Lue keskustelun säännöt.
mitä voi antaa vuoden ikäiselle joka on paskataudissa?
24.01.2010 |
tai siis viimeyönä oksensi ja nyt toisesta päästä sitten tulee.. taitaa jo taaperolla olla nälkä mutta mitä hänelle voisi antaa ettei paskois koko yötä??
Kommentit (22)
vähäsen kaikkia sai koska oli pakko antaa kun pikkuinen vieressä seisoo ja vaatii saada (hyvä ettei huutanut..) js kuka sanoi että kerrallaa sai kaiken tuo????
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joo, ap:n kielenkäyttö on kieltämättä kuin jonkun lähiöbaarin jätkän suusta (ja tulee mielikuva että hoitaa siellä lasta sätkä huulessa), mutta hyvä kun pyytää apua. Ihan kauhea tauti vatsatauti on ihan kaiken ikäisillä. Jos maistuu, niin joku vaalea pehmeä leipä voisi olla hyvä, mutta jos tauti on pahana niin ei silloin oikein mikää maistu ja tulee helposti ulos. Mustikkakeittokin on ok, mut jos oksentaa tekee aikamoista tuhoa. Meillä taapero söi Raffeleita (kierresipsejä) kun ekaa kertaa halusi syödä jotain. Normaalisti niitä ei anneta, mutta ihan hyvä että sai edes jostain suolaa. Ja mehujää oli myös hyvä, kylmä rauhoittaa ainakin mun vatsaa.