Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä taidon haluaisit omata?

Vierailija
25.01.2010 |

Minä itse haluaisin, että osaisin esim. ommella /kutoa. Sitten myöskin haluaisin osata laulaa/soittaa jotain instrumenttia todella hyvin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa osata laulaa ylimaallisen kauniisti!

Vierailija
2/8 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon aina halunnu olla joku ballerina tai cheerleader eli olis kiva olla tosi notkea!

Monia taitoja omaan jo tosin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytit verbiä "omata"? Eikä riittäisi yksinkertaisesti "Minkä taidon haluaisit?"

Vierailija
4/8 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on onneton rytmitaju ja sävelkorva (koulussa musiikki oli heikoin arvosanani 7). Kaikissa illanistujaisissa ja vastaavissa häpeän huonoa lauluani ja tanssitaitoani :(

Vierailija
5/8 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen suvussa kaikki laualavat. Juhlissa on aina ex-tempore -esityksiä ja minä piiloudun ettei kukaan vaan keksi pyytää minua mukaan esiintymään.

En pysy nuotissa pätkääkään!!

Vierailija
6/8 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että osaan laulaa (en nyt mikään mariah carey ole!) vaan en uskalla =( Mä haluaisin esiintymiskammon pois =)

Vierailija
7/8 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että osaan laulaa (en nyt mikään mariah carey ole!) vaan en uskalla =( Mä haluaisin esiintymiskammon pois =)

Se esiintymiskammo on aivan mieletön kun kaikki katsoo!!

soitin myös pianoa 7-8 vuotta mutta kosketinsoittimia en ikinä ole ostanut vaikka aikomusta on ollut..osaisin edelleen sen homman.

Samoin piirtää. Tehnyt meidän kotiin taulut :)

Vierailija
8/8 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omata-verbi aiotaan hyväksyä suomen kielen yleiskieleen sanan yleistyneen käytön vuoksi. Sana on vierasperäinen, eikä tuo mitään uutta kieleemme. Aina voi käyttää "jollain on"-rakennetta. Lisäksi omata on suhteellisen uusi sana (kielenhistoriassa). Sille pitäisi edes ns. antaa enemmän aikaa, jotta nähtäisiin, vakiintuuko se kieleemme.

Voit käydä allekirjoittamassa adressin omata-sanan hyväksymistä vastaan: http://www.adressit.com/omata

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän