Moneltako miehesi tulee töistä kotiin?
Tänään?
Yleensä?
Mun tulee vasta 18 aikaan tänään.
Yleensä joko 16 tai 18.
Yllättäin toi 18 on aina silloin, kun mä tulen aikaisin, prkle!
Kommentit (48)
Niin yleensä 16.30 aikaan kotona viim 17.
eli lähtee aamulla noin 6:45 ja palaa pääosin 15:45, toki satunnaisi työstä johtuvia poikkeuksia voi olla. Itseäkin odottaa äippäloman jälkeen säännöllinen työ noin 8:00-16:30.. :)
Aikaisemmin tuli aina puoli neljältä. Nykyään kun tekee pidempää päivää, niin tulee usein puoli viideltä. Tänään ei ole vielä näkynyt, meni suoraan töistä hammaslääkäriin ja huomennakin on hällä kuulema pitkä päivä. Ei tee kuitenkaan koskaan ylitöitä, joten huominenkin tulee sitten jonain muuna päivänä takaisin, tekee 7h15 min päivää + ruokkis siis nykyään, aikaisemmin teki 6h+ruokkis.
ja ovat siis kotona noin 16.30. Itse teen vuorotyötä välillä 7-17 ja minä vien joka aamu
tulee normaalisti, joskus aikasemmin jos menee harrastukseen.
hakee lapset joka päivä ja vie mun aamuvuoroina. Kun mulla on ilta, yö tai vapaa, niin minä vien.
15:30-16:30 välillä, useimmiten 16 mennessä.
Tänään ei tule ollenkaan koska on lomalla lasten kanssa, mökillä.
kun työmatkalla.
Yleensä 15-17, riippuen siitä koska on mennyt.
Normaalisti mies menee aamulla kahdeksaksi ja tulee viiden aikoihin kotiin. Yrittäjyys vapauttaa - ainakin suurimmasta osasta kotitöistä ;)
Vaihtelee paljon työajat, riippuu siitä onko työmatkalla vai toimistolla. Jos on toimistolla, tulee n. klo 17. Jos työmatkalla, voi tulla ihan mihin aikaan illasta vaan tai sit ei tule ollenkaan.
Mies vie pääsääntöisesti kuopuksen päiväkotiin aamulla klo 8, paitsi noina päivinä, kun on yötä työmatkalla.
koska on työmatkalla ulkomailla. Mutta yleensä tulee noin klo 18-19. Aikaisintaan tulee noin klo 17, mutta se on erittäin harvinaista, ja silloin tekee monesti vielä töitä kotona lasten nukkumaanmenon jälkeen illalla.
...viivyttelee aamulla niin että usein on vasta 9.30 töissä. Illalla valvoo johonkin kahteen. Sitten mussuttaa vielä kuinka näyttää muka huonolta töissä, jos hän lähtee pois aikaisin.
eli miehesi on sellainen työpaikalla notkuja. Saako hän oikeesti mitään aikaiseksi jos kerran tärkein huolenaihe on se miltä tekeminen näyttää eikä se että mitä saa oikeesti aikaiseksi.
Pari-kolme iltaa viikossa pidempään. Sunnuntaisin menee usein johonkin kokoukseen. Minä vien lapsen hoitoon aamulla klo 9 ja haen klo 13. Olen töissä 9.30-12.30. Jatkan töitä klo 20 jälkeen, kun lapsi nukkuu. Mies tekee töitä myös illat (kotona siis).
ja pe 12.00 tai 12.30
la, su kotona!
taas. Tyypillinen päivä tänään lähti 6.15 ja ei vieläkään tullut himaan.
Ihan helvettiä kun yksin on vastuussa kaikesta, muttei paljon voi valittaakaan kun työ on mitä on ja siitä maksetaan vielä hyvin, mutta on tämä perkele kun ei miestä näy ikinä kotona.
Saatana vaan.
normaalisti tulee 16.30-17 välillä jos minä haen lapsen päiväkodista, jos itse hakee niin n. 16.15 aikoihin on päiväkodilla (käytännössä siis kotona, pk:lta on alle 300 m autolla kotiin).
Lähtee kyllä usein jo seitsemäksi.