Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

salilla käyvät. Millaisia painoja käytätte kyykyssä?

Vierailija
27.01.2010 |

Vapailla painoilla tehtynä ja minkälaisia sarjoja teette? Mulla ei ole kovin kaksiset painot. Polvikulma alle 90 eli melko syviä. Pitkät jalat, etureidet aina kipeytyy.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällähän on niitä salilla käyviä.

Vierailija
2/29 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan, kun muita vastaajia ei ole. Podypumpissa tehdään monia kymmeniä toistoja. Mulla on molemmissa päissä tankoa 15kg, eli 30kg yhteensä.

Kyykätessä en mene alle 90 asteen kyykkyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan, kun muita vastaajia ei ole. Podypumpissa tehdään monia kymmeniä toistoja. Mulla on molemmissa päissä tankoa 15kg, eli 30kg yhteensä.

Kyykätessä en mene alle 90 asteen kyykkyyn.

paljos tanko painaa.

Vierailija
4/29 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi blondi-kysymys, mutta itse laitan nyt 10kg puolelleen ja se nousee harteille, mutta en voi lisätä painoja kun en jaksa nostaa.

Paljonko muihin laitat? (uteliaana & kateellisena, meidän salilla ei kenelläkään naisella ole näkynyt yli 10kg puolellaan kyykyissä)

Vierailija
5/29 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sarjoja noin 60-80kg:llä, riippuen millainen treeniviikko / kausi on menossa.

En tosin tykkää kyykkäämisestä mitenkään erityisesti ja laiskana teen sitä useimmiten smithissä, vaikka siinä saakin olla vähän tarkempana asennon kanssa.

Vierailija
6/29 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lataa painot siinä niin saat nostettua sen suoraan harteille ja siitä takaisin telineeseen. Homma helpottuu kummasti kun ei tarvitse jaksaa nostaa niitä painoja pään yli. :)

Mä teen sarjan 3x12. Jos teen hypyllä (eli terävä hyppy ilmaan noustessa), laitan 55kg, jos jalat maassa, laitan 60-70kg. Yleensä kuitenkin hyppään.

Polvikulma on aina yli 90, polvet ei syvempää kyykkäämistä kestä.

Vierailija
7/29 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä palaillut salille vuoden tauon jälkeen ja kyykkään nyt 45kg:lla. Parhaimmillaan on mennyt joskus 80kg, mutta siitä on jo aikaa :) En ole jotenkin päässyt samaan jalkatreenin hurmokseen kuin aikaisemmin, huono kunto lienee syynä, mutta eiköhän se taas tästä kun vaan jaksaa käydä. Vaihtelen kyykkyä vapaalla tangolla ja smithissä, riippuen siitä kumpi on vapaana.

Vierailija
8/29 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannikoita kyykyllä? ap

Vierailija
9/29 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi blondi-kysymys, mutta itse laitan nyt 10kg puolelleen ja se nousee harteille, mutta en voi lisätä painoja kun en jaksa nostaa. Paljonko muihin laitat? (uteliaana & kateellisena, meidän salilla ei kenelläkään naisella ole näkynyt yli 10kg puolellaan kyykyissä)

mun painot:

lämmittely: 5+5kg

kyykky: 15+15kg

rinta: 7+7kg, välillä 7,5+7,5kg

selkä: 7,5+7,5kg, välillä 8,5+8,5kg

ojentajat: 5+5kg, välillä 6+6kg

hauis: 5+5kg, joskus lisään lopussa kilot lisää

Siinäkö siis kaikki mitä treenaat?

Vierailija
10/29 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi blondi-kysymys, mutta itse laitan nyt 10kg puolelleen ja se nousee harteille, mutta en voi lisätä painoja kun en jaksa nostaa. Paljonko muihin laitat? (uteliaana & kateellisena, meidän salilla ei kenelläkään naisella ole näkynyt yli 10kg puolellaan kyykyissä)

mun painot: lämmittely: 5+5kg kyykky: 15+15kg rinta: 7+7kg, välillä 7,5+7,5kg selkä: 7,5+7,5kg, välillä 8,5+8,5kg ojentajat: 5+5kg, välillä 6+6kg hauis: 5+5kg, joskus lisään lopussa kilot lisää

Mitäköhän kohtaa sitä vielä noiden lisäksi pitäisi treenata? Kyllä tuossa on jo aika kokonaisvaltaisesti käyty kaikki tärkeät lihasryhmät läpi.

Vierailija
11/29 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun painot: lämmittely: 5+5kg kyykky: 15+15kg rinta: 7+7kg, välillä 7,5+7,5kg selkä: 7,5+7,5kg, välillä 8,5+8,5kg ojentajat: 5+5kg, välillä 6+6kg hauis: 5+5kg, joskus lisään lopussa kilot lisää

Mitäköhän kohtaa sitä vielä noiden lisäksi pitäisi treenata? Kyllä tuossa on jo aika kokonaisvaltaisesti käyty kaikki tärkeät lihasryhmät läpi.

suurta kehitystä pääse tapahtumaan. ja liikkeistä et kerro mitään.

Vierailija
12/29 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylä - ja alaselälle, rintatreenikin pitäisi olla eri kohdille rintaa, samaten jaloissa on etu- ja takareidet ja pohkeet. Et ilmeisesti ole kauan aikaa käynyt salilla tai pyytänyt ammattilaiselta treeniohjlemaan apua?

Vierailija
13/29 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosikausiin treenannut kunnon painoilla. 20kg (yht.) + tanko. Ja tuotakin tosi laiskasti. Jalkaprässiä olen tehnyt, mutta se ei niin tehokas. Pitää yrittää saada kannikat kuosiin, mutta se niin raskasta... yläkroppa ja vatsaa jees:-)

Vierailija
14/29 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tangolla tai smithissä, askelkyykkyä, prässiä,reiden ojennus ja koukistus supersarjoina ja päälle pohkeet. Yleensä on jalkatreenin päälle niin puhki ettei edes aerobinen treeni maistu :)

Vierailija
15/29 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tangolla tai smithissä, askelkyykkyä, prässiä,reiden ojennus ja koukistus supersarjoina ja päälle pohkeet. Yleensä on jalkatreenin päälle niin puhki ettei edes aerobinen treeni maistu :)

otan ekana maastavedon, joka ottaa myös alaselkään ja takareisiin

Vierailija
16/29 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdään peräkkäin, ilman lepotaukoa liikkeet vastakkaisille lihaksille, esim 1 sarja hauiskääntöä ja heti perään 1 sarja ojentajapunnerrusta. Saman voi tehdä jalkatreenissä; ensin reidenojennus ja heti perään reiden loitonnus.

Vierailija
17/29 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2010 klo 21:47"]Vapailla painoilla tehtynä ja minkälaisia sarjoja teette? Mulla ei ole kovin kaksiset painot. Polvikulma alle 90 eli melko syviä. Pitkät jalat, etureidet aina kipeytyy.

[/quote] 10 sarjoilla 100 kilon painolla. Ite painan 55 kiloa :)

Vierailija
18/29 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa puhutaan nyt omenoista ja päärynöistä. Tuo yksi luetteli Bodypumpin painot ja asiasta tietämättömät alkovat heti tivaamaan, että mitä liikkeitä teet niillä painoilla :D

Omat painoni BP:ssa ovat parhaimmillaan olleet:

lämppäri 5+5

kyykyt 12,5+12,5

rinta 7,5+7,5

selkä 8,5+8,5

ojentaja 6+6

hauis 4,5+4,5

Kävin noihin aikoin tunnilla säännöllisesti kaksi kertaa viikossa. Nyt käyn harvemmin ja painotkin on tullut alas noin 10%. Salilla kävin kookeilemassa takakyykkyä kerran ja laitoin oman painoni verran rautaa tankoon eli 55kg. Ei ollut maksimisuoritus tietenkään, mutta ihan riittävän tiukka ensikertalaiselle.

Vierailija
19/29 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

120kg oli joskus maksimi. Naurakaa vaan - olin kuulantyöntäjä, kilpauraa kesti 8v.

Vierailija
20/29 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="27.01.2010 klo 21:47"]Vapailla painoilla tehtynä ja minkälaisia sarjoja teette? Mulla ei ole kovin kaksiset painot. Polvikulma alle 90 eli melko syviä. Pitkät jalat, etureidet aina kipeytyy.

[/quote] 10 sarjoilla 100 kilon painolla. Ite painan 55 kiloa :)

[/quote]

Tietääkseni suomen ennätys 55-kiloisissa on 1x100kg. Joten hienosti kyykkäät kyllä!