Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon tää aineenvaihdunta oikein hidastuu nyt 30-40-vuotiaana???

Vierailija
31.01.2010 |

On tää nyt vittumaista. Liikuntaa harrastan 5-6 kertaa viikossa 40-90 minuuttia kerrallaan. Syön noin 2000-2500 kcal päivässä. Pituutta on 173 ja yhtäkkiä vuoden aikana painoa tullut 10 kg lisää, nyt painan 80 kg :(( Kertakaikkiaan, taisi olla puppua se, että liikunta pitäisi aineenvaihdunnan vilkkaana. Mitä hyötyä tässä on liikkua ja katsoa mitä syö, kun kumminkin vaan lihoo???

En valitettavasti kuulu niihin naisiin, jotka syövät kuin linnut. Mutta lasken, mitä syön ja ylimääräistä en syö.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vanha ketju, ja kiinnostaisi tietää, miten ap:lle kävi kilojensa kanssa. Hienosti hän mielestäni liikkui. Jossain kohtaa ketjua hän kertoi päivänsä ruokalistan ja huomasin, että siinä oli suruttä yhdistelty nopeita hiilareita ja rasvaa: sillä yhdistelmällä rasva varastoituu kehoon. Yli kolmekymppisen naisen kannattaa syödä rasvat proteiinin yhteydessä ja hiilareiden kanssa ei juuri rasvoja. Montignacia, Fit for Life-ohjelmaa tai Hvoslevin "Naisen ravinto" -kirjaa kannattaa tutkia. Olen itse 48. En huomannut moista lihomistaipumusta 30-40-vuotiaana. Nyt tuli syksyn (karkkeja ja naksuja ja mitätön määrä liikuntaa työkiireiden takia) aikana 7 kg, josta olen laihduttanut 2,5 kg (tilanne: 160/58 kg) ja tiukassa on. Aloitin muun liikunnan oheen (punttitreeniä, lenkkeilyä) aamuvoimistelut sekä pidennän kävelylenkkejäni. Ravintopuolella lisään kalsiumia - kaikki nopeat hiilarit on karsittu ja rasvojen suhteen olen tarkka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän