Mitä mieltä mieheni ja hänen sukulaisten käytöksestä
lyhyesti: olin käymässä heillä muutama kuukausi sitten ja minua jäi vaivaaman se kun hänen veljensä  teini-ikäiset lapset ottivat laukustani suklaata ja söivät sen, eli varastivat sen. Suklaa oli tarkoitettu tuliaisiksi ihan muille ihmisille.
Liäsksi veljen teini-ikäinen poika rikkoi tahallaan minun takkini vetoketjun.Tuli tunne että kohdeltiin näitten pentujen taholta muutenkin kuin vierasta sikaa.
Varsinkin tuo laukun penkominen raivostutti.
Mieheni tuli paikalla myöhemmin ( olin alussa siis yksin siellä kylässä) ja  oli tosi vihainen. Mutta nyt meidän pitäisi matkustaa taas sinne, mutta minua ei huvita. Mieheni otti nokkiinsa koska kieltäydyin lähtemästä, sanoin etten kestä katella niitä huonosti kasvatettuja pentuja enää ollenkaan. Olenko liian pikkumainen?
Kommentit (65)
En tajua mitä paskaa miehessä on? Hänhän nimenomaan on ollut ap:n puolella. Mutta loputon kauna ja viha suklaan takia on liikaa vaadittu.
kajoamisesta! vaikka kyseessä olisi ollut kynä tai hiuspinni,samaa asia, kyse on siitä että kuka saa mennä penkomaan minun laukkani ilman lupaani.
suklaasta, vaan siitä, että ap:n laukkuun on kajottu salaa ja ilman lupaa...
ensi kerralla voi olla rahaa tai jotain muuta arvokkaampaa.
Sen voisi vielä ymmärtää, jos olisi kyse pikkulapsista, mutta teinien pitää jo osata käyttäytyä. Ei siinä ole mitään tulkinnanvaraa. Minusta ei ole yhtään pikkumaista jättää menemättä. Ei se varastelu varmastikaan suklaaseen jää.
Minusta ap:lla on itsetunto-ongelmia, kun hän jaksaa paaahtaa tuosta loputtomiin.
Jos hän haluaa ko. miehen kanssa olla, hänen pitää hyväksyä mies ja miehen suku.
Jos ei hyväksy, ei suhteella ole tulevaisuutta.
Jos sukulaiset on kusipäitä, niin niille lähetetään joulukortti ja tavataan pakollisissa kuvioissa. Suhteella on vallan mainiosti tulevaisuutta ihan riippumatta kumminkaimojen mielipiteistä.
Minä en jaksaisi käristä loputtomiin sukulaisteineistä. Ja jos ne noin sieppaa, on parempi vaihtaa miestä saman tien, koska tuolla menolla ei homma kuitenkaan kauaa toimi. Hieman realismia peliin.
en mä nyt mikään huora ole.
ap.
Paljonko sitä ikää oli?
Jos miehen sukulaiset on kaihdettavia kusipäitä ja mies paskamainen, niin minkäs voit?
Tyytyä siihen tai vaihtaa miestä. Vai mitä?
Paljonko sitä ikää oli? Jos miehen sukulaiset on kaihdettavia kusipäitä ja mies paskamainen, niin minkäs voit? Tyytyä siihen tai vaihtaa miestä. Vai mitä?
onko sun mielestäsi naisella aina pakko olla joku mies? siis mikä ja kuka tahansa mieskö piotää kelvata? HALOOOOOO!!!!!!!!
joten oletin, että hänellä on oltava mies.
se selväksi tehtäköön. Kyse ei ole siitä vaan siitä että hyväksynkö jatkossakin omaisuuteen kajoamisen vai en.
ap.
joten oletin, että hänellä on oltava mies.
Minulle on olemassa vain yksi mies tässä maailmassa.se selväksi tehtäköön. Kyse ei ole siitä vaan siitä että hyväksynkö jatkossakin omaisuuteen kajoamisen vai en.
ap.
minustakin asian kuuluu olla =). Ei tässä miehen vaihdosta tarvitse olla kyse, vaan ihan tuosta, mistä ap alunperin kirjoittikin.
Jotkut alkavat puhua aivan toisesta asiasta ja jankkaavat sitä sitten viimeiseen asti.
Vastaukseksi ap:lle: et ole liian pikkumainen. Ei tuollainen ole hyväksyttävää. Kyse ei tosiaan ole pelkästä suklaasta vaan laajemmasta asiasta.
Muutama kyläreissu vuodessa ei ole missään läheisissä tekemisissä olemista.
Sitäpaitsi miksi sen miehen pitäisi sietää moista kiukuttelua? Eiköhän hän osaa vaihtaa vaimoa, jos kerran tälle ei kelpaa.
joka roikkuu väkisin "paskamaisesaa miehessä" ja tämän "kusipäisissä sukulaisissa".
kun joillekin ainoa ohje on mitä voivat antaa tilanteessa kuin tilanteessa eli "vaihda puolisoa".
Ei osata käsitellä eikä ratkaista ongelmia, ainoa keino on paeta. Mutta ongelmat siirtyy toiseen suhteeseen jne. sama jatkuu...
Ainoa keino on alistaa mies eristäytymään sukulaisistaan.
Suklaa riittää syyksi välirikkoon.
Ainoa keino on alistaa mies eristäytymään sukulaisistaan.
Suklaa riittää syyksi välirikkoon.
Jos osaisit tulkita tilanteen muutenkin kuin kirjaimellisesti niin ymmärtäisit, että tässä ei ole kyse pelkästä suklaasta. Jos teini varastaa suklaata niin helposti seuraava varkaus onkin sitten jotain suurempaa. En minäkään ap:n asemassa haluaisi tavata sellaista porukkaa.
Jos ei se ap:lle riitä, niin sitten se ei riitä, mutta se on sitten hänen ongelmansa. Vaihtakoon miestä. Mitä hän edes haluaa tuollaisessa rikollissuvussa roikkua?
Ja mitä teineihin tulee, eiköhän se ap ajallaan huomaa, että ei se teinien kasvattaminen aina niin yksinkertaista ole.
eikä sieltä myöskään varasteta mitään.
Tuskin asiaa kannattaa enää vatvoa, mutta itseäni jäi ihmetyttämään eikö asiaa silloin tapahtumahetkellä selvitetty? Kirjoitit ettei kukaan tunnustanut - jäikö asia siis siihen? Vanhemmat eivät reagoineet asiaan? Teini selvisi varkaudesta?
Ymmärrän ettet halua lähteä, jos varastetaan suklaata niin ei liene mahdotonta että kukkarollakin käytäisiin.