Moneltako miehesi tulee töistä kotiin?
Tänään?
Yleensä?
Mun tulee vasta 18 aikaan tänään.
Yleensä joko 16 tai 18.
Yllättäin toi 18 on aina silloin, kun mä tulen aikaisin, prkle!
Kommentit (48)
sympatiat. Meillä sama tilanne. Joustava työaika, ja voisi mennä helposti jo vaikka 7.00 töihin, jotta olisi viettämässä perheaikaa ajoissa. Valvoo kuitenkin illalla mieluummin yksin ja raahautuu töihin 8.30 kieppeillä, vaikka ollaan sovittu, että viimeistään kasilta olisi jo töissä! Ärsyttää, että tästä keskustellaan joka päivä!
Tänään kotona 16.30, mikä melko keskivertoaika.
eli 16.30 aikaan. Tosin lähti sitten takaisin töihin klo 18.30 ja ei ole vielä tullut. Tulee toivottavasti klo 22 mennessä. Aamulla lähti 7.30 töihin. Tällaista on yrittjäperheessä:)
ellei jää ylitöihin, harvemmin...
Tekee YLEENSÄ 7-15 päiviä. Joskus toki joutuu jäämään pitempään. Mutta on aivan mahtava työaika mun näkökulmasta, kun olen äitiyslomalla. Me kun herätään vauvan kanssa vasta kasin aikoihin.
muuten vuorot vaihtelevat suuresti.
vaihtelevasti ylitöitä, jolloin tulee 15-20 aikoina.
Tekee tosin muutamana iltana kotona vielä paperitöitä.
saattaa tulla jopa jo puol 9 kun pitäis ehtiä saunaan, mutta menee varmaan vielä sen jälkeen paperihommiin.
useimmiten vasta 23-02. Yrittäjä on...eipä tuota juurikaan ehdi nähdä, kun aamulla katoaa kuitenkin jo kahdeksan maissa.
Mies on töissä ulkomailla, perjantaisin tulee 19.00, on viikonlopun kotona, ja maanantaisin lähtee taas 07.00.