Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

suositteletteko diane novaa akneen?

Vierailija
27.01.2010 |

lukenut niin paljon haittavaikutuksista, etten tiedä hakeako vaiko ei.. toisaalta alkaa hermo mennä tämän aknen kanssa, kaikkea mahdollista kokeiltu paitsi noita pillereitä..

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata säikähtää noita haittavaikutuksia. Mä pidin eniten juuri tästä merkistä; ei välivuotoja, menkkoja helppo siirtää, kaiken kaikkiaan luotettavat ja toimivat pillerit. Akne hävisi eikä ole tullut takaisin vaikka pillereitä en enää syönytkään.

Alussa sulla voi olla vähän matkapahoinvoinnin tyyppistä oireilua tai muita sivuvaikutuksia. Ne menevät ohi kun elimistö tottuu pillereihin.

Vierailija
2/15 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi pahan aknen :) eikä oo tullu takasin lopetuksen jälkeen. Mulla tuli painon nousua niistä pillereistä mutta muuten ei mitään vaivoja. Ja mun akne oli niin paha että 5 kilon painon nousu ei tuntunu missään! pari kuukautta ja iho oli niin sileä ja kaunis! :) ainakin itse suosittelen kokeilemaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parissa kuukaudessa. Itse en viitsi enää käyttää ko. valmistetta migreenitaipumuksen takia. Carazettea syöden ei ole juuri ollenakan kohtauksia, joita ilman mitään pillereitä oli vähintään kerran kahdessa kuukaudessa ja pahana. Nyt on sitten näppyjä välillä enemmänkin, onneksi ei naamassa...

Vierailija
4/15 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, unohdin sanoa, että Diane Nova tosiaan voi nostaa vähän painoa; lääkärin mukaan monet reagoi tohon lievään pahoinvointiin syömällä, koska tulkitsevat sen näläksi (siltä se tosiaan tuntuu). Lisäksi pillerit tosiaan turvottaa hiukan.

Mut kun tiedostat, että pillereillä on noi sivuvaikutukset, niin painonnousua ei välttämättä tapahdu. Jos sulle tulee ahdistava, hankala olo niistä, niin se johtuu turvotuksen lisääntymisestä ja siihen auttaa, kun vältät suolaa jne. miten nyt muutenkin laskisit turvotusta.

Vierailija
5/15 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli tosin akne takaisin kun lopetin pillerit :/ mutta niin kauan kun niitä söin, oli ihoni loistava!

Nyt käytän sebamedin akneiholle tarkoitettuja puhdistustuotteita (saa apteekista) ja nekin ajavat asian ihan hyvin.

Vierailija
6/15 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin diane novan syönnin viiden päivän jälkeen yksinkertaisesti siitä syystä, että voin pahoin lisääntyvässä määrin niin, että makasin lattialla aamusta iltaan kunnes siirryin yöksi nukkumaan. En myöskään pystynyt syömään käytännössä mitään tuon pahoinvoinnin takia, mutta silti painokin nousi viidessä päivässä pari kiloa pelkkää tuoremehua litkimällä. Kai sitä kokeilla voi, mutta itse jätin pillerit tuohon kokeilukertaan. Pakkohan sen kuitenkin on joillekin sopia, kun se kerta markkinoilla edelleen on :) Kaikille se ei myöskään todellakaan sovi ja kokeilun venyttäminen on mielestäni aika turhaa. Pillereiden piti antaa hieno iho ja kaikkea kivaa, mutta siitäkään olisi ollut iloa maatessa pimeässä huoneessa sen 24/7.

Vierailija
7/15 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai nettipalstoja. Niille kirjoittavat vain ne, joille on tullut jotain ongelmia. Itselläni Diane Nova teki ihosta myös ihan virheettömän kuukaudessa. Jouduin lopettamaan migreenin vuoksi e-pillerit kokonaan, mutta onneksi nyt 31-vuotiaana ei näytä näppyjä enää muutenkaan tulevan.

Vierailija
8/15 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivuvaikutuksia aiheuttaneet sen enempää kuin muutkaan yhdistelmähormonit.

Mulla tosin ei ollutkaan varsinaista aknea (ehkä erittäin lievä sellainen), enkä kyllä hirveästi huomannut tehoa siihen.

Vierailija
9/15 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikista vähänkään korkeahormonisemmista hormonivalmisteista, myös tuosta. Se menee ohi ensimmäisen kierron aikana kaikilla, kun oma elimistö lopettaa estrogeenin tunkemisen siihen e-pillerin sisältämän estrogeenin päälle.

Itse lopetin diane novan syönnin viiden päivän jälkeen yksinkertaisesti siitä syystä, että voin pahoin lisääntyvässä määrin niin, että makasin lattialla aamusta iltaan kunnes siirryin yöksi nukkumaan. En myöskään pystynyt syömään käytännössä mitään tuon pahoinvoinnin takia, mutta silti painokin nousi viidessä päivässä pari kiloa pelkkää tuoremehua litkimällä. Kai sitä kokeilla voi, mutta itse jätin pillerit tuohon kokeilukertaan. Pakkohan sen kuitenkin on joillekin sopia, kun se kerta markkinoilla edelleen on :) Kaikille se ei myöskään todellakaan sovi ja kokeilun venyttäminen on mielestäni aika turhaa. Pillereiden piti antaa hieno iho ja kaikkea kivaa, mutta siitäkään olisi ollut iloa maatessa pimeässä huoneessa sen 24/7.

Vierailija
10/15 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuotta Diane Novaa. Iho oli kuin vauvan pylly ja ei oikeasti ollut näpyn näppyä. Paino nousi vain aikamoisesti. Olin 54kg niin kun päätin lopettaa painoa oli 64kg. Ikinä en ole muuta kuin jälkeen päin raskaana ollessa painanut niin paljon. Suosittelen, kokeilemaan jos et tupakoi. Jos ei sovi niin vaihda merkkiä johonkin kaksi tai kolmihormoniseen joka on myös iho-ongelmia poistava.

Vierailija
11/15 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava iho ja sopiva turvotus rinnoissa. ;)

Vierailija
12/15 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittele. Mulla iho kuivui ihan korpuksi ja painokin nousi huimat 10 kiloa! Mitään pahoinvointeja ym. ei ollut, mutta lopetin itse käytön.

Vierailija
13/15 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho oli parhaimmassa kunnossa kun söin noita pillereitä, ei tosin ihan finnitön. Mulle ei tullut mitään haittavaikutuksia.

Iho pysyi kohtalaisessa kunnossa jonkin aikaa sen jälkeenkin, kun olin lopettanut, myös raskauden ajan. Vähitellen sitten taas iho mennyt huonompaan suuntaan...

Vierailija
14/15 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vaan hyvillä mielin diane nova-reseptin hakuun=).. toivottavasti vihdoinkin pääsisin eroon tästä inhottavasta vaivasta=)

Vierailija
15/15 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja epämääräiset vuodot etten jaksanut sitä. Akneen se auttoi ihan vain hiukan. Käytännössä eroa ei huomannut.