Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini sit varmisti että ei jätä lapsilleen mitään perintöä.

Vierailija
29.01.2010 |

Hassasi kerrostalo-osakkeensa taivaan tuuliin ja otti liikaa velkaa. Nyt joutuu myymään asuntonsa että saa velat maksettua.

Olisin saanut 35 000€ perintöä, nyt saan vain 1000€, jonka äitini lupasi antaa ens viikolla.

Kiitti tyhjästä, toivottasti sossu maksaa ja hoitaa hautajaisesi äiti, kun se aika tulee. Mua ei niissä bileissä tulla näkemään.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun huomaa ettei tytär ole paikalla suremassa :D

Mutta ajattele, byt saat kuitenkin 1000 e, ties kuinka kauan olisit saanut odotella sitä perintöä! Olisit vaikka itse voinut kuolla ennen äitiäsi. Hänhän voi vaikka elää 100-vuotiaaksi.

kun saa asunnon kaupattua. Perintöä olisin saanut 35 000 sittten kun akka kuolee, mutta akka hassasi sen mun perinnön taivaan tuuliin. No, sitten saa tyytyä sossun järjestämiin hautajaisiin ja sossun työntekijöihin hautajaisvieraina, mua ei siellä nähdä.

Vierailija
22/77 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittele tällaiseen sävyyn äidistään tulevaisuuden av-palstalla. Toivon että merkitsisin heille aikuistuttuaan muutakin kuin helppoa rahaa- Aivan kuten oma äitini on minulle ystävä ja läheinen rakas ihminen ei joku, jonka toivoo kupsahtavan, jotta saisi rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta lähdin nostelemaan jo 20 vuotta sitten, eli 16-vuotiaana. Enkä ole siellä sen jälkeen montaakaan kertaa vieraillut, en edes lasteni kanssa.

En todellakaan olis mennyt äitini asuntoon asumaan hänen kuoltuaan, olisin muuttanut välittömästi rahaksi, kun akka on kylmennyt.

Juu, ei tartte mulle viranomaisten soitella sit kun akka on kylmennyt, en aio olla mukana hautajaisjärjestelyissä.

Vierailija
24/77 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes odotit, mäkään en tollaselle "ihmiselle" jättäis yhtään mitään. Oiken virne naamalla hassaisin kaiken jos ei muita ottajia ole.

Vierailija
25/77 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsenlapsiaan. Lapsille valehtelen että mitään toista mummoa ei ole.

Vierailija
26/77 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta.

27/77 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hieno ketju.

Vierailija
28/77 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita se on antamassa pois / hakkaamassa tms. ja lussukka mies joka osaa / pysty mihinkään. nyt siis myös vammainen veli ja raha-asioissaan holtiton äiti. paljon vastoinkäymisiä yhdelle ihmiselle.

Vierailija
29/77 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhoan lähes kaikkia ihmisiä yleensä.

Vierailija
30/77 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten vaan yksinkertainen ja apukoulun käynyt. Sen verran fiksu se kumminkin on että on kupannut äitiäni kaikki nämä vuodet ja äitini on siksi ylivelkaantunut.

Vierailija
31/77 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on paljon velkaa rahanahneus löytyy

Vierailija
32/77 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on oikeassa- moni mummi tuhlaa rahansa esim. maailmanympärysmatkoihin

perinnön odottaminen on normaalia ap

Vierailija
33/77 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluat meidän sanovan?

Minulle voi tulla vanhemmiltani joskus perintöä, mutta jos päättävät myydä kaiken ja muuttaa ulkomaille, niin siitä vaan. Heidän rahojaan ne on ja en todellakaan koskaan ole suunnitellut elämäni sen varaan, että joskus saan perintöä.

Ja päättävät sitten tehdä mitä tahansa, niin toki järjestämme heille hautajaiset.

Ja sitten jos ajattelee vielä sitä tosiasiaa, että elävät vielä 20-30 vuotta, niin johan minäkin olen heidän kuollessa sen verran vanha, että tuskin enää sillä perinnöllä mitään tee. Annan sen varmaan suoraan lapsilleni.

Jokainen ansaitkoon itse rahansa ja eläköön sen mukaan. Toisaalta voisi kuvitella, että sinä olisit myötätuntoinen äitiäsi kohtaan. Olisko sinulla ollut mahdollista ostaa osa siitä osakkeesta, jotta äitisi olisi ollut mahdollista jäädä siihen asumaan? Näin olisit itse edes antanut mahdollisuuden sille niin kovasti odottamallesi perinnölle.

Vierailija
34/77 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielisiä tuollaiset perintöä kyttäävät haahkat!

Vanhempien omaisuus muuttuu perinnöksi vasta vanhempien KUOLTUA.. Ennen sitä lapsilla ei ole mitään sanomista vanhempiensa rahankäyttöön!

Vierailija
35/77 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusille internetin käyttäjille tiedoksi, että tämäkin viesti on ns. "provo", elikkä keksitty tarina keskustelun aloittamiseksi, tai paremminkin "fleimaukseen". Ja lähettäjä on "trolli".

http://fi.wikipedia.org/wiki/Trolli_%28internet%29

Vierailija
36/77 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kauhea akka!

Vierailija
37/77 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain perinnöksi lämpimän ja kiitollisen sydämen. Opin kunnioittamaa muita ihmisiä ja arvostamaa kaikenlaisia ihmisiä.

Opin sen ettei toisia haukuta ja mollata/ kiusata.

Sain hyvän perinnön.

Vierailija
38/77 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisuus ostaa sijoitusasunto kuppaisesta pikkukaupungista. Äitiäni en halua enää tässä elämässä nähdä, en edes hänen hautajaisissaan.

Toivottavasti älyää laittaa edes osan asunnon myyntivoitosta sellaiselle tilille ettei veljeni voi niitä kupata ja sillä sitten joku hänen hautajaisjärjestelyjään hoitava voi maksaa akan hautajaiskulut. Toivottavasti eivät mulle ainakaan soita kun akka on kylmennyt. Vaihdan numeroni salaiseksi jo nyt.

Vierailija
39/77 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää sen lupauksensa ja 1000€ läpsähtää tililleni 5.2.10.

Ja jos akka haluaa nähdä lapsenlapsiaan, saa maksaa 200€ pääsylipun heitä katsomaan ja joka kerta uudestaan.

Vierailija
40/77 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on siis paskat lapset ja paska äiti? Ihme että susta tuli kuitenkin noinkin viehättävä. Ei susta näin tule palstan vihatuinta - ärsyttävin vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi