Siis öööh syökö jotkut vielä voikkuli-eväitä ruokatunnilla meillä on 15 euron ruokaetu ja usein käydään pitkillä lounailla
voikkuli-leivillä ei pärjää koko iltapäivää se on fakta juttu
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Öööh ei sinulla ole mitään ruokaetua kun olet avohoidossa. Suljetulla oli sapuskat talon puolesta kuten hyvin muistat.
Mitä ihmettä oikein sekoilet, kenelle puhut??
Eli maksatte verot siitä 14€ maksimin yli menevästä eurosta?
Aina eväät. 20min tauko työn ohessa. Iso säästö vuodessa. Jokainen toki käyttää rahansa mihin haluaa.
siis ööööh käyttääkö joku vielä voikkuli sanaa?
Just päätin, että syön vain itse tekemiäni ruokia. Ovat maukkaampia ja terveellisempiä kuin einekset tai ravintolaruuat.
Ap ei ole ikinä edes töissä ollut, kyllä siellä tukiasunnossa voit toki kuvitella pitäväsi lounastauon ja syödä sen voikkulin, pysyisit ainakin pois täältä.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole ikinä edes töissä ollut, kyllä siellä tukiasunnossa voit toki kuvitella pitäväsi lounastauon ja syödä sen voikkulin, pysyisit ainakin pois täältä.
Mikäs Miss Marple tänne palstalle on pesiytynyt LOLOLOL tirsk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öööh ei sinulla ole mitään ruokaetua kun olet avohoidossa. Suljetulla oli sapuskat talon puolesta kuten hyvin muistat.
Joko otit päivälääkkeesi?
Good for you, mun pitäisi käydä ostamassa ruokaliput 20 km päässä työpaikasta (eri suunnasta kuin missä koti on ja klo 9 -15, totta kai) ja maksaa kouluruuasta 6,60 €. Ei tule kauppoja, mieluummin tuon eväitä tai näen työpäivän ajan nälkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🥱
🥱
🥱
et sitten yhtään kuluneempaa onelineria keksinyt LOLOLOLOL
Kohta voikkaria ja Joughurtensia suukkuluukkuun. Niin!
Vierailija kirjoitti:
Kohta voikkaria ja Joughurtensia suukkuluukkuun. Niin!
suukkuluukkuun?
Itse olen hoivakodissa töissä eikä me voida kesken työpäivän lähteä muualle syömään. Pitää olla paikalla koko vuoron ajan, myös ruokatauolla. Eikä pitäisi kaivella tyhmän trolli-ap:n napaa mitä muut syö.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hoivakodissa töissä eikä me voida kesken työpäivän lähteä muualle syömään. Pitää olla paikalla koko vuoron ajan, myös ruokatauolla. Eikä pitäisi kaivella tyhmän trolli-ap:n napaa mitä muut syö.
työnantaja on velvollinen järjestämään rauhaisan ruokahetken ilman keskeytyksiä se on LAKISÄÄTEINEN velvollisuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🥱
🥱
🥱
Kas tämä lollottelija täällä taas pätemassä, eikö se rahka nyt kelpaa, sitähän olet tiedustellut täällä jo useaan kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🥱
🥱
🥱
Meneppä sinne terapiaan, tarvitset sitä myös lääkityksen tueksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
työnantaja on velvollinen järjestämään rauhaisan ruokahetken ilman keskeytyksiä se on LAKISÄÄTEINEN velvollisuus
Ei me voida jättää asukkaita hoitamatta, jos heillä tulee esim. vessahätä meidän tauon aikana. Tai jos läheinen tulee kysymään jotakin. Tai puhelin soi. Silloin keskeytetään tauko ja hoidetaan työasia jonka jälkeen jatketaan taukoa. Tervetuloa hoitoalan todellisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.finlex.fi/fi/lainsaadanto/2019/872#chp_6__sec_24
tuosta pykälästä kohta:
"Jos työaika vuorotyössä tai jaksotyössä on kuutta tuntia pidempi, on työntekijälle annettava vähintään puoli tuntia kestävä tauko tai tilaisuus aterioida työn aikana."