Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini sit varmisti että ei jätä lapsilleen mitään perintöä.

Vierailija
29.01.2010 |

Hassasi kerrostalo-osakkeensa taivaan tuuliin ja otti liikaa velkaa. Nyt joutuu myymään asuntonsa että saa velat maksettua.

Olisin saanut 35 000€ perintöä, nyt saan vain 1000€, jonka äitini lupasi antaa ens viikolla.

Kiitti tyhjästä, toivottasti sossu maksaa ja hoitaa hautajaisesi äiti, kun se aika tulee. Mua ei niissä bileissä tulla näkemään.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mulla on kiire tuhlaamaan lapsilisiä. Pitää ostaa itselleni uusia meikkejä, käydä hiusvärissä ja kulmien ja ripsien kestovärissä ja vois jotain kivaa bilehilevaatetta kaupasta hakea.

Harmi vaan että tuo 303€ ei kovin pitkälle riitä ja kaljarahaakin pitää huomiseksi jättää jos ei heti alkuillasta löydä miespuolista sponsoria, joka kustantaa mun illan.

Vierailija
42/77 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sen takaisin maksamisesta tehdään niin iso numero? Itse olen maksanut opintolainani jo vuosia sitten, asuntolainaa sen sijaan riittää varmaan eläkeikään asti. Ikää nyt 32 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoot ketju vaikka keksitty, mutta toivottavasti akka

Ja mikä todistaa sinut trolliksi, on se että seuraat silmä kovana saamiasi vastauksia ja vastaat niihin parin minuutin viiveellä :) Ketään ei kiinnostaa keksimäsi "akan" tapahtumat, jonka tiedät itsekin, mutta trollaajana olet aika huvittava teini :)

Vierailija
44/77 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako niitä veljiä nyt on?

Vierailija
45/77 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on oikeassa- moni mummi tuhlaa rahansa esim. maailmanympärysmatkoihin

perinnön odottaminen on normaalia ap

Perinnön odottaminen nimenomaan EI OLE NORMAALIA

Voi ziisus teitä joitakin. Naurattaa mutta toisaalta murehduttaa samaan aikaan.

Vierailija
46/77 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin ton wikipedian jutun trollaajista ja on täysin selvää että siitähä tässäkin on kyse. säälittää vaan kirjoittajaa, miksi purkaa ahdistustaan ja sairauttaan täällä eikä ole koulussa.

kiitokset wikin linkin lähettäjälle, enpähän lankea ansaan toista kertaa!!

Vierailija
47/77 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa, mitä toivon on se, että meidän mökin perisimme vain minä ja sisarukseni. Tämä luultavasti kyllä toteutuukin, mutta jos ei toteudu, olen valmis ottamaan lainaakin ja ostamaan pois muiden osan.

Vierailija
48/77 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltaisiin saatu kumpikin 35 000 aikanaan, mutta eipä saada kun akka tuhlasi holtittomasti kaiken.

Ja mulla on 9000€ pystyssä kelalla, kun pankki irtisanoi opintolainat, jotka jätin työttömyyden takia maksamatta.

No, maksan sit 40€/kk vielä 8 vuotta kelalle korottomasti.

Olisin voinut maksaa lainat pois jo 3 vuotta sitten kun äitini osti minulta ja veljeltäni isän puolikkaan asunnostaan. Mutta enpä maksanut opintovelkoja, vaan shoppailin 13 000€:llä kaikkea kivaa.

Vierailija
49/77 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinulla ei ole kaikki hyvin. Soita pikimmiten kunnan kriisikeskukseen ja pyydä sieltä apua mielenterveysongelmiin.

On nämä totta tai ei, nin silti ei ole kaikki hyvin.

inhoan lähes kaikkia ihmisiä yleensä.

Vierailija
50/77 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

30min istumassa hiljaa jonkun sairaanhoitsun kanssa ja vastaamassa jotain sen vitun tylsiin kysymyksiin? Mtt-palvelut on nähty, niistä ei ole paskaakaan iloa kellekään ja vihaan silti lähes kaikkia ihmisiä.

Vierailija
51/77 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nämä totta tai ei, nin silti ei ole kaikki hyvin.

Oli jutut keksittyjä tai ei, aika sairaasta mielestä ne kumpuaa. Jos hänellä on oikeasti lapsia, toivottavasti hän on lastensuojelun piirissä jollain tavalla.

Vierailija
52/77 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

30min istumassa hiljaa jonkun sairaanhoitsun kanssa ja vastaamassa jotain sen vitun tylsiin kysymyksiin? Mtt-palvelut on nähty, niistä ei ole paskaakaan iloa kellekään ja vihaan silti lähes kaikkia ihmisiä.

Surullista.

Vierailija
53/77 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valehtelisin niin paljon kuin ehtisin juttua keksiä. On tässä av.lla tullut harjoiteltua ja tarinaa tulis jo ihan sujuvasti.

Vierailija
54/77 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jutut keksittyjä tai ei, aika sairaasta mielestä ne kumpuaa. .

Usein trolli on tarkoituksellisen naiivi ja sisältää niin monta väärinkäsitystä tai vääristelyä, että liki jokaisen tekisi mieli oikaista edes osa - ja jos oikaisemiseen rupeaa, siitäpä tuleekin vuodatus.

Trollaus on alkeellisimmillaan pelkkää häiriköintiä, johon halutaan muiden vastaavan tuohtuneina. Esimerkiksi sama sanoma saatetaan toistaa loputtomasti samoin sanoin. Trollaaja sitten naureskelee muiden reaktioille samaan tapaan kuin hiekkalaatikolla hiekkaa muiden päälle heittelevä pikkupoika.

Lähde: http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/nyysit/3.4.html#trolli

Vierailija
55/77 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

trollaukseen ja tällaisilla aiheilla ja tällä sitkeydellä, kertoo että kaikki palikat ei ole päässä oikeassa järjestyksessä. Ei kukaan terve ihminen tällaista viitsi harrastaa.

Vierailija
56/77 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän tällaset tyypit just haluavat. Aika nopeasti loppuisi tuonkin mamman huvit, jos kukaan ei reagoisi niihin mitenkään.

Vierailija
57/77 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

multa kuoli isä ja isältä jäi melko uusi auto, josta äiti oli maksanut puolet ja laittanut isän nimiin. Perunkirjoituksessa se auto tuli sitten virallisesti mulle ja siskolle kokonaan, kun pesä jaettiin meidän ja äidin kesken, testamenttia ei ollut.

Annoimme auton äidille, olisi ollut väärin viedä siltä pyöriä alta. Verottajan suhteen laadimme "kuitit ja kauppakirjat".

Musta vanhemmuuden merkitys on joku muu kuin raha, ja aikuiset saa tehdä omilla rahoillaan eläessään ihan mitä lystäävät. Vaikka tuhlata ne!

Vierailija
58/77 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanon että en tartte äidiltäni sitä tonnia, ei olla enää sukulaisia millään lailla.

Vierailija
59/77 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

opintovelkani, jota oli pakko ottaa kun vanhemmilta ei irronnut taustatukea opiskellessa. No, sossun kantajat heittäkööt akan kuoppaan, ei edes muka ollut varaa lähettää lapsilleni joululahjoja. Ei kiinnosta tuollainen mummo, olkoot kuolleena siinä vuokrakämpässään vaikka 2,5 vuotta, ei kiinnosta.

Eipä täällä muutkaan ole kuule vanhemmilta rahaa opiskeluaikana saanut - itse opiskelin amk:ssa ja yliopistossa yhteensä 8 vuotta ja kustansin ihan omalla työlläni (vielä Helsingin keskustassa asuen) opintoni. Silti olen sitä mieltä, että jos vanhemmilleni rahaa jää vanhuuteen, sillä kustannetaan heidän loppuelämänsä hoito. Perintöä en kaipaile tai halua, koska olen koulutuksellani pystynyt muutenkin kustantamaan itselleni leveämmän elämän kuin vanhempani.

Taitaa taustalla olla muutakin, henkisen tulen ja kannustuksen puutetta. Ei perintö ole mikään velvollisuus vanhempien taholta!

Vierailija
60/77 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanon että en tartte äidiltäni sitä tonnia, ei olla enää sukulaisia millään lailla.

Katsos kun mielikuvitusihmisten kanssa ei muutenkaan voi olla sukua. Popsi lisää tabuja

ja palaa sinne Suomi24:n "14-16 vuotiaat"

tsättiin, tämä palsta on tarkoitettu aikuisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän