Havainto miesten vartaloista uimahallissa
Käyn usein uimahallissa ja tottakai sitä tulee välillä silmäiltyä miesten vartaloita (tietysti myös naistenkin). Olen huomannut, että korkeintaan vain 1 %:lla miehistä on oikeasti hyvä vartalo. Suurimmalla osalla on ainakin vähän ylipainoa, mahaa, ei lihaksia nimeksikään ja muutenkin lössyköitä. En tykkää ylibodatuistakaan, mutta eipä heitä näykään uimahallissa. Oma mieheni on lähestulkoon aina ainut hyväkroppainen mies uimahallissa. Eikä tämä nyt ole mikään subjektiivinen mielipide, vaan kyllähän sen nyt silmällä näkee kuka tekee muutakin kuin makaa sohvalla kaukosäädin kädessä ja olutlasi toisessa.
Kommentit (57)
on nykyään plösöjä ällötyksiä. Jos hyväkroppaisia miehiä enää on, ne ovat yleensä +30 ikäluokassa.
on nykyään plösöjä ällötyksiä. Jos hyväkroppaisia miehiä enää on, ne ovat yleensä +30 ikäluokassa.
tosi lässyköitä. Parhaimmat kropat on just kolmikymppisillä, ja niilläkin siis vain hyvin harvalla.
"Miksi muuten lähes tulkoon kaikilla mustilla
miehillä on huippu timmi keho??!!! TUskin treenaavat koko ajan salil"
Eihän ne täällä töissä ole ;) Sossun tuilla elää niin on aikaa käydä salilla ;)
Joskus osuin vauvauinnin aikaan uimahallille, kyllä niillä nuorilla isillä oli varsin monella hyvä kroppa...
Kuinka monella on oikewasti hyvä kroppa?
Onhan niitä mahakkaita ja lössyköitä. Mutta löytyy toki myös luisevia kukkakeppejä joilla on ihan todella huono ryhti. Yök, itse en tykkää luurangoista!
ps. Itse olen niin lihava ja ruma etten edes käy uimahallissa, tulisi vaan kaikille paha mieli. :)
miehillä on huippu timmi keho??!!! TUskin treenaavat koko ajan salilla.
Ei pidä paikkaansa. Katso vaikka joskus somali tms miehiä uimahallissa. Ei todellakaa ole. Syvemmältä afrikasta tulleilla NUORILLA miehillä usein on, johtuu lihaserottovuudesta tumman ihon kanssa ja elämäntavoista. Usein suomalaisilla(kuten länsimaalaisilla yleensä) ne ovat todella huonot.
Tuo kuinka paljon hyviä kroppia riippuu aika paljon uimahallista ja kellonajoista. Mutta totta - kolmekymppiset miehet ovat usein todella plösöjä: ei hartioita, roikkuvat rinnat, reilusti mahaa, ei levenevää selkää, laihat jalat, onnettomat pohkeet, pakarat rumat tms.
Välillä näkee valioyksilöitä, monesti nämä ovat noin 40v miehiä...miksiköhän?
Ei pidä paikkaansa. Katso vaikka joskus somali tms miehiä uimahallissa. Ei todellakaa ole. Syvemmältä afrikasta tulleilla NUORILLA miehillä usein on, johtuu lihaserottovuudesta tumman ihon kanssa ja elämäntavoista. Usein suomalaisilla(kuten länsimaalaisilla yleensä) ne ovat todella huonot.
Tuo kuinka paljon hyviä kroppia riippuu aika paljon uimahallista ja kellonajoista. Mutta totta - kolmekymppiset miehet ovat usein todella plösöjä: ei hartioita, roikkuvat rinnat, reilusti mahaa, ei levenevää selkää, laihat jalat, onnettomat pohkeet, pakarat rumat tms.
Nelikymppiset ovat jo vanhoja eikä heidän fysiikkansa ole kuin puolet parikymppisten fysiikasta. Kyllähän se niin on että parikymppisillä on luonnostaan hyvä vartalo.
No, eipä ne naistenkaan kropat usein kauniita ole, mutta naisille pitää antaa vähän anteeksi roikkuvia paikkoja kun raskaudet venyttävät ja vanuttavat. Miehillä näin ei tietääkseni käy =)
en mene edes kilon palasina uimahalleihin. Siellä on aina naama norsunv*tulla kaltaisiasi "rehellisen arvioinnin" tekijöitä. Olisitte pikkuisen suvaitsevampia ja sallisitte pyöreämpienkin ihmisten harrastaa vesiliikuntaa, se olisi heille varmasti enemmän tarpeeseen kuin teille kroppienne esittelyyn keskittyville.
Minun mieheni on juuri sellainen pitkä ja laiha kukkakeppi, mutta minä pidän häntä hyväkroppaisena. Ei ole mikään superlihaksikas, mutta kyllä niitäkin löytyy. Olen niin tottunut mieheni laihaan olemukseen, että melkein kaikki näyttävät hänen rinnallaan pulleilta, vaikka olisivat ihan normaalivartaloisia. Itse en ole mitenkään laiha, hoikka kylläkin.
Että kyllä se kauneus taitaa olla katsojan silmässä!
Nelikymppiset ovat jo vanhoja eikä heidän fysiikkansa ole kuin puolet parikymppisten fysiikasta. Kyllähän se niin on että parikymppisillä on luonnostaan hyvä vartalo.
En ole :) Sukupuolikin väärin ;)
Mielestäni nykyään parikymppisissäkin on kyllä huonoja kroppia paljon, vaikka luonnostaan ovatkin tuon ikäiset hoikkia. Itseasiassa kyllä usein vanhemmilla miehillä(tarkoitan 35-4x) on hyvät kropat.
Se siitä.
mieleen, että miksi noin niinku oletusarvona ihmisellä pitäis olla "hyvä kroppa"? Ei se ole aina synonyyminen terveen tai onnellisen kanssa.
mutta nuorten miesten plösöt, valkoiset kropat ovat vain aika oksettavia, vielä kun laittaa mukaan tribaalitatuoinnit niin...yak.
mieluumin laiha kuin bodattu ja päästetty lihomaan vartalo. Etenkin joulun jälkeen näkee näitä öllötyksiä joiden rasvaprosentit ovat yli sallitun rajan. Naisille annan anteeksi koska ovat synnyttäneet. Tuohon bodattuun blösöön vartaloon tribaalitatuointi niin vola! Majuri yrjön arvoinen juntti.
ap:n tyyliset ihmiset mulkkaavat muiden vartaloita ja jos sattuu joku hänen miestä parempi vartalo niin ompahan illalla sängyssä unelmoitavaa.
Samasta syystä en käy uimarannoillakaan.
Lapsiani suojelen myös näiltä paikoilta joissa majailee arvostelijat. Minun pullea perheeni pärjää aivan hyvin sohvalla jossa meitä ei arvostella.
mieluumin laiha kuin bodattu ja päästetty lihomaan vartalo. Etenkin joulun jälkeen näkee näitä öllötyksiä joiden rasvaprosentit ovat yli sallitun rajan. Naisille annan anteeksi koska ovat synnyttäneet. Tuohon bodattuun blösöön vartaloon tribaalitatuointi niin vola! Majuri yrjön arvoinen juntti.
Sellaiset isot rintalihakset, jotka päästetty miestisseiksi ja käsivarret paksuiksi pullapitkoiksi. Siihen sitten kalju, kuonokoppaparta ja iso maha = kenraali oksennus!
ap:n tyyliset ihmiset mulkkaavat muiden vartaloita ja jos sattuu joku hänen miestä parempi vartalo niin ompahan illalla sängyssä unelmoitavaa.
Samasta syystä en käy uimarannoillakaan.
Lapsiani suojelen myös näiltä paikoilta joissa majailee arvostelijat. Minun pullea perheeni pärjää aivan hyvin sohvalla jossa meitä ei arvostella.
Oma ongelmasi :) Lapsillesikin annat siis kuvan, että on OK välittää mahdollisesta arvostelusta ja kannattaa vain pysyä kotona.
Itse en ole enää mikään hoikka tai muuta, en välitä vaikka ihmiset arvostelisivat. Itsekin "kyttään" muiden kroppia, ihan hyvässä hengessä tosin.
kamalaa, uskaltaakohan sinne nyt mennä, kun miehenikin on juuri tuollainen entinen podari nyrkkeilijä josta näkee ettei ole salilla käyty vuosiin. Tatuoinnitkin on ja mursunviikset.
Minun perseeni roikkuu ja käsivarret ovat kuin lauantaimakkarapötköt. Miksi te teette uimisesta näin inhottavan harrastuksen. Meni maku koko uimahalliin :( :( emme ole pahoja ihmisiä. Laitamme leivälle vain enemmän silavaa ja nautimme ruoka oluesta.