Äitini sit varmisti että ei jätä lapsilleen mitään perintöä.
Hassasi kerrostalo-osakkeensa taivaan tuuliin ja otti liikaa velkaa. Nyt joutuu myymään asuntonsa että saa velat maksettua.
Olisin saanut 35 000€ perintöä, nyt saan vain 1000€, jonka äitini lupasi antaa ens viikolla.
Kiitti tyhjästä, toivottasti sossu maksaa ja hoitaa hautajaisesi äiti, kun se aika tulee. Mua ei niissä bileissä tulla näkemään.
Kommentit (77)
ja isovanhemmat ja itse kouluttaudun voidakseni tarjota omille lapsilleni hyvän ja taloudellisesti turvatun tulevaisuuden. Ihan kiva, jos sukulaiseni auttavat minua ja parhettäni, mutta sukulaisuussuhde ja keskinäinen välittäminen perustuu aivan muihin asioihin kuin rahaan. Ja joo, mullakin on veli, joka kuppaa minkä ehtii, mutta onko se multa pois? Joku raja tälle ahneudelle...
olla sen verran rahaa ettei joudu yhteiskunnan varoilla hautaan, vaikka samahan se kuolleelle on.
miten saa muuttonsa hoidettua, maksakoot rahalla. Mun ukkoni ei ainakaan hänen luokseen muuttoavuksi lähde.
Ja sen tonnin tilisiirron jälkeen minulla ei ole enää äitiä.
tämän ketjun hyvin, ollut ennenkin täällä. Melkein sanasta sanaan samat tekstit. Hauskaa!
17.12.2009
esimerkki:
Äitini hassassi mun äidinperintöni taivaantuuliin, en ainakaan sen hautajaisiin mene.
Isäni kuoleman jälkeen ämmältä lähti mopo käsistä ja otti asuntovelkaa jo maksettuun asuntoon, kulutusluottoja yms.
Nyt se aikoo rahapulassaan myydä asunnon, josta osti minut ja veljeni pilkkahintaan ulos.
Vittu, heittäkööt noita-akan vaikka roskalavalle, mua ei sen kuolema tule missään vaiheessa kiinnostamaan...
Kuulostaako viimeinen lause tutulta...
Olen aivan varma, että vastaavassa tilanteessa äiti tosiaan pitäisi huolta, että me saisimme pennilleen isän osuuden ja hän sitten vaikka lunastaisi sen auton uudelleen. Meidän suvussa vaan sukupolvesta toiseen se toimii niin, että ikinä vanhemmat ei halua ottaa mitään lapsilta lahjaksi. Näin ovat toimineet isovanhemmat ja näin toimin minäkin. Ei tulisi mieleenkään kupata lasten tileiltä rahaa vaan rahat on lasten, kun kerran on sinne laitettu ja mummuiltakin on tullut.
multa kuoli isä ja isältä jäi melko uusi auto, josta äiti oli maksanut puolet ja laittanut isän nimiin. Perunkirjoituksessa se auto tuli sitten virallisesti mulle ja siskolle kokonaan, kun pesä jaettiin meidän ja äidin kesken, testamenttia ei ollut. Annoimme auton äidille, olisi ollut väärin viedä siltä pyöriä alta. Verottajan suhteen laadimme "kuitit ja kauppakirjat". Musta vanhemmuuden merkitys on joku muu kuin raha, ja aikuiset saa tehdä omilla rahoillaan eläessään ihan mitä lystäävät. Vaikka tuhlata ne!
taidat ap olla sama sekopää, joka on tänä päivänä kulkenut kuin tuulispää ketjusta toiseen ja heittänyt ääliömäisiä kommenttejasi.
Ihmettelen, miten joku edes viitsii selittää sinulle äidin-lapsen-rooleja ja perimmäisiä merkityksiä. Ethän niistä mitään kostu, töppö.
Itse olen huijannut äidiltäni omaisuuden minun nimiini ja ajoissa. Ei se luuseriakka mitään tarvitse. Tilasi kyllä Alibin joululahjaksi kun kiristin häntä.
kun on kakaroiden kanssa juostu kaupungilla rahaa tuhlaamassa -25 asteessa. Vauvallakin on ollut ihan kivaa, mitä nyt vähän kitisee kuumaa sisällä rattaissa.
toivottavasti sunkin kohdallas käy niin että kuolet yksin eikä sun lapset huolehdi sun hautajaisista!
ilman sun äitiäs ei olisi sua! idiootti!
sitä peritöä tässä omille lapsillekin jaellaan, kierre jatkuu. Ja ei mua kuolleena kiinnosta kuka mun bileisiin tulee tai jättää tulematta.
sitä peritöä tässä omille lapsillekin jaellaan, kierre jatkuu. Ja ei mua kuolleena kiinnosta kuka mun bileisiin tulee tai jättää tulematta.
kun sullakin lapsia niin luulis että jo ymmärrät mistä lapset tulevat....
kun sullakin lapsia niin luulis että jo ymmärrät mistä lapset tulevat....
Ettekö te äitylikullat nyt TAJUA, että ap on trolli, KEKSITTY HAHMO, joka pelleillee kanssanne.
Jokainen "ohjeenne" antaa uutta virta nuorukaisen rattaisiin keksiä uusia tarinoita. No, jos teillä ei parampaakaan tekemistä sitten ole :(
mun lapseni ajattelisivat noin jättäisin heidät ilman muuta vaille perintöä! Äidilläsi ei varmaan ole helppoa - mitä jos olisit tukena ja apuna, hän sentään elätti sinua ainakin 18v! Meillä appikset menetti omaisuutensa edellisen laman aikaan (ilman omaa syytään) ja me olemme elättäneet heitä vuosia että pääsevät uudelleen jaloilleen. Ei tullut mieleenkään harmitella ettei perintöä ole luvassa, meille on tärkeämpää että lapsilla on rakastavat isovanhemmat.
Minä ja mieheni aiomme 50v jälkeen muutta osan omaisuuttamme rahaksi että voimme nauttia siitä mitä olemme itse tienanneet. Toki jotain jää jaettavaksikin mutta tuskin lapset tarvitsevat - he ovat jo omillaan nuorinta lukuunottamatta.
jonka jälkeen rahoitin itse kaikki menoni ja muutin 16v.nä pois kotoa enkä sieltä euroakaan saanut.
Ja tänään taas näki ettei juoppoon veljeenikään ole luottaminen. Piti mennä syömään veljen synttäreiden kunniaksi, kun hän tuli mun kotikaupunkiini ja otti hotellihuoneen.
Paskat, juoppo luuseri oli klo 17 päissään kuin pelikaani kun menin sovittuun paikkaan. Sanoin sille että juo kuule kaikki rahasi, niin pääset nopeammin hengestäsi. Ja toivottavasti veljeni hakataan ja ryöstetään tänään kaupungilla ja löytyy aamulla katuojasta.
Sitten äidilläni ei ole enää yhtään lasta.
enää keksi. Mielikuvituksen puutetta.
Mun puolesta saavat elää niitä rahoja itse.
Olet aika kamala ämmä!!