Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te vanhemmat, jotka ette voi/voineet saada omia lapsia

Vierailija
29.01.2010 |

Vaan käytitte esim. sijaissynnyttäjää tai teitte inseminaation luovutetuilla siittiöillä.

Olen aina miettinyt vaikka lapset ovatkin teidän omia niin tuletteko kertomaan asiasta lapsellenne, kun he kasvavat ettei esim. isä olisikaan biologinen??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi väärin valehdella lapsille.

Vierailija
2/3 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin isoa asia, että musta lapsella täytyy olla oikeus tietää. Totuushan koskee nimenomaan juuri lasta, hänen elämäänsä ja sitä kuka hän on. Sellaista tietoa ei voi pimittää toiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen jos lapsi/lapset ei kysy asiaa itse niin voikohan olla vanhempia jotka ei sitten nosta edes asiaa esille ellei lapsi itse huomaa jotain hirmuisia piirre eroja vanhemmissa ja itsessään...

Tunnen tällaisen perheen jossa isä ei ole biologinen ja saivat kaksoset, mutta en ole viitsinyt asiaa kysyä sitten ollenkaan vaan olen jättänyt omaan varjoonsa.

He kuitenkin olivat toivoneet ja yrittäneet lasta ainakin 7 vuoden ajan eri hoidoilla ennenkuin tärppäsi ja on ihanaa katsoa heidän tupla onneaan nyt joten en ole viitsinyt asiaa heidän kanssa puheeksi ottaa ollenkaan.

Siksipä kysäisin täältä.

ap