kusipää ukkoni kuvittelee että vietä äitiysloman kotona ja siivoan
jääkööt itse vanhempainvapaalle, niin huomaa että siivota ei ehdi. eikä kotona kiinnosta olla.
Kommentit (21)
vaikka tuleekin tappelu illalla kun ukko kitisee että tiskipöydällä on astioita. Mä lähden joka päivä päiväksi pois kotoa kun niin vituttaa.
miehenkö pitäis töistä tultuaan siivota kämppä? älä ihmettele, jos kohta jäät yksin
kun jäin äitiyslomalle. Lapsia kotona kolme ja koulussa vielä kaksi, en tosiaan ehdi siivota.
Jaa, pitäiskö sun vaihtaa miestä?
eikä haittaa vaikka jäisin yksin, sit sais pitää sellaista sotkua kuin huvittaa.
jos niin vituttaa... Kyllä mä ainakin pystyn kahden lapsen kanssa pitämään yllä edes jotain järjestystä, vaikka leluja on kyllä lattioilla niin päivän aikana käytetyt astiat tiskaan, laitan ruuan, pyöritän pari koneellista pyykkiä ja tarvittaessa imuroin (kun on kaksi isoa koiraa). Silti ehdimme lasten kanssa ulkoilla la leikkiä eikä taatusti mene kodin puunaamiseen kaikki aika. Lapset 4v ja 2v.
jäämään kotiin. ja sit kun palaan töihin, en tee tämänkään vertaa. töistä tultua syön ja menen sohvalle makaamaan ja televisiota katsomaan loppuillaksi. Ukko hoitakoot talouden.
Te asutte kumpikin siinä talossa!!! Miksi ihmeessä vain toisen pitää siivota se? Selitys ei todellakaan voi olla se että toinen on kotona lasten kanssa, koska silloin on täystyöllistetty ilman lakisääteisiä taukojakaan, joita isällä sentään on töissä. Isän on turha kitistä kotitöistä, jos ei itse vaivaidu laittamaan tikkua ristiin asian hyväksi.
Eikö äiti olisi ansainnut edes pienen lepohetken illalla kun se äijäkin olisi kotona. Se superisä voi sitten iltaisin itse näyttää äidille kuinka lapset, kodin siivous, ruokien laitto ja pyykkäys onnistuu samalla kertaa... niin ja sitten vähän niitä "miesten" töitä siihen päälle, eli talon remppaa auton rassausta yms... Tämä kaikki joka päivä siis!!!
T: ISI09
jääkööt itse vanhempainvapaalle, niin huomaa että siivota ei ehdi. eikä kotona kiinnosta olla.
Niillä kun ei ole muuta vaihtoaehtoa kuin siivota äitiyslomalla. Mikä siinä nyt on niin vaikeaa tehdä kotitöitäkin?
Ei siivoomiseen mene paljon aikaa jos sen tekee joka päivä. Vanha sääntö, vie mennessäs, tuo tullessas ja koti ei ole sekaisin. Imurointi 2-3krt/vk ja vielä jää aikaa kyläilyyn yms. sosiaaliseen toimintaa.
saa huushollia siivottua 2 lapsen kanssa?
Meillä on lähtökohta se, että se joka on kotona, hoitaa pääosan kotitöistä. Illat ovat sitten yleensä kotityövapaata aikaa, joten ehdimme viettää aikaa koko perheen voimin.
... mies hoitaa oman osansa kun tulee töistä, mulla omat harrastukset iltaisin joten on sitten lasten kanssa. Mies hoitaa myös auton huollot tms. korjaukset ja toki myös siivoaa välillä.
eikä kusipääukko niuhota. netissäkin olen samalla kun lusikoin vauvalole ruokaa suuhun
Te asutte kumpikin siinä talossa!!! Miksi ihmeessä vain toisen pitää siivota se? Selitys ei todellakaan voi olla se että toinen on kotona lasten kanssa, koska silloin on täystyöllistetty ilman lakisääteisiä taukojakaan, joita isällä sentään on töissä. Isän on turha kitistä kotitöistä, jos ei itse vaivaidu laittamaan tikkua ristiin asian hyväksi.
Eikö äiti olisi ansainnut edes pienen lepohetken illalla kun se äijäkin olisi kotona. Se superisä voi sitten iltaisin itse näyttää äidille kuinka lapset, kodin siivous, ruokien laitto ja pyykkäys onnistuu samalla kertaa... niin ja sitten vähän niitä "miesten" töitä siihen päälle, eli talon remppaa auton rassausta yms... Tämä kaikki joka päivä siis!!!
T: ISI09
Mee naimisiin mun kanssa :)
kuulostaapa ap tosi kypsälle yksilölle. Olisiko kanattanut jättää ne mukulat tekemättä jos ei aika riitä muuta, kun kavereilla hengailuun. Anteeksi nyt vaan mutta ymmärrän hyvin miestäsi sinähän olet kotona, Mihin ihmeeseen sitä aikaa muka kuluu 2 lapsen kanssa? Ja miten sitä tiskiä muka siellä pöydillä pyörii? Aamulla ruoat lasten eteen ja kamat tiskikoneeseen? vai eikö teillä ole konetta? käske sen ukon ostaa. Illalla kun kone on täys niin päälle ja puhtaat kaappiin. Ja kun siellä kotona pitää perus siivon niin ei siivoamiseenkaan mene aikaa kuin 15-30 min. Eiköhän sen jälkeen kerkiä hengailla? En käsitä ite tulisin pöpiksi jos kämppä olis kuin hurasen kauhistus.
Minäkin olen äitiyslomalla, kohta teen ruoan ja lähden käymään kaupassa, teen välipalat jne.. silti kerkiän käymään ystävillä, perhekerhoissa jne.
T: 7 lapsen kotiäiti
tommosen ämmän alta minuutin ja ettisin sellaisen naisen joka arvostaa miehenkin työtä edes hiukkasen. Sehän on paljon helpompaa olla aamusta iltaan töissä... Typerä ämmä, toivottavasti äijä tulee järkiinsä ja jättää sut ja viä pennut mukanaan.
että ap on se sama palstakirjoittelija, jolla yhdessä versiossa on eskari ja vauva alkoholistimiehen kanssa, jonka kanssa ei asu. Elää tuilla ja huutistuloilla. Vihaa lapsiaan. Toisessa palstaroolissa naisella on kaksi isompaa lasta ja huijaa kelaa asumalla virallisesti erillään lasten isästä.
Tämä versio nyt ilmeisesti asuu yhdessä lastensa isän kanssa ja onko nyt kolmas lapsi tulossa?
Tuo sävytön aggressio ja muukin tyyli tuntuu niin tutulta ...
että ap on se sama palstakirjoittelija, jolla yhdessä versiossa on eskari ja vauva alkoholistimiehen kanssa, jonka kanssa ei asu. ... Tuo sävytön aggressio ja muukin tyyli tuntuu niin tutulta ...
Sama kiukkupussi takuulla.
Ei kait sitä tarvitse sen enempää siivoilla kuin muutenkaan?