Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko kukaan käyttänyt verhosuunnittelijaa?
12.01.2009 |
Miten toimii ja mitä maksaa? Suositelkaa hyvää suunnittelijaa pääkaupunkiseudulta!
Kommentit (2)
Oli mielestäni tosi ammattimainen. Tuli kotiin, otti kuvat ja mitat ja keskustetiin mitä halutaan. 1-2 viikon kuluttua menin heille ja hän esitti suunitelmansa ja kangasvaihtoehdot. Upeaa toimintaa, ei maksanut mitään eikä ollut ostovelvoitetta. Elämäni parhaat verhot!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ihan oikeaa suunnittelijaa en ole käyttänyt, mutta esim. Eurokankaan Petikon myymälässä kyllä autetaan. Olen mennyt sinne kuvan kanssa ja saanut idean tosi hyvään ratkaisuun. Ovat mielestäni ammattilaisia ja auttavat myös suunnittelussa, jos kerrot, millainen ongelma sinulla on.