Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Havainto miesten vartaloista uimahallissa

Vierailija
31.01.2010 |

Käyn usein uimahallissa ja tottakai sitä tulee välillä silmäiltyä miesten vartaloita (tietysti myös naistenkin). Olen huomannut, että korkeintaan vain 1 %:lla miehistä on oikeasti hyvä vartalo. Suurimmalla osalla on ainakin vähän ylipainoa, mahaa, ei lihaksia nimeksikään ja muutenkin lössyköitä. En tykkää ylibodatuistakaan, mutta eipä heitä näykään uimahallissa. Oma mieheni on lähestulkoon aina ainut hyväkroppainen mies uimahallissa. Eikä tämä nyt ole mikään subjektiivinen mielipide, vaan kyllähän sen nyt silmällä näkee kuka tekee muutakin kuin makaa sohvalla kaukosäädin kädessä ja olutlasi toisessa.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalaa, uskaltaakohan sinne nyt mennä, kun miehenikin on juuri tuollainen entinen podari nyrkkeilijä josta näkee ettei ole salilla käyty vuosiin. Tatuoinnitkin on ja mursunviikset. Minun perseeni roikkuu ja käsivarret ovat kuin lauantaimakkarapötköt. Miksi te teette uimisesta näin inhottavan harrastuksen. Meni maku koko uimahalliin :( :( emme ole pahoja ihmisiä. Laitamme leivälle vain enemmän silavaa ja nautimme ruoka oluesta.

Nauttikaa, mitä se haittaa, jos jotkut arvostelevat keskenään.

Käske miehesi salille, läski ei tee hyvää muutenkaan.

Vierailija
42/57 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mahtava kun sain hyvät naurut! Kiitoksia sinulle, kuka lienetkin : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tatuoitu vähän lihonnut bodattu vartalo on juuri seksikäs ja etenkin kalju ja tuo "kuonokoppaparta".

Minä olen aina käynyt kuumana pahoihin poikiin. Sellaisiin joille ei ryttyillä. Silti näiden nallekarhujen kainaloon on ihanan turvallista käpertyä. En kyllä muutenkaan silmäile vartaloita uimahalleissa tai uimarannoilla. Uinti on pääasia ja se kuinka monta kilometriä tuli täyteen. Sitten voikin käydä hyvällä omatunnolla pizzalla tai hampurilaisilla.

Vierailija
44/57 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tatuoitu vähän lihonnut bodattu vartalo on juuri seksikäs ja etenkin kalju ja tuo "kuonokoppaparta". Minä olen aina käynyt kuumana pahoihin poikiin. Sellaisiin joille ei ryttyillä. Silti näiden nallekarhujen kainaloon on ihanan turvallista käpertyä. En kyllä muutenkaan silmäile vartaloita uimahalleissa tai uimarannoilla. Uinti on pääasia ja se kuinka monta kilometriä tuli täyteen. Sitten voikin käydä hyvällä omatunnolla pizzalla tai hampurilaisilla.

ovatko nuo pahan pojan tunnusmerkkejä? Olen kyllä erehtynyt sitten, olen ikävä kyllä aikoinani sortunut muutamaankin "pahaan poikaan", eivätkä ne yleensä plösöjä olleet, päinvastoin :) Läskeille, ennen painoja nostaneille ei ryttyillä vai ;) Älä nyt viitsi, nuo nallekarhu ja perheen suojelija-fantasiat ovat kyllä kivoja, mutta ns "pahat pojat" yleensä juoksevat kyllä karkuun jos tulee tosipaikka.

Mutta asiaan, sellainen vähän vanhempi, ruskettunut ja kiinteä mies on kyllä makuuni, sellainen 35- jotain, jolla lihakset erottuvat.

Vierailija
45/57 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tatuoitu vähän lihonnut bodattu vartalo on juuri seksikäs ja etenkin kalju ja tuo "kuonokoppaparta". Minä olen aina käynyt kuumana pahoihin poikiin. Sellaisiin joille ei ryttyillä. Silti näiden nallekarhujen kainaloon on ihanan turvallista käpertyä. En kyllä muutenkaan silmäile vartaloita uimahalleissa tai uimarannoilla. Uinti on pääasia ja se kuinka monta kilometriä tuli täyteen. Sitten voikin käydä hyvällä omatunnolla pizzalla tai hampurilaisilla.

ovatko nuo pahan pojan tunnusmerkkejä? Olen kyllä erehtynyt sitten, olen ikävä kyllä aikoinani sortunut muutamaankin "pahaan poikaan", eivätkä ne yleensä plösöjä olleet, päinvastoin :) Läskeille, ennen painoja nostaneille ei ryttyillä vai ;) Älä nyt viitsi, nuo nallekarhu ja perheen suojelija-fantasiat ovat kyllä kivoja, mutta ns "pahat pojat" yleensä juoksevat kyllä karkuun jos tulee tosipaikka.

Mutta asiaan, sellainen vähän vanhempi, ruskettunut ja kiinteä mies on kyllä makuuni, sellainen 35- jotain, jolla lihakset erottuvat.

Massakkaita miehiä jotka nappaavat niskapersotteella ja lyövät lujaa. Näin minä olen käsittänyt.

Minua henkkoht kuvottaa nämä puttepossut.

Seksikkäin vartalo on maratoonarilla tai laihalla koripalloilijalla. (Ei siis jenkkikoripalloilijat)

Vierailija
46/57 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovatko nuo pahan pojan tunnusmerkkejä? Olen kyllä erehtynyt sitten, olen ikävä kyllä aikoinani sortunut muutamaankin "pahaan poikaan", eivätkä ne yleensä plösöjä olleet, päinvastoin :) Läskeille, ennen painoja nostaneille ei ryttyillä vai ;) Älä nyt viitsi, nuo nallekarhu ja perheen suojelija-fantasiat ovat kyllä kivoja, mutta ns "pahat pojat" yleensä juoksevat kyllä karkuun jos tulee tosipaikka. Mutta asiaan, sellainen vähän vanhempi, ruskettunut ja kiinteä mies on kyllä makuuni, sellainen 35- jotain, jolla lihakset erottuvat.

Massakkaita miehiä jotka nappaavat niskapersotteella ja lyövät lujaa. Näin minä olen käsittänyt. Minua henkkoht kuvottaa nämä puttepossut. Seksikkäin vartalo on maratoonarilla tai laihalla koripalloilijalla. (Ei siis jenkkikoripalloilijat)

ei ole Puttepossumainen. Monesti "pahat pojat" ovat kyllä isoja miehiä, se on totta. Mutta läskit erikseen. Kalju, mahakas naavaparta ei vaan kiihoita ainakaan minua.

Kyllä se paha poika juttu tulee ihan muualta, kuin siitä että uskaltaa lyödä kadulla toista. Tuntemani "oikeasti" kovat miehet ovat kyllä ihan erilaisia, usein hyvin rauhallisia arjessaan. Uho on eri asia.

Itse tykkään eniten kiinteästä, sellaisesta Amin Asikainen tyyppisestä kropasta. Tai sitten telinevoimistelijan. Tai sellaisesta mikä Mel Gibsonilla oli nuorena.

Vierailija
47/57 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te sinne uimahalliin oikein menette tekemään? Kyyläämään muita huomataksenne miten paljon parempi teidän oma vartalonne on muihin verrattuna? Kyllä teidän täytyy olla parempia kuin muut! *Oksentaa*

Mä tykkään itse solakoista miehistä. Ei bodatuista vaan sellaisista, joista näkee, että harrastavat liikuntaa, mutta eivät hankkiakseen isot lihakset (yök).

Vierailija
48/57 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 40 plus näyttää timmiltä niin syy voi olla kuntoiluharrastus. 30 v voi olla eri syystä siellä uimassa, ja juuri 30 v alkaa helpost tulla mahaa jne. 20 v voi olla tukeva ja uimassa, koska ei ole näitä ulkonäköpaineita, jotka estää lihavia 40 v sinne tulemasta.

Vierailija
49/57 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koettavat katsella ohimennen. Jäävät kiinni. 99% on sielä uimassa eikä katsele samoin kuin tuijottajat.

Vierailija
50/57 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vain hyvä, että erilaisia ihmisiä on uimahallissa kuntoilemassa. Hyvää tekee kaikille!

Vierailija
51/57 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä niitä nuoria miehiäkin on, mutta silmäniloa näistä nuorukaisista ei enää Mrs. Robinsonille ole... Ihan harmittaa, kun hartiat ovat olemattomat, käsivarret kuin olisi piimää lirutettu villasukkaan ja vatsa - ei pyykkilautaa, ei eight-, ei edes sixpackiä! Hontelot jalat... Oli ennen naisilla hauskempaa, kun miehet näyttivät miehiltä.

En kaipaile mitään ylitrimmattua urhoa, sellaista tavallista vahvan ja terveennäköistä miestä.

Jostain syystä näyttäisi, että suomen-ruotsalaiset tätä lajia vielä edustavat. Kantasuomalaiset menneet jo ihan hunningolle.

Vai onko minulla vain näkö jo käynyt niin huonoksi.

Mrs. Robinson

Vierailija
52/57 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehillä on huippu timmi keho??!!! TUskin treenaavat koko ajan salilla.

ja ne lihakset, joita siis voi olla vaikka ei hirveästi treenaakaan (ja sen rasvattomuuden vuoksi) näkyvät selvemmin mustassa ihossa. Miksi muuten (vaaleaihoiset) bodarit ottavat solariumia ja käyttävät värivoiteita kisoissa?

Vierailija
53/57 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai golffarin.

Vierailija
54/57 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluumin laiha kuin bodattu ja päästetty lihomaan vartalo. Etenkin joulun jälkeen näkee näitä öllötyksiä joiden rasvaprosentit ovat yli sallitun rajan. Naisille annan anteeksi koska ovat synnyttäneet. Tuohon bodattuun blösöön vartaloon tribaalitatuointi niin vola! Majuri yrjön arvoinen juntti.

Siis tarkotat, että rumaa on jos on lihaksia ja päällä läski? Jos tarkoitit, että lihakset on hävinneet, mistäs ylipäätään tiedät, että kroppa on joskus bodattu. Luustohan voi olla sellainen, että hartiat esim. ovat leveät. Ehkä tarkoitat sellaisia ihmisiä. Tuo "bodattu blösö vartalo" menee käsityskykyni ulkopuolelle.

Minusta läski on lihasten päällä paljon paremman näköistä kuin luiden päällä (eli laiha läski).

Vierailija
55/57 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä niitä nuoria miehiäkin on, mutta silmäniloa näistä nuorukaisista ei enää Mrs. Robinsonille ole... Ihan harmittaa, kun hartiat ovat olemattomat, käsivarret kuin olisi piimää lirutettu villasukkaan ja vatsa - ei pyykkilautaa, ei eight-, ei edes sixpackiä! Hontelot jalat... Oli ennen naisilla hauskempaa, kun miehet näyttivät miehiltä.

En kaipaile mitään ylitrimmattua urhoa, sellaista tavallista vahvan ja terveennäköistä miestä.

Jostain syystä näyttäisi, että suomen-ruotsalaiset tätä lajia vielä edustavat. Kantasuomalaiset menneet jo ihan hunningolle.

Vai onko minulla vain näkö jo käynyt niin huonoksi.

Mrs. Robinson

Missä ovat tälläiset miehet? Wanhan "kunnon" ajan vartalot. Voimakkaat mutta ei ylibodatut ja sixpäkit näkyy luonnollisesti. Näissä on sitä työmiehen lihasta.

Esimerkkinä Kirk Douglas johon käyn kuumana.

<a href="http://www.pathguy.com/lectures/spartacus03.jpg" alt="http://www.pathguy.com/lectures/spartacus03.jpg">http://www.pathguy.com/lectures/spartacus03.jpg</a&gt;

<a href="http://www.jbench68.com/our3doxies/MOVIES%20TELEVISION/ACTORS%20A-F/dou…" alt="http://www.jbench68.com/our3doxies/MOVIES%20TELEVISION/ACTORS%20A-F/dou…">http://www.jbench68.com/our3doxies/MOVIES%20TELEVISION/ACTORS%20A-F/dou…;

<a href="http://www.cinemaretro.com/uploads/kirkdouglasspartacus5.jpg" alt="http://www.cinemaretro.com/uploads/kirkdouglasspartacus5.jpg">http://www.cinemaretro.com/uploads/kirkdouglasspartacus5.jpg</a&gt;

<a href="http://media.tribune.ie/site_media/photologue/photos/2008/Dec/20/cache/…" alt="http://media.tribune.ie/site_media/photologue/photos/2008/Dec/20/cache/…">http://media.tribune.ie/site_media/photologue/photos/2008/Dec/20/cache/…;

Näistä kuvista moni mies voisi ottaa mallia ja ryhdistäytyä kesärannoille!

mitään sixpäkkejä.

Vierailija
56/57 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi muuten lähes tulkoon kaikilla mustilla miehillä on huippu timmi keho??!!! TUskin treenaavat koko ajan salil" Eihän ne täällä töissä ole ;) Sossun tuilla elää niin on aikaa käydä salilla ;)

Näinkö tosiaan ihmiset luulevat että KAIKKI mustat elävät sossun tuilla että on aikaa käydä salilla??? VOI VOI...

Vierailija
57/57 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirk Douglas / Bronson tyyppisiä kroppia näkee välillä. Usein ovat enemmän urheilijoiden kuin punttimiesten kroppia. Minun makuuni monet kasvattavat nykyään vähän liikaa lihaksia, tiukkuuden kustannuksella.

Tuollainen 35+ miehen jäntevä kroppa on vain jotain niin kiihoittavaa. Meillä on töissä yksi entiseltä ammatiltaan metsuri, joka on nykyään huoltomiehenä, taitaa olla 53-vuotias, mutta todella hyvässä kunnossa, katselin kerran kun lähti ilman paitaa, sortseissa töistä kesällä ;)