Ihanaa kun minulla ei ole NIRSOJA lapsia!!!
Lapseni rakastavat leikkipuistoja, keinumista, liukumista, kiipeilyä, hyppimistä, hoploppia, pulkkamäkeä, lumiukkojen rakentamista, uimista, saunaa, karkkia, sipsejä, popcornia, eläimiä, hyönteisiä, värikkäitä vaatteita, isovanhempiaan, ilmapalloja, saippuakuplia, lastenohjelmia... On niin ihanaa kun heidät saa pikku jutuilla iloisiksi eivätkä mäkätä ja yrmyä nurkissa miten tylsiä juttuja ne vanhemmat taas keksi!!!
Kommentit (5)
Voi olla allergioita,aisti yliherkkyyttä yms. jotka tekevät mahdottomaksi pitää mainitsemistasi asioista.Mutta kukin tavallaan.
mitä tarkoitit. Siellä oli ainakin yksi tosi hienohelma, jonka lapsiraukat eivät varmaan saa tehdä yhtään mitään.
olen niin iloinen että lapset ilahtuvat liukumisesta, keinumisesta ja herkuista!
anna tehdä jotain! Mulla on nuorin lapsi eritääin nirso ruokapöydässä, mutta yhtä rakas ja tärkeä se on kuin muutkin lapset. Ja tykkää vaikka mistä, mutta ei äiidn lihapullista, karkista tai vaikka jauhelihasta :)
tuosta ketjusta "mistä kaikki lapset pitävät", siellä monien lapset eivät tykkää yhtään minusta ihan normaaleista asioista.