Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua toista lasta

Vierailija
27.01.2010 |

Itse haluaisin jo kovasti toisen lapsen, kun esikoinen on jo 1,5 vuotta. Tulisi hyvä ikäero ja esikkokin saisi olla pidempään kotona.

Mies on päättänyt, että hän ei halua toista lasta nyt eikä koskaan. Itse olen varma, että ensimmäisen lapsen kohdalla on ollut kaikki hermoilu ja jännitys ja nauttisin toisesta täydestä sydämestäni.

Olen vielä aika nuori (25v.) ja haluaisin kotiäitivuosieni jälkeen jatkaa työelämässä ja jopa edetä pitkälle urallani. Olisin kuitenkin valmis olemaan kotona vielä vaikka kolmekin vuotta, jos mies suostuisi toiseen..

Esikoisen perhettä en halua rikkoa oman itsekkään toivomukseni vuoksi, mutta asia painaa mieltäni ja mies on viimeisen sanansa sanonut :(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenne on vielä niin pieni. Itse olin sitä mieltä, että toista ei tehdä, vaikka ennen esikoista olin ollut sitä mieltä, että kaksi lasta olisi hyvä lapsiluku. Nyt poikamme on 1v10kk ja mieleen on hiipinyt toive toisesta=). Anna miehellesi aikaa.

Minäkin sanoin "ei koskaan".

Vierailija
22/23 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lpsi on vielä pieni ja ies varmasti kokee elämän pienen lapsen kanssa ihan erilailla kuin sinä. Meillä oli ihan sama juttu ekan lapsen syntymän jälkeen kun alkoin kuumeilla toista. Itse olisin halunnut toisen heti perään mutta mise oli sitä mieltä että yksi lapsi on hänelle rittävästi. Perusteli mielensä muutosta sillä että ei tienyt kuinka paljon aikaa pieni lapsi vie ja kuinka paljon sitoo. Mies kaipasi aikaa jolloin puuhattiin kaikkea yhdessä ja seksiä saattoi harrastaa vaikka viisi kertaa päivässä sen sijaan että minun kaikki aika meni vauvan kanssa ja jos seksiä ehti hrrastamaan niin se oli pari kertaa viikossa ja silloinkin vauva usein heräsi kesken ja keskeytti homman. Mies halusi vain että lapsi kasvaa ja sitoo minua vähemmän jolloin minulla on miehelle aikaa enemmän. Minun oli tätä vaikea silloin ymmärtää mutta myöhemmin tajusin etä mies on minun ajastani mustasukkainen vaikka lastaan rakastikin. Tein miehelle selväksi että halian toisen lapsen ja aion sen hankkia jossain vaiheesa joko mieheni kanssa tai sitten erota ja jonkun muun kanssa. Mies tiesi haaveeni suurperheestä jo seurustelua edeltävältä ajalta. Lapsen ollessa 2v. mies oli muuttanut mieltään ja saatiin toinen lapsi vajaan kolmen vuoden ikäerolla joka on ollut ihan riittävän pieni ikäero. Myöhemmin lapsia on tullut vielä kaksi lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yleensä aika vaativa: ei puhu, menee joka paikkaan, täysin vaipoissa, vaatii paljon aikaa ja huomiota. Onko mikään ihme, että mies ei NYT halua heti toista?

Miehen mieli voi muuttua, meilläkin meni niin, mutta se todellakin vuosia. Painostaminen ei auta yhtään, mutta tosiaan itse en ehkäissyt, kun minä en ollut se, joka ei halua lapsia.

Anna ajan kulua ja nauti nyt siitä esikoisesta. Tuo "haluan vauvan taas rinnoilleni" kuulostaa oikeasti aika imelältä... Ei ole ihme, ettei miestä kiinnosta.

Nyt jäitä hattuun ja taivuttele sitä miestä pikkuhiljaa.