Miksi poikien vaatteet ovat niin hirveitä
tai sitten perkeleen kalliita?
Tytöille kauniita vaatteita kaupat väärällään
Kommentit (66)
mul on kaikkee tämmost siide pääkallo hommat on vanhaa noin vuodelta 1 xD
pukeutuvat lähinnä Polarn o Pyretin vaatteisiin, joskus myös Tickettiä ja esim. alusvaatteita, sukkia ja yökkäreitä ostan Hennesiltä. Espritiä netistä, www.esprit.fi ja joskus Legon vaatteita tai Mayoralia ... eniten siis poppia.
Kunhan vaate on värikäs eikä siinä ole isommille sopivia kuvia (pelottavia), niin kelpaa mulle :). Hyvin ovat kestäneet käyttöä eikä tartte itkeä rahojen perään jos tahrat ei lähdekään pesussa.
vaatteiden haukkuminen johtuu siitäkin, että ainakaan aluksi ei osaa etsiä niitä kivempia vaatteita. Eikä mulla ole ollut hirveästi aikaa, kiinnostusta ja mahdollisuutta ravata eri kauppoja läpi. Yritin siis aikani hakea vaatteet sieltä missä muutenkin kuljen. Ns. normaalilla reitilläni ovat vain Citymarket, Prisma ja Vapaa Valinta. Joskus KappAhl ja Lindex. H&M:lle pitäisi lähteä erikseen kaupunkiin, saati sitten jos hakee Legoa tai Benettonia. Koska en ole hirveän tarkka lapsen vaatteista, kuvittelin, että löytäisin tavallista siedettävän näköistä vaatetta helposti yllämainituista. Nyt minusta on tulossa kummastelemani lastenvaateintoilija, sillä joudunkin lähtemään ihan erikseen kaupunkiin ostamaan lapsen vaatteita tai etsimään sopivia verkkokauppoja. Eli pientä harrastuneisuutta ainakin minulta vaatii, että saan lapselle ns. tavallisen näköisiä vaatteita.
Niitä kivoja vaatteita on tottunut ostamaan kiireessä samalla kun käy ruokakaupassa (jos vieressä esim. HM tai Seppälä). Yhtäkkiä niistä ei löydykään mitään kivaa kun pitäisi ostaa jo kokoa 134-140! Silloin sitä vaivaa on tosiaankin nähtävä, että löytää jonkin kivan värisen esim. Viimeksi löysin kivan oranssin paidan Anttilasta. Joskus NameIt:lla on kivoja mutta meidän kaupungissa valikoima on niin kovin pieni:(. Sama koskee jotain Legoa.
tai ainakin jotain. Sen jälkeen ongelmia on ollut, varsinkaan kun lapsi inhoaa farkkuja ja collagehousuja. Onneksi on ollut ulkomaanmatkoja, joten olen ostanut vaatteita muualta jo vuosia. esim viime kesänä Saksasta löytyi vaikka mitä ja kohtuulliseen hintaan.
mutta sydän on hyvä.
Molemmat ovat ihan tärkeitä ihmisille ja jokaiselta ne molemmat löytyvät =)
Osta ap LEGOA jesper juniorista esim
ovat kauniita
ja lapsetkin niistä tykkää.
Harmi vaan että niitä on omassa kaupungissa niin vähän tarjolla. Vain yksi kauppa ostaa ko. merkkiä ja vain muutamia kappaleita :/
=myrkyn merkki t.kemisti
Myös kuolema kuvataan pääkallohemmoksi taiteessa. (t.taiteilija)
Joo ja vakavasti puhuen merirosvo juttuna se pääkallo ehkä menee, mutta muuten joka paikassa. Meillä pojalla merirosvo kumpparit kun oli halvat. Täytyy kait ostaa kalliit nokialaiset.
Mutta onko siellä Benettonilla kallista? Kerran kävelin liikkeen ohitse ja vaikutti hintavalta putiikilta. t.köyhä
Ei minun pojillani ainakaan ole yhtäkään "hirvitystä" vaatekaapissa, ei myöskään joka paikasta tunkevaa niiiiiiiiiin tylsää tummansinistä.
Ja vanhempi poika kuitenkin "jo" 2-luokalla koulussa ja vaatekoko 140cm.
Tilaan jonkin verran ulkomailta ja kyllä niitä ei hirveyksiä löytyy ihan täältä kotosuomestakin.
Tyttöjen vaatteet sen sijaan on ainaista vaaleapunaista kamalinen lantiomalleineen ja Hello Kitty/Bratz jne-kuvineen, yök!
nuo Legon vaatteet ovat liian hintavia mulle:(. En voi maksaa yli 20 € jostain paidasta. Joku oikein nätti näytti maksavan lähemmäs 30 €.
toimittaako tuo mytoys tänne suomeenkin? mihin hintaan+muita kokemuksia?
Pojat iältään 15, 8 ja 6. Kyllä on tosi haastavaa löytää heille sellaisia vaatteita joissa ei olisi pääkalloja tai liekkejä.
Kuten moni jo sanoikin samaa, niin myös meillä perusvaatteet ostetaan h&m:ltä. Lisäksi marimekkoa, legoa ja benettonia.
Meillä ei edelleenkään ole yhtään liekki- tai pääkallovaatetta. Eikä toivottavasti tulekaan.
Tämä vaatii kyllä aika paljon minulta harrastuneisuutta. Helpompaa olisi ostaa paikallisesta vapaa valinnasta ne kaikki hirvitykset...
Nyt kun meillä on pieni tyttö, niin mieskin sanoi, vierailtuaan lastenvaateosastolla, että on se kumma kun tytöille on niin paljon enemmän vaihtoehtoja.
muuta en ole sieltä ostellut.
Ja Benettonin paitoja myydään usein edullisesti Hulluilla Päivillä Stockalla.
Mutta onko siellä Benettonilla kallista? Kerran kävelin liikkeen ohitse ja vaikutti hintavalta putiikilta. t.köyhä
eli siellä ok paitoja (en tosin itse osta vielä yli 110 cm) pojille...
on ihan keskustassa Kaubamajan tavaratalo, mistä saa vaatteita hiukan edullisemmin kuin Suomesta. Kannattaa ainakin kurkata.
mut en tiiä miks ees kukaan haluu piettäää esim pääkallo juttui kaikki käyttää nykyään kaikkee esim. dc ac dc burton