Säälittää ihmiset jotka joutuvat remontoimaan asuntonsa
Rahanmenoa, hermojenmenetyksiä, aikaa menee hauskuus... Näkee tosi paljon vuokrattavia asuntoja, omakotitaloja, myynnissäkin, joissa työ kesken.
Kuka ottaa riesaksi jonkin kauhistustyömaan?
Hyvää et saa halvalla. Et asuntoa, et tarvikkeita.
Ja kas tässä koti josta voit remontoida mieleisesi... 😂
Kommentit (13)
Hämärimpiä aloituksia pitkään aikaan.
Säälittääkö sinua myös taiteilijat, jotka joutuu näkemään vaivaa että saa visionsa maalattua kankaalle? Kun saisihan Ikean sisustustauluja halvalla kirppikseltä.
Kyllähän remontti on parhaimmillaan todella palkitsevaa, kun saa kauniin ja toimivan ympäristön itselleen.
On varmasti onnekkaitakin ihmisiä mutta kyllä näitä rotanpesiäkin löytyy.
Minkälainen asunto on sellainen jota ei joudu koskaan remontoimaan? Ai niin, ap asuu vuokralla.
tällä ressukalla tuli vesi seinästä kun heräs :D sitte pari h lumi/jää hommia
Lomailtiin ulkomailla 2kk kun asunto oli remontissa. Kotiin tullessa kaikki oli uutta.
En tainnut ymmärtää mitä ap ajoi takaa. Minä ostin talon joka oli mieluisalla paikalla, pohjaratkaisu hyvä, hyvässä kunnossa - mutta olen muutamassa huoneessa vaihtanut tapetit ja maalannut keittiön kaapit ihan vain siksi että sain oman maun mukaiset. Keväällä vaihtuu ulkoseinien väri. Voit sääliä minua jos tahdot mutta hukkaan menee säälisi.
Mä taas etsin juuri nimenomaan asuntoa, jota saisi rempata mieleisekseen. Ja hyvä tulee, kun itse tekee.
Kyllähän se remonttitrave näkyy yleensä hinnassakin sitten, niin kuuluukin.
Halusin nimenomaan halvan, pintaremontoitavan kohteen, ykköskriteeri oli sijainti. Uudiskohteiden laatu on surkea ja suomalaisilla on niin kammottavan huono maku, että kaikki vanhat talot on pilattu mauttomilla modernisiunneilla. Ihan hirveää kun johonkin vanhaan hirsitaloon on tungettu upouusi valmiskeittiöpaketti. Me ostettiin sata vuotta vanha talo 80 tonnilla ja remontoitiin siitä hiljalleen juuri itselle sopiva.
Jep. Asun vuokralla. Olisin voinut ostaa asunnon aikoinaan. Olen myös asunut asossa.
Säälittää omistusasujat joiden taloyhtiö menee konkkaan. Asoasujat jotka ei saa rahojaan vaan jollain konstilla maksavat "aiheuttamansa vahingot".
Ja juu, annetaan vuokralle omakotitalo edullisesti remonttitaitoiselle. Pihatyöt, sähköt, vesi ja lämmitys jää vuokralaisen maksettaviksi.
Näitä tarkoitan. Taas ihmiset kilvan syöksyy kohteisiin jotka aiheuttaa hammastenkiristystä.
Mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Asun vuokralla. Olisin voinut ostaa asunnon aikoinaan. Olen myös asunut asossa.
Säälittää omistusasujat joiden taloyhtiö menee konkkaan. Asoasujat jotka ei saa rahojaan vaan jollain konstilla maksavat "aiheuttamansa vahingot".
Ja juu, annetaan vuokralle omakotitalo edullisesti remonttitaitoiselle. Pihatyöt, sähköt, vesi ja lämmitys jää vuokralaisen maksettaviksi.
Näitä tarkoitan. Taas ihmiset kilvan syöksyy kohteisiin jotka aiheuttaa hammastenkiristystä.
Mikäs siinä.
Jos asut koko elämäsi vuokralla niin kerrytät vähintään parin-kolmen omakotitalon verran varallisuutta jollekin toiselle, noin keskimäärin. Konkkaan meneviä taloyhtiöitä on käytännössä vain pohjoisen ja idän surkeimmilla muuttotappioalueilla. Mutta tosiaan, kukin tyylillään.
No jaa.
Olemme rakentaneet 3 taloa joten välillä on kivaa rempatakin. Ostimme parisataa vuotta vanhan talon etelästä ja remppasimme vanhaa kunnioittaen.
No mut kiva, että on joku ihmisryhmä, jota kohtaan voit tuntea ylemmyyttä! Se tekee varmasti hyvää itsetunnolle :)
?? Turhaan säälit, meillä oli oikein kivaa kun teimme remonttia, parasta aikaa kumppanin kanssa. Keväällä suunnitelmissa rempata toinen makuuhuone.