Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minulla on tunne että olen raskaana,viikko yhdynnästä.

Vierailija
09.02.2010 |

on sellainen kutkuttava tunne,olen entistä väsyneempi ja alavatsassa nippailee joskus ihan hennosti..viimeeksi kun tulin raskaaksi tein vain huvikseni testin koska oli vähän tuntoja että voisin olla ja olikin plussa. se oli vielä ensimmäinen raskauteni

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on ollut aina vahva tieto kun olen ollut raskaana, ennen testiä. Harhaluulojakin on ollut,mutta tuntemukset on olleet erilaisia sillon. Mutta kun tosi kyseessä, on vain niin jännä kutina ollut... Siis kuvainnollisessa mielessä ;)

Vierailija
2/6 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa nähdä,täytynee vielä odotella ensikuun puolelle että testiä pääsen tekemään. vähän kyllä jänskättää :D ensimmäinen vasta 9kk ikäinen...mutta jos olisin nyt raskaana niin olisihan tuo jo 1,5v kun toinen syntyisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdynnästä pari viikkoa..koska voisin plussata?

Vierailija
4/6 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimmat testit ainakin näin näyttävät. itse en ole aikoihin laskenut kirtoväliä,katson vain aina että kunhan menkat tulevat kerran kuussa :D joten,täytyy varmaan tämä kuukausi odotella loppuun ennenkun alan testiä tulemaan,se tosin jo paljastaa jos menkkoja ei kuulu tässä kuussa. viimekuun lopulla minulla oli menkat.jaiks

Vierailija
5/6 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalaa tämä odottaminen!!!! :(

toivotaan siis parasta!!!!

Vierailija
6/6 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin tunsin jo muutama päivä yhdynnästä, että nyt vihdoin tärppäs! on se ihanaa sitten kun testi näyttää plussaa!!! vauveli täyttää tänään 6kk eikä äidin onnella ole rajaa. onnea kaikille ja hyvää odotusta jos ja kun tärppäsi!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi