Eläkeläiset ROCKS!!!!!
Kommentit (28)
Menköön sit vaikka tää! Voiko rumempaa viisua enää olla?
Eläkeläisten biisi oli todella paska, niin kyllä kaikki muutkin.
Ei tuo Eläkeläisten junttihuumori enää rokkaa, joskus vielä läpi.
Eipä tarvitse toukokuista lauantaita kuluttaa tv:n ääressä, kun Suomella ei edustajaa ole finaalissa.
Menköön sit vaikka tää! Voiko rumempaa viisua enää olla?
ole just se millä tuolla pärjää. Ei me ilman Lordia oltais ikinä voitettu viisuja..kaikenmaailman lässynlässyt hukkuu siihen samaan massaan ja kukaan ei muista edes koko biisiä..
Ja hei onpa noita eläkeläisii huonompiakin ollu suomea edustamassa. Esim kojo-nuku pommiin 0_o
joka oikeasti erottui muista. Hyvä tai paha, en tiedä.
tuosta karmivasta sonnasta paras, vaikka ankeaa junttipoppia sekin.
Ainoa, mitä ei oo viime vuosina ollut, on tuo Maria Lundin tyyli ja toivonkin, että hän pääsee Suomea edustamaan.
Eläkeläisten olis kyl pitäny pystyä parempaankin. Ei sit vissiin.
Eläkeläiset on ihan huuhaata, surkee ku mikä!
Tai kuukuiskaajiahan ne tuossa on. Kaksoisvoitto pohjoiskarjalaan kuoteski!
Vaikka onkin kyllä ihan hanurista :-)
Onneksi joku uskalsi ihan suorassa lähetyksessä sanoa, mitä mieltä on Eläkeläisistä! Itse olen aivan samaa mieltä.
Miksi saisi turpiinsa? Joltain itäsuomalaiselta liekkihupparilta vai?
Marco puhui asiaa! Olen yleensä rokin tai vaihtoehtomusiikin kannalla, mutta Eläkeläisten "vitsit" on jo nähtyjä 90-luvulla.
Aivan hirveätä kuraa jota voisi parin promillen humalassa kuunnella jossai lähibaarissa.
Voitto meni oikeaan osoitteeseen , onnea Kuunkuiskaajat. Marcolla ja muilla on oikeus mielipiteisiin ja tuoda ne julki , mutta suorassa lähetyksessä kesken äänestyksen.... Itse olin paikan päällä ja kun Marco sanoi ensimmäisen mielipiteensä esiintyjästä/esityksestä niin se hiukan aiheutti ilmeitä yleisössä. Ottaen huomioon että Eläkeläiset ei olleet ne ensimmäiset .