Karppaajat; käytättekö alkoholia ja miten
Kommentit (5)
ja oluen vaikutusta karppaajalla, kun itse harkitsen karppauksen aloittamista, mutta rakastan punaviinejä ja viikonloppuna miehen kanssa maistellan ruoan kanssa uusia punkkuja :)t.ap
"Runsas viinin kulutus voi lihottaa. Pari lasillista voi juoda melko huoletta... Jos tahdonlujuus riittää vähäisissä määrissä pysymiseen, paino putoaa suorastaan tehokkaammin, mutta muiden kannattaa pysytellä erossa viinistä koko ensimmäisen vaiheen ajan. Menetelmän toisessa vaiheessa viiniä voi juoda päivittäin, kunhan sen ja muiden hiilihydraattien suhde pysyy sopivana."
Eli viinin kanssa myös tummaa 70 % suklaata, kuivattua arpikoosia, päärynää yms. matalan glykemiaindeksin hiilareita -näin ymmärtäisin tämän.
eikä vaikuta sen kummemmin kuin ennenkään. Alussa, kun hiilarit oli n. 20g, tuli stoppi melko pian, eli en voinut juoda paljoa. Nyt ei tule enää, kun hiilareitakin menee enempi ja elimistö on muutenkin tottunut.
Sen olen huomannut, että punaviini ei mua ainakaan lihota. Päinvastoin silloin kun juon lähes päivittäin, vatsa toimii hyvin ja painokin tippuu.
hiilarit alle 20g/vrk ja jos juon 1/2 pulloa punaviiniä tulee järjettömän huono olo ja kova krapula