Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis öööh syökö jotkut vielä voikkuli-eväitä ruokatunnilla meillä on 15 euron ruokaetu ja usein käydään pitkillä lounailla

Vierailija
15.09.2026 |

voikkuli-leivillä ei pärjää koko iltapäivää se on fakta juttu

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh ei sinulla ole mitään ruokaetua kun olet avohoidossa. Suljetulla oli sapuskat talon puolesta kuten hyvin muistat.

Vierailija
2/29 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öööh ei sinulla ole mitään ruokaetua kun olet avohoidossa. Suljetulla oli sapuskat talon puolesta kuten hyvin muistat.

Mitä ihmettä oikein sekoilet, kenelle puhut?? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli maksatte verot siitä 14€ maksimin yli menevästä eurosta?

Vierailija
4/29 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina eväät. 20min tauko työn ohessa. Iso säästö vuodessa.  Jokainen toki käyttää rahansa mihin haluaa.

Vierailija
5/29 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ööööh käyttääkö joku vielä voikkuli sanaa?

Vierailija
6/29 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just päätin, että syön vain itse tekemiäni ruokia. Ovat maukkaampia ja terveellisempiä kuin einekset tai ravintolaruuat.

Vierailija
7/29 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole ikinä edes töissä ollut, kyllä siellä tukiasunnossa voit toki kuvitella pitäväsi lounastauon ja syödä sen voikkulin, pysyisit ainakin pois täältä.

Vierailija
8/29 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole ikinä edes töissä ollut, kyllä siellä tukiasunnossa voit toki kuvitella pitäväsi lounastauon ja syödä sen voikkulin, pysyisit ainakin pois täältä.

Mikäs Miss Marple tänne palstalle on pesiytynyt LOLOLOL tirsk

Vierailija
9/29 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko otit päivälääkkeesi?

Vierailija
10/29 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good for you, mun pitäisi käydä ostamassa ruokaliput 20 km päässä työpaikasta (eri suunnasta kuin missä koti on ja klo 9 -15, totta kai) ja maksaa kouluruuasta 6,60 €. Ei tule kauppoja, mieluummin tuon eväitä tai näen työpäivän ajan nälkää.

Vierailija
11/29 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🥱

🥱

🥱

et sitten yhtään kuluneempaa onelineria keksinyt LOLOLOLOL

Vierailija
12/29 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta voikkaria ja Joughurtensia suukkuluukkuun. Niin!

Vierailija
13/29 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh tyyppikin käy töissä. 

Vierailija
14/29 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta voikkaria ja Joughurtensia suukkuluukkuun. Niin!

suukkuluukkuun?

Vierailija
15/29 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hoivakodissa töissä eikä me voida kesken työpäivän lähteä muualle syömään. Pitää olla paikalla koko vuoron ajan, myös ruokatauolla. Eikä pitäisi kaivella tyhmän trolli-ap:n napaa mitä muut syö.

Vierailija
16/29 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen hoivakodissa töissä eikä me voida kesken työpäivän lähteä muualle syömään. Pitää olla paikalla koko vuoron ajan, myös ruokatauolla. Eikä pitäisi kaivella tyhmän trolli-ap:n napaa mitä muut syö.

työnantaja on velvollinen järjestämään rauhaisan ruokahetken ilman keskeytyksiä se on LAKISÄÄTEINEN velvollisuus

Vierailija
17/29 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🥱

🥱

🥱

Kas tämä lollottelija täällä taas pätemassä, eikö se rahka nyt kelpaa, sitähän olet tiedustellut täällä jo useaan kertaan.

Vierailija
18/29 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🥱

🥱

🥱

Meneppä sinne terapiaan, tarvitset sitä myös lääkityksen tueksi.

Vierailija
19/29 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

työnantaja on velvollinen järjestämään rauhaisan ruokahetken ilman keskeytyksiä se on LAKISÄÄTEINEN velvollisuus

Ei me voida jättää asukkaita hoitamatta, jos heillä tulee esim. vessahätä meidän tauon aikana. Tai jos läheinen tulee kysymään jotakin. Tai puhelin soi. Silloin keskeytetään tauko ja hoidetaan työasia jonka jälkeen jatketaan taukoa. Tervetuloa hoitoalan todellisuuteen.

Vierailija
20/29 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.finlex.fi/fi/lainsaadanto/2019/872#chp_6__sec_24

tuosta pykälästä kohta:

"Jos työaika vuorotyössä tai jaksotyössä on kuutta tuntia pidempi, on työntekijälle annettava vähintään puoli tuntia kestävä tauko tai tilaisuus aterioida työn aikana."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä