Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Homeopaattiset lääkeaineet. Saako niitä luontaistuotekaupasta?

Vierailija
25.01.2010 |

Oletko kokeillut? Mitä mieltä olet? Onko ollut hyötyä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat ihan ilmaiseksi vesihanasta

Vierailija
2/5 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin pitäisi olla asiantuntija neuvomassa. Muutamista apteekeista saa, samoin näistä homeopaattisista hoitoloista. Kannattaa olla tarkkana, että homeopaatti on asiansa osaava, mieluiten lääkäri-homeopaatti (näitäkin löytyy nykyisin Suomesta).

Itselläni on vain positiivisia kokemuksia, pitkään keski-euroopassa asuneena olen niin tottunut homeopatiaan (keski-euroopassa lääkärit käyttävät yleisesti homeopatiaa ja homeopatia kuuluu lääketieteen opintoihin).

Meillä homeopaattisia valmisteita käytetään ihan flunssan ehkäisyyn. Viisaudenhampaiden poiston yhteydessä määräsi hammaslääkäri jälkihoitoon homeopaattista särkylääkettä, toimi erittäin hyvin: ei kipuja laisinkaan eikä tarvinnut ottaa muuta särkylääkettä.

Lisäksi vauvan märkärupikierre katkesi homeopatian avulla (kaikki oli jo kokeiltu ja lääkäri piti ainoana vaihtoehtona vahvaa antibioottikuuria, onneksi kokeilin vielä homeopatiaa ja kierre loppui siihen).

Eli hyötyä on ollut =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytää Helsingistä ainakin Hakaniemen apteekista. Käymme antioksidanttiklinikalla, josta korvalääkäri on kirjoittanut reseptin "rakeisiin", jotka auttavat korvatulehdukseen.

Vierailija
4/5 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on oma "Apilan Putiikki", josta ostan homeopaattiset lääkkeet. Muualta en kyllä ole edes etsinyt.

Vierailija
5/5 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos koet sen helpompana. Itse juuri tilasin satsin, koska olen raskaana ja syön kudossuoloja ja käytän homeopatiaa myös synnytyksessä kivunlievitykseen ja jälkihoitoon. Viime kerralla meni ainakin hienosti!