Gallup: Kun odotit ensimmäistä lastasi
kumpaa toivoit, entä miehesi? Vai oliko tärkeintä, että lapsi terve vai jopa niin, että kunhan lapsi on elossa? Kumpi syntyi?
Ei riidellä ketjussa, vastataan vain :)
Kommentit (62)
vaikka jotenkin ajattelin odottavani poikaa, niin tyttöhän sieltä tuli.
Mies toivoi tyttöä, pelkäsi poikaa ;) Tyttö tuli, onneksi! :)
ja poika tuli.
Toisella kertaa molemmat toivoimme tyttöä ja tyttö tuli.
Varmasti lapset olisivat olleet ihan yhtä rakastettuja vaikka sukupuolet olisivatkin olleet toiset.
epäilin poikaa. Mies epäili poikaa ja toivoi tyttöä.
Tyttö tuli :)
Poika tuli.
Toista odottaessa odotukset muuttui sikäli, että toiveena oli elävä lapsi.
vain sitä, että tosiaan on terve ja kaikki menee hyvin, mutta alusta pitäen "tiesin" odottavani poikaa.
Miehestä en osaa sanoa, en muista.. *nolo*
Nykyinen exä pelkäsi kuolemakseen saavansa vammaisen lapsen, pahasti sairaan saikin.
Minä toivoin poikaa, mies tyttöä. Kumpikin kuitenkin oltiin sitä mieltä että loppujen lopuksi ihan sama kumpi sieltä tulee, kunhan on terve. Ja terve tyttö sieltä putkahti...
epäilin poikaa. Mies epäili poikaa ja toivoi tyttöä.
Tyttö tuli :)
että tärkeintä meille molemmille kuitenkin oli, että lapsi on elossa.
-7
mutta jotenkin "tiesin" jostain rv10 saakka, että tulokas on tyttö. Olin oikeassa. (Mä olisin varmaan pyörtynyt jos se olis ollut poika, niin varma mä tytöstä olin...)
KAIKKI vanhemmat toivovat ensisijaisesti tervettä, elävää lasta.. Vai tiedättekö jonkun joka ajattelisi että eipä sillä väliä vaikka olisi monivammainenkin, pääasia että on tyttö/ poika :-/
Molemmilla oli raskausaikana vahva tunne tytöstä, joten ehkä siksi oli jonkunlainen toive siitä että vauva olisi tyttö. Mutta oikeasti sukupuolella ei ollut mitään väliä, ja nyt kun on jo useampia lapsia ja molempia sukupuolia, voin aivan vilpittömästi sanoa että ihan yhtä rakkaita ja toivottuja kaikki!
ööhh, TOTTA KAI tärkeintä on, että lapsi on terve. Olipas hölmä kysymys. Mutta toivoin poikaa, ehkä mieskin, poika tuli.
Toivoin et tulis tyttö. Mies toivoi vaan lasta. Tyttö tuli.
enkä edes uumoillut että kumpi voisi olla tulossa. Tuli poika ja olin siihen tyytyväinen.
onnellinen, että tulin raskaaksi. Sukupuoli oli sivuseikka.
Jopa siinä määrin että np-ultran jälkeen (kohonnut riski) käytiin lapsivesipunktiossa ja oltiin valmistauduttu tarpeen vaatiessa abortoimaan (siis jos sikiö olisi ollut vaikeasti vammainen/elinkelvoton).
Hieno, terve poika tuli.
Mutta molemmat kuvittelimme saavamme tytön, ja poika tuli:)
Minä toivoin tyttöä, mies toivoi tyttöä ja tyttö tuli :)