisiaan
tai
c) humalainen mutta hilpeä tunnelma, kun ihmiset menettävät estonsa ja vasta seuraavana päivänä miettivät oliko nyt niin kivaa sitten päästä perille siitä miltä kaverin mies näyttää alasti.
Ei se mitenkään kamalaa ollut, mutta ei ole huvittanut enää opiskeluaikojen jälkeen. Rennompaa mennä erikseen.
mitä sitten jos joku sillain katsookin! Katsotaanhan sitä vaatteet päälläkin. Jos joku luulee että ei seksuaalisesti silloinkin niin on aivan hassu!
Mutta kyllä meillä se juttu on siinä että lapset nauttii ja vanhemmat huolehtii ja kaikki saadaan järvivedessä polskutella!
Ja katsokaas hurjaa! Olemme kaikki vielä selvinpäin!
tapana joko niin että miehet ilkosilleen ja naiset bikineissä tai sitten kaikki pariskunnat ilkosillee...ja jos ne miehet ei ennen ole tissejä ja tussuja nähnyt niin eikö sitten olekin jo aika katsella....
keltä vaan mieheltä (paitsi eunukeilta), niin kyllä ne kattelee teidän värkkejä arvioivasti, samoin oma miehenne kiihottuu hyvännäköisten alastomien kavereidenne näkemisestä. No, tää ei kai sitten häiritse ketään muita kuin minua.
sitä perverssinä pidä. Mutta en koskaan menisi nudistirannalle. Enkä hillu rannalla yläosattomissa. Samaa sarjaa siis.
Ja totta maar minä tarkastelen miesten jalkoväliin, jos sellainen on julkisesti esillä!
Mies ilmoitti viime viikolla että oli käynyt saunassa kahden naispuolisen työkaverinsa kanssa firman saunaillassa. Pyyhkeet päällä kuulemma ja siksi yhdessä, etteivät muut halunneet saunaan. En ole kysynyt että oltiinko suihkussakin pyyhe ympärillä, varmaan joo.
Ihan pokkana mies tämän ilmoitti, mutta huomasin kyllä että äänessä oli epävarmuutta. Ja totta helv**issä minä vedin herneen nenään.
Miten olisitte muut reagoineet? Tuntuu että olenko aivan tiukkapipo kun tuollaisesta hermostun, mutta en vaan osaa suhtautua asiaan neutraalisti. Itse en todellakaan menisi miespuolisten kavereiden kanssa saunaan, edes pyyhkeet päällä. Mitä iloa sitä paitsi olla siellä pyyhkeellä?! Tuntuu tekosyyltä koko saunominen.
miehet istuvat etukenossa, nojaavat kyynärpäillään polviin ja tuijottavat alaviistoon, että voivat nousta lauteilta.
niillä miehillä ala seistä???
mökillä sekasaunassa, mutta en menisi yleiselle nakurannalle. Siinäkin on eronsa, vaikka eihän ne normirantojenkaan pikkubikinit ja uikkarit kauheesti jätä arvailujen varaan.
sitä perverssinä pidä. Mutta en koskaan menisi nudistirannalle. Enkä hillu rannalla yläosattomissa. Samaa sarjaa siis. Ja totta maar minä tarkastelen miesten jalkoväliin, jos sellainen on julkisesti esillä!
jonne saa mennä vain alasti.
Jätettiin tämä väliin, vaikka siis sekasaunotaan ystävien kanssa joskus mm. ajan säästämiseksi.
ja joissain kylpylöissäkin ole tai ainakin ole ollut sekahöyrysaunoja ja ihan ilman uikkareita mentiin. Ei siinä mitään kummallista ole.
Siinä ei ole koskaan ollut mitään kummallista. Myös monenlaisissa opiskelijariennoissa ollaan oltu porukalla saunassa eikä kenellekään ole tullut mieleenkään, että se olisi jotenkin pahasta. Saa sitä toisten vartaloita katsoa, katsovathan naiset toisia naisiakin arvostelevasti ihan tavallisissa uimahalleissa. Miksei sitten miehiä saisi arvioida ja päinvastoin? Eihän se vaikuta siihen, mitä ihmisestä oikeasti ajattelee!
Myös perheen ja suvun kesken on aina sekasaunottu. Mitä ihmeen kummallista siinä on? Lapset kannattaisi opetaa luonnolliseen alastomuuteen. Toki ymmärrän, että tietyssä vaiheessa murkkuikää oma keho on arka paikka, mutta siitä ohipäästyä voi taas nauttia saunastakin ilman mitään ällöjä uikkareita epähygieenisesti päällä.
Että ei tää nyt ihan urbaania legendaa ole!
Samaa nahkaahan se on nenänpäässä kuin pepussa tai tississäkin, mitä sitä turhaan piilottelemaan.
Ihan älytöntä on, että ihmiset eivät uskalla sekasaunoa, koska pelkäävät että sekasaunaan menevä nainen leimataan horoksi jne.
En mäkään vois kuvitella meneväni saunaan kenenkään muun miehen kanssa kun omani, en edes isäni kaikkein vähiten esim. appeni kanssa.
Ja todellakaan omaa tyttöäni en laita vieraiden miesten tai tuntemienikaan (paitsi isänsä) kanssa samaan saunaan. Ei vain ole musta luonnollista ja oikein, olkoot muut mitä mieltä tahansa!
Ihan älytöntä on, että ihmiset eivät uskalla sekasaunoa, koska pelkäävät että sekasaunaan menevä nainen leimataan horoksi jne.
kyllä, kun menin silloisen heilani opiskelijailtaan, ja kännissä menin sitten myös saunaan, jossa oli vain muutama mies. Pari tyyppiä vittuili minulle kyllä tuosta saunomisesta vihjaillen, että olen joku jakorasia. Mutta eipä tuo kännissä tietty haitannut.
sekasaunon sujuvasti enkä pidä sitä mitenkään kummallisena.
ja joissain kylpylöissäkin ole tai ainakin ole ollut sekahöyrysaunoja ja ihan ilman uikkareita mentiin.
Ei siinä mitään kummallista ole.