En ymmärrä, miksi kukaan viitsii myydä kirpparilla mitään,
kun huutonetissä saa moninkertaisen hinnan! Tämä on niin moneen kertaan jo todettu.
Kommentit (28)
käytettyjä vaatteita, sillä niiden takia joutuu näkemään niin helvetisti vaivaa. Jos yhtään lasket omalle työllesi tuntipalkkaa, homma käy naurettavaksi näpertelyksi ja kannattamattomaksi. Ensin peset ja silität vaatteet, hinnoittelet, sitten kuvaat ne ja laadit ilmoituksen, sitten vastailet asiakkaille, paketoit ja kuskaat postiin... vs. Ensin peset ja silität vaatteet, hinnoittelet, sitten varaat kalliin pöydän, kuuntelet urpoja, jotka tinkaavat puolen euronkin hinnasta ja seisot siellä tiskin takana tuntitolkulla...
Mä pakkaan ne vaatteet puhtaina, mutta silittämättöminä isoihin säkkeihin ja vien kirkon keräykseen. Helpointa mulle.
sun pitää ottaa kuvat, laittaa nettiin (kestää tosi kauan), vastata kysymyksiin, vahtia tiliä ja sitten postittaa.
paljon helpompi viedä kirppikseen, johon saa jättää kamaa - silloin vaihn hinnottelet ja käyt siivoamassa/tuomassa lisää kamaa ja mukavasti sieltäkin tulee rahaa.
On muuten aika yksinkertaista olla sitä mieltä, että mun tapa on ainoa hyvä tapa!
mikä menee niiden laittamiseen nettiin, vaatteet on joka tapauksessa hinnoiteltava huuto.nettiä varten tai kirpparia. En jaksa suurennuslasin kanssa käydä vaatteita läpi ja kirjoittaa itselleni romaania siitä missä vaatteessa on nuppineulan päätä pienempi roiske ja missä pesunukkaa vähän ja missä ei lainkaan. TODELLA PUUDUTTAVAA. Sitten kun olet myynyt huuto.netissä juokset postiin joka päivä lähettämässä eri paketteja ja kuoria, yrität siinä samalla käydä töissä, ostamassa ruokaa ja vielä lapsetkin hakea päiväkodista ja hoitaa ne. No thanks. Kirpparilla ostaja näkee itse mitä ostaa ja mua ei haittaa vaikka siitä vähemmän rahaa saakin.
Mulla oli tossa marraskuussa pöytä ja sain pöytävuokran jälkeen yhteensä 11 euroa!! Pöytävuokra oli tollaset 45 euroa..
Ja pöydästä myös varastettiin n. 40 euroa arvosta tavaraa, vaikka niissä oli häläritkin.
Kirppari huomattavasti helpompi tapa. Helpompi koska silloin vaatteita ei tarvitse silittää, postittaa pikaisesti, ei tarvitsse jokaista virhettä raportoida, niitä valokuvata ja vastailla niihin ostajaehdokkaiden kysymyksiin. Huutonetissä myyn vain isoja ja kalliimpia tuotteita, siihen se sopii.
Minä en silitä vaatteita jotka vien kirpparille. Ja käyn siellä pienten lasten kanssa, ei tarvita mitään hoitajaa koska pystyn kyllä omien lasten läsnäollessa tekemään sitä tai tätä (aika moni ei pysty mitään). Enkä järjestele pöytää jatkuvasti ja käytän itsepalvelukirppiksiä. Hyvin olen saanut tuottoa, viimeksi sain 200 euroa viikosta pieneksi jääneistä lastenvaatteista. Tein samalla hyviä tarpeellisia löytöjä muiden pöydiltä joten säästin siinäkin kun ei tarvitse ostaa uutena.
kierrellä kirppareita ja tehdä ihania löytöjä. Muutaman kerran olen myynytkin ja aion ottaa pöydän joskus tulevaisuudessakin. Käytän myös huutonettiä paljon, sekä ostajana, että myyjänä. Molempi parempi:)
Esim. perus collegehousut ei oikein tee kauppaansa huutiksessa. Kun taas esim. velourhousuista saa helposti 7 e huutiksessa, voisitko kuvitella myyväsi käytetyt housut 7 eurolla kirppiksellä? Tai käytetyt (hyväkuntoiset) reimatec vk-housut 28 e?
ja ostan ja myyn kirppiksilläkin :) Molempi parempi, riippuu ihan siitä mitä etsii tai mitä myy. Huutiksessa saa tietyistä jutuista tosi hyvän hinnan, mutta kirppiksellä taas menee helpommin sellaistakin mitä ei Huutiksessa saa kaupaksi.
ostan todella harvoin jotain huutiksesta, silloinkin vaan kohtuuhintaan, sikahintaa en maksa käytetystä vaatteesta. Ne on ne tietyt merkit mitkä menee hyvin kaupaksi esim.reimatec, hello kitty, bamse, meandi ym... Sieltä saa uskomattoman hyvin rahaa, itekkin aina ihmettelen, kun tuli taas tienattua yli odotusten. :)