Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Grosstrainer, mikä on hyvä ja kestävä?

Vierailija
24.01.2010 |

Käyttökokemuksia crosstrainereista siis kaivataan.Olen hankkimassa meille sellaista ja kyselisin hyvää ja kestävää merkkiä sekä pitäisi olla sopiva käyttää monelle erikokoiselle perheenjäsenelle.Käyttäjien painohaarukka 50-95kg.





Mitä kannattaa jo ostaessa ottaa huomioon?Noita kun näyttää olevan hinnaltaankin 300-900€ välillä, onko kalliimmissa joitakin välttämättä tarvittavia ominaisuuksia?



Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se oikea termi.

Vierailija
2/6 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se vähän kuvaa sitä toimintaa.. kuivataan se käyttäjä oikein kunnolla! =0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vaan näistä vastauksista...Etsin tietoa ja kokemuksia muualta.



Ap

Vierailija
4/6 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan mennä "alan liikkeisiin",vaikka kalliimpia siellä ovatkin. Me ostettiin ihan marketista vaan ja se kesti vuoden ja siitä murtui paksu tukijalka. No, onneksi saatiin palautettua se ja siinä vaiheessa sitä ei enää tarvittu.Meidän crosstrainer oli myös "kiikkúva,keikkuva",joten kannattaa katsoa että on tukeva.

Vierailija
5/6 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tukeva ja kaikin puolin soiva peli. Kannattaa tosiaan käydä ihan alan liikkeissä testailemassa eri vaihtoehtoja.

Vierailija
6/6 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ominaisuuksissa on eroja. Valitettavasti tahtoo olla, että parilla satkulla ei saa hyvää crossaria, joten kannattaa olla valmis investoimaan kerralla vähän enemmän.



-8

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän