Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies hakuunut minua useasti lihavaksi.läskiksi siis,miten päästä yli

Vierailija
27.01.2010 |

olen nyt laihduttanut ja vielä 10kg pudotettavaa,mie skuitenkin pitää minua haluttavana ja usein haluaa seksiä ja ihailee minua,silti joskus raivostuessaan haukkuu Vitun läskiks tms. Olen ylipainoinen juu,siksi pudotankin painoa ja hyvin on lähtenyt käyntiin. miten saan ne ajatukset pois mielestä. minun taas vastaavasti ei tee miehen läheisyyttä eikä seksiä noiden sanojen takia. tottahan se on mutta ei kenellekkään noin sanota,loukkasi pahasti :( voinkohan koskaan päästä tästä yli. olen kertonut tunteistani miehelle.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käske miestäsi myös mukaan liikkumaan.. tuskin hänkään on välttämättä mikään ihanne painoinen vai onko??

Minusta tuntuu että tuo on miehellesi päähän pinttymä.. entä jos olet normaali painossa ja miehesi jatkaa haukkumistasi niin jatkatko laihduttamista anorektiaksi? et voi siihen vielä vastata.. tiedän nimittäin erään tällaisen tapauksen missä mies käyttäytyi näin ja nainen laihtui ja laihtui ja liikkui ja liikkui.

Kauheaa oli katsella naista kaupassa kun keräsi kärryt täyteen ruokaa ja kassajonossa kääntyi takaisin ja laittoi jokaisen takaisin hyllylle.. lähti pois sitten ostamatta mitään..

Etsi mies joka arvostaa sinua eikä hauku!

Vierailija
2/4 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelisit ensin kirjoittamaan selvästi.

Hyvinhän tosta selvän saa vai onko lukiHÄRÖ? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos jatkaa vielä laihduttuani niin sitten annan kenkää:D se vaan ihmetyttää kun usein kehuu kauneutatni ja muotojani ja koskettelee ja hauluaa usein seksiä ja kertoo kuinka kiihotuu minua katsellessaan,mutt sitten taas toisinaan haukkuu lihavaksi. ehkä tekee siksi niin että tietää minun loukkaantuneen siitä pahiten

Vierailija
4/4 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän ei arvosta sinua sen vertaa että jättäisi loukkaamisen vähemmälle?

Haukkuu ja satuttaa sinua siten, ja sinä annat seksiä vaikka et haluaisi?

Oletko varma että haluat olla tuollaisen miehen kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan