rv36 mut mies vielkään tee kotitöitä - mikä avuks?
molemmat ollan 21v, ja ollaan nyt ekassa yhteisessä kämpässä. hän on muuttanut kotoa suoraan. la tasan kuukauden päästä, mut silti saa rukoilla että tiskaa ja laittaa ruokaa, pyykkeihin ei ees koske.
oon välillä vähän jotain tiskannu ja kokkaillu, mutta paikat niin paskana etten todellakaan pysty kaikkea tekemään vaikka kuinka menee hermot...muuten hän kyllä tukee ja auttaa, mutkun ei tuo arki oikein pyöri eikä mulla riitä energiat sen pyöritykseen.
mikä avuksi? en halua hänen äidiks ruveta, mutta en jaksa enää katella vanhoja roskia, tiskiläjejä ja pullollaan olevia pyykkikoreja.
Kommentit (23)
muuttaisi pois tai sinä muuttaisit asumaan yksin. Tuohan on ihan kamalaa ja lapsesi isä ei kyllä välitä teistä pätkääkään. Tosi iljettävä tyyppi, tulin sutulliseksi puolestasi.
ei tuosta mitään tule.
ettet ENÄÄ KOSKAAN SAATA ITSEÄSI RASKAAKSI! Olen itse ollut raskaana 7 kertaa, jokaisen rasakuden kanssa mennyt lähes suoraan töistä synnyttämään. Töitä olen jatkanut heti sairaalasta palattuani. Joo tiedän, äitiysloman, mutta ei ole vain aina mahdollista...
Sinä parisuhteen sottaisempana osapuolena voin kyllä sanoa, että jos se siistimpi tekee siivouslistan itsekseen, en minäkään sitä katsoisi, vaan kokisin kiristyslistana, jolla toinen haluaa yksin päättää miten kotia hoidetaan.
Jaksakaa vaan yrittää puhua asiasta rauhassa. Yrittäkää vaikka etäännyttää koko juttu niin, ettette mainitse sanallakaan sitä, mitä joku on tehnyt tai jättänyt tekemättä, vaan puhutte vain ja ainoastaan siitä, miltä kodissa pitäisi näyttää.
Jos ette pysty millään tasolla aikuiseen keskusteluun tästä, aika kehnolta näyttää. Ei parisuhde voi kestää, jos toisen kanssa ei voi keskustella ongelmista.