Lue keskustelun säännöt.
Oletteko saaneet Espoossa jo ilmoituksen koulupaikasta?
Kommentit (5)
kai pitäis tulla, jos olin kalenteriin oikein merkannut.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
että viikoilla 14-15. En ymmärrä miksi niitä pitää pantata näin myöhään!
Taavinkylän ala-asteen oppillat siis valittu :-)
ovat saaneet tulokset jo aikaa sitten.
kai postittaa jo 13.4 ? Ihmettelen kun ei ole näkynyt vielä päätöstä.