Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yööök mulla on aamulla se prkeleen sokerirasitus..

Vierailija
31.01.2010 |

kyllä ärsyttää..2 tuntii kidutusta..enkä edes saa palkkaa,kun en ole vakituisessa työpaikassa

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasituskoe otettiin koska pissassa oli vähän sokeria. heikko olo oli jo mennessä syömättömyyden takia ja ekan kamalan litkun juonnin jälkeen oksetti ihan hirveesti. Tokan jälkeen helpotti, mutta se piikillä tökkiminen ei ole mitään kivaa, varsnkaan kun mun suonet ei löydy helposti ja ne tökkii sata kertaa...

Vierailija
42/43 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiristetty sitä painoindeksi rajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat tainneet laittaa ikärajan, joka oli muistaakseni 25 tai 26.Indeksiraja mun mielestä ollu aina tosi tiukka, siinä ei oo paljo kiristämistä. Itse suostuin kun nyt neljättä odottaessa lähtöpaino ihan kamalasti liikaa. edellisessä raskaudessa kieltäydyin vaikka olinkin reilusti ylipainoinen, mutta koska edellisten kanssa olin käynyt eikä kummallakaan kerralla sokereissa ollu mitää vikaa, en kokenut sitä tarpeelliseksi. Ja joo, se ON KAMALAA! Piikittämisestä viis, mutt se litku.. yök. Yllätyksekseni tällä viimesellä kerralla en siinä odottaessani nukahtanu, enkä oikeestaan edes meinannu oksentaa enää litkun juonnin jälkeen niinkuin edellisillä kerroilla. Mutta ne eväät kannattaa olla mukana jos ei asu ihan vieressä, koska muuten saattaa kotimatkalla tulla todella huono olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan