Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi menossa yökylään - tarviiko lakanat?

Vierailija
29.01.2010 |

Eli ekaa kertaa on lähdössä tuo 6-vuotias kaverilleen yökylään. Tarviiko laittaa omat lakanat mukaan? Tyynyn halusi oman, mutta jotenkin tuntuu hassulta pakata reppuun lakanat... En itse olettaisi, että lapsi tulee lakanoiden kansaa...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsestään selvää minusta...

Vierailija
2/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tässä taitaa olla kulttuurieroja. Monethan pakkaa aina lakanat mukaan yökylään, aikuisetkin, itse en ikinä ota lakanoita mukaan ja petaan joka kerta vieraille itse, olipa kyse lapsista tai aikuisista.

Mutta ei meillä päin kyllä lapsille laitetan lakanoita mukaan. Ei ole tullut edes mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä niitä itekkään pakkaisi lapselle mukaan.

Vierailija
4/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia kovasti vaivaa, niin kysy sieltä, mihin lapsi on menossa.

Vierailija
5/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus on kavereilla mukana, joskus ei. Muutama kuljettaa mukanaan makuupussia.Niin myös meidän poika heille mennessään. Kannattaa kysyä miten haluavat.

Vierailija
6/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä on epäkohteliasta olettaa että kyläpaikassa tarjotaan lakanat, voi ne edes mukaan laittaa, käyttää niitä sitten tai ei

Vierailija
7/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoko teille aikuiset yövieraat mukanaan omat lakanat? Mä en kyllä ymmärrä tätä jaottelua, että tällä palstalla ihan tosiaan pohditaan ruokitaanko kylässä olevat lapsivieraat kun samat ihmiset varmaan automaattisesti ruokkivat aikuisvieraat. Ovatko lapset jotenkin puolikkaita vieraita? Meillä ainakin ruokitaan niin lapsi- kuin aikuisvieraat ja lakanoita löytyy talosta myös molemmille yövieraille. Ja (onneksi!) näin on myös omassa tuttava- ja sukulaispiirissämme!

Vierailija
8/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin minä vien omat jos menen jonnekin yökylään. Jos joku aikuinen tulee varta vasten kylään niin ruoka tarjotaan, samoin lapsille. Mutta jos joku tulee vaan piipahtamaan (lapselle vaikka koulun jälkeen kaveri), niin en tarjoa aikuisille enkä lapsille ruokaa, aikuisille kahvit ja lapsille välipalan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän