Lue keskustelun säännöt.
Potkikaa mua persiille, että saan noustua ylös ja vietyä koiran pissille
31.01.2010 |
ja raahauduttava sänkyyn.
Ulkona on aivan hirvee ilma!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vasta nytkö? Ajatteles asiaa näin:kun olet koiran ottanut, olet velvollinen myös pitämään sen hyvinvoinnista huolta. Vaikka ulkona olisi minkälainen myrsky.
Mee äkkiä, lemmikkisi tarvitsee helpotusta!