Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Pisin aika erossa lapsestasi?

Vierailija
24.01.2010 |

Lapsen ikä ja kuinka kauan?

Itsellä tyttö kohta 8kk,pisin aika erossa 1 yö.

Kohta tulee 5yön ero kun lähde pikku matkalle.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi silloin 1,5 vuotias, nyt 5v. Ja tasasesti on ollu mummolla 2-3 päivää silloin tällöin.

Vierailija
42/50 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ihan täysilläkäy kun jätät 8kk:n ikäisen 5 vuorokaudeksi hoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoo vaeltamassa, oli mummilla sen aikaa. Pienemmästä oon tähän mennessä (1v 9kk) ollu erossa max. 2 yötä yhteen menoon.

Vierailija
44/50 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerran erossa esikoisesta kun hän oli 1v, silloin olin yhden yön reissulla. Noita reissuja on tullut muutama muukin vuosien varrella, pääasiassa yhtä yötä työmatkalla. Kuopus tais olla vähän vanhempi, kun tein ekan reissun. Mutta ovat siis olleet tuolloin isänsä kanssa.

Jos puhutaan erossa olemisesta niin, ettei kumpikaan vanhemmista ole paikalla, niin esikoinen oli 5½v kun kävin viiden yön reissun mummon kanssa Etelä-Suomessa (asumme pohjoisessa), viime kesänä eli neljä ja seitsenvuotiaana olivat mummolassa neljän yön reissun kaksisteen. Eli se on pisin aika kun olen ollut kuopuksesta erossa.

Vierailija
45/50 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tyttö kohta 8kk,pisin aika erossa 1 yö.

Kohta tulee 5yön ero kun lähde pikku matkalle.

Hei, oletko tietoinen siitä että alle vuoden ikäinen lapsi unohtaa sinut jo vuorokaudessa? Noin pienestä ei siis pitäisi missään nimessä ensisijaisen hoitajan olla noin pitkään erossa!

Mutta vastatakseni kysymykseesi:

Esikoinen 2,5v ja hänestä olen ollut erossa puoli vuorokautta kun olin synnärillä toisen kanssa.

Kuopus 1-vuotias ja hänestä olen ollut juurikin eilen ensimmäisen kerran pidempään erossa, olin viisi tuntia.

Vierailija
46/50 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-vuotiaansa oon ollut erossa 3 päivää kun olin sairaalassa synnyttämässä kuopusta, lapsi oli sen aikaa mummolassa.

Vauvasta olen ollut erossa 4h kun kaverini hoitivat tätä sillä aikaa kun kävin lapsen isän kanssa ravintolassa.

Vierailija
47/50 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, totta, olethan tietoinen tettä lapsi todella unohtaa sinut vuorokaudessa ja eroahdistus ei todellakaan tee hyvää pienelle. Hän tuntee että jotain tosi tärkeää puuttuuu, vaikka ei sinua mieleen saakaan. Jos kuitenkin joudut matkalle lähtemään, niin kannattaa tehdä niin että annat lapsen hoitajalle selkeän valokuvan itsestäsi, jota hoitaja sitten välillä näyttää lapsellesi. NÄin toimitaan esim. joissakin päiväkodeissa joissa pieni lapsi pitkään hoidossa. Se auttaa lasta!

Vierailija
48/50 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 krt vikko kun lapsi käy kerhossa ja ikää 5v.

Vierailija
49/50 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset 6v ja 4v

Vierailija
50/50 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 päivää. Lapsi oli mummolassa ja viihtyi hyvin, vaikka ikävöikin. Muutaman kuukauden päästä tulen olemaan kolmevuotiaastani neljä päivää erossa ja se vähän jännittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi