salilla käyvät. Millaisia painoja käytätte kyykyssä?
Vapailla painoilla tehtynä ja minkälaisia sarjoja teette? Mulla ei ole kovin kaksiset painot. Polvikulma alle 90 eli melko syviä. Pitkät jalat, etureidet aina kipeytyy.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 23:55"]90kg oli viimeksi kyykyssä. Mutta mulla on hieman selkäongelmaa joten en uskalla maksimeita nostovyöstä huolimatta laittaa. Prässiin uskallan kyllä sitten ladata rautaa reippaasti.
[/quote]
ei kannata, moni murjonut selkänsä kelvottomakai kyykyssä machoillessaan. T.selkävammaisen ex- painon/voimannostomiehen vaimo
Mikä neuvoksi, kun jalat kestäisi isommillakin painoilla kyykkäystä, mutta yläkroppa ei jaksa kannatella enempää?
sarjoja noin 60-80kg:llä, riippuen millainen treeniviikko / kausi on menossa.
En tosin tykkää kyykkäämisestä mitenkään erityisesti ja laiskana teen sitä useimmiten smithissä, vaikka siinä saakin olla vähän tarkempana asennon kanssa.
Mutta kylläpä tuo 80 alkaa olla aika lailla mun ykkösmaksimi eli ei kovin suuria painoja. Smitissä varmaan jaksaisin suuremalla kulmalla tehdä isomillakin painoilla.
Maasta vedän ~120 135 on maksimi, että vähän eroja noissa painoissa. Kyykky ei vaan ole mun juttu.
ap.
vastaan, kun muita vastaajia ei ole. Podypumpissa tehdään monia kymmeniä toistoja. Mulla on molemmissa päissä tankoa 15kg, eli 30kg yhteensä. Kyykätessä en mene alle 90 asteen kyykkyyn.
paljos tanko painaa.
en tiedä tangon painoa, mutta varmaankin enintään 2kg.
Tosi blondi-kysymys, mutta itse laitan nyt 10kg puolelleen ja se nousee harteille, mutta en voi lisätä painoja kun en jaksa nostaa. Paljonko muihin laitat? (uteliaana & kateellisena, meidän salilla ei kenelläkään naisella ole näkynyt yli 10kg puolellaan kyykyissä)
mun painot:
lämmittely: 5+5kg
kyykky: 15+15kg
rinta: 7+7kg, välillä 7,5+7,5kg
selkä: 7,5+7,5kg, välillä 8,5+8,5kg
ojentajat: 5+5kg, välillä 6+6kg
hauis: 5+5kg, joskus lisään lopussa kilot lisää
hyvä kirjoitus kyykystä: https://www.personaltrainingstudio.fi/fi/personal-trainer-blogi/kyykky
40-50kg. 40 kilolla menee 4x15 sarjat. 50kg kuuden toiston sarjoja. T. N44
170 kg ja syvältä. Nyt 50kg kun selkä rikki
90kg oli viimeksi kyykyssä. Mutta mulla on hieman selkäongelmaa joten en uskalla maksimeita nostovyöstä huolimatta laittaa. Prässiin uskallan kyllä sitten ladata rautaa reippaasti.