Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä, miksi kukaan viitsii myydä kirpparilla mitään,

Vierailija
29.01.2010 |

kun huutonetissä saa moninkertaisen hinnan! Tämä on niin moneen kertaan jo todettu.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-järjestelmään. Se tavaroiden huutaminen ei tunnu muutenkaan mun jutultani. Ja sitten on se jumalattoman paljon ilmeisesti aikaa ja energiaa syövä palautejärjestelmä, jonka puimista jatketaan sitten vielä tällä ja ties kuinka monella muulla palstalla kaupanteon jälkeen.

Mulle sopii paremmin se, että toinen myy ja toinen ostaa, hinta on tiedossa heti, eikä asioista tarvitse neuvotella enää sen jälkeen viikkokaupalla.

Vierailija
2/28 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytettyjä vaatteita, sillä niiden takia joutuu näkemään niin helvetisti vaivaa. Jos yhtään lasket omalle työllesi tuntipalkkaa, homma käy naurettavaksi näpertelyksi ja kannattamattomaksi.

Ensin peset ja silität vaatteet, hinnoittelet, sitten kuvaat ne ja laadit ilmoituksen, sitten vastailet asiakkaille, paketoit ja kuskaat postiin...

vs.

Ensin peset ja silität vaatteet, hinnoittelet, sitten varaat kalliin pöydän, kuuntelet urpoja, jotka tinkaavat puolen euronkin hinnasta ja seisot siellä tiskin takana tuntitolkulla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitse itse seistä hetkeäkään.

Mutta joo, toinen syy tuli mieleeni, että kun ostan lapsilleni sellaisia Lindex, KappAhl yms. -vaatteita, niin niitä tuskin kannattaa laittaa huutonettiin, kun postimaksut monesti on enemmän kuin käytetyn vaatteen arvo.

Vierailija
4/28 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työläintä olisi myydä jossain kirpparillä, huutis on helpoin ja nopein tapa, kuva ja pikainen kuvaus ja odottelemaan huutoja. kun huudettu, vaate kuoreen ja tiputus laatikkoon

vrt.

kerätä kaikki kamppeet ja viedä kerralla jonnekkin kirppikselle ja alkaa hinnoittelemaan niitä yksikerrallaan. käydä joka päivä siistimässä hyllyt ja joka kerta hommata lapsille hoitajat jne. ihan järkyttävä työ

huutihommat voi hoitaa just silloin kun itselle sopii. ja tosiaan rahaa saan yleensä sen verran mitä itsekin olen tuotteesta maksanut. olen myynyt noin 500 tuotetta enkä varmaan kertaakaan ole saanut vähemmän rahaa kuin mitä itse olen maksanut.

Vierailija
5/28 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutonetissä lindexin ja kappahlin bodyjä 7-14 eurolla, eli reilusti enemmän kuin mitä uutena olen maksanut.

Vierailija
6/28 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun huutonetissä saa moninkertaisen hinnan! Tämä on niin moneen kertaan jo todettu.

mä oon samaa mieltä!

Vierailija
7/28 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertookin sen, että siellä huutonetissähän taitaa liikkua pelkkiä idiootteja, jos käytetystä maksetaan enemmän kuin uudesta

Vierailija
8/28 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pari kertaa vuokrannut pöydän itsepalvelukirppikseltä. Voittoa olisin varmaan saanut enemmänkin jos vaan olisin halunnut, mutta päätin että myyn halvalla ja tavoite oli saada kasaa ainakin se pöydän hinta, sain enemmän ja pääsin vanhoista vaatteista eroon, hyvä niin. Huutonetissä en oo koskaan edes käynyt, ei ole ollu tarvetta eikä kiinnostusta.

Vierailija
9/28 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kokoan kivan porukan, jonka kanssa haluan viettää yhden iloisen sunnntain. Sitten varaamme pöydät. Olen pessyt vaatteet silloin, kun ne on otettu pois käytöstä ja pakannut ne muovilaatikoihin. Pakkaan muovilaatikot autoon ja ajan kirpparille. Joku on tehnyt eväsleipiä, joku salaattia, joku pullaa ja joku on keittänyt monta termarillista kahvia. Vietämme kivan päivän ja saamme siitä vähän rahaa. Pääasia, että on mukavaa ja tavara kiertää, ei sillä rahalla niin väliä.

Vierailija
10/28 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä kuka viitsii ostaa huutonetistä. Siellä ei tiedä, saako tavaran ollenkaan.

Tykkään ostaa kirppikseltä ja tiedän, että saan tavaran ja saan sen heti.

En ole myynytkään huutiksessa, kun en ole jaksanut opetella sitä järjestelmää.

Vierailija
11/28 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ärsyttää myös se, että kirpparilla joutuu maksamaan pöydästä vuokraa. Se on ihan liikaa suhteessa vaatteista saamaani tuottoon.

Vierailija
12/28 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirpparille vieminen on suurta typeryyttä.

Vierailija
13/28 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailman yksinkertaisin, olen tehnyt tuhansia kauppoja ja aina saanut kuvauksen mukaisen tuotteen.

taidat olla vähän vanhempaa kaliiberia.

Vierailija
14/28 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on jotka ostaa tuolta "huutikselta"? En ainakaan tunne ketään joka sieltä huutelee..

Vierailija
15/28 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailman yksinkertaisin, olen tehnyt tuhansia kauppoja ja aina saanut kuvauksen mukaisen tuotteen. taidat olla vähän vanhempaa kaliiberia.

Ja vanhemmat ihmiset automaattisesti kalkkiksia vai?

Vierailija
16/28 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos vaan tavara on siistiä ja hyväkuntoista. Itse ainakin olen valmis maksamaan kirpparilla kunnon hinnan oikeasti hyväkuntoisesta ja silmäämiellyttävästä vaatteesta.

Tykkään tarkkana ihmisenä todeta vaatteen kunnon paikan päällä. Huuto.netin kautta on tullut liian monta kertaa kallis paketillinen pa**aa.

Itse saan ip-kirpparilla normivaatteistakin ihan hyvän hinnan. Ainahan siellä pyörii niitä tirisijöitä, joiden mielestä kaikki pitäisi saada ilmaiseksi, mutta minä pistän vaan korvat kiinni;-)

Vierailija
17/28 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirpparille vieminen on suurta typeryyttä.

Vierailija
18/28 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikon pöytä on 15-20 euroa, yleensä sitä siistitään talonkin puolesta, mutta toki käyn itsekin kauppareissuilla tms. asioinnin yhteydessä päivittäin siistimässä. Ja aina tulee yli 200 euroa sieltäkin, joten kyllä sen pöydän hinnan päällekin jotain jää.

Vierailija
19/28 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ostan ja myyn kirppiksilläkin :)

Molempi parempi, riippuu ihan siitä mitä etsii tai mitä myy. Huutiksessa saa tietyistä jutuista tosi hyvän hinnan, mutta kirppiksellä taas menee helpommin sellaistakin mitä ei Huutiksessa saa kaupaksi.

Vierailija
20/28 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä kaikki myyjät saa kaikista tuotteistaan enemmän kuin uutena. Kuka sieltä ostaa? Vai oletteko te samat myyjät niitäkin, jotka toisiltanne ostatte noilla samoilla älyttömillä hinnoilla, mutta sitä ette vaan mainosta ääneen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi