Haloota, onko muut hortonomit jo heränneet?
Mulla jo ikkunalaudat täynnä tomaatin ja pelargonin pikkutaimia. Ihanaa, nyt rupeaa jo helpottamaan : )
Kommentit (9)
Ja ei vielä kasvamassa, piatsi lapsen syksyllä kasvattama paprika joka iloksemme on pysynyt hengissä yli pimeän kauden, josko nyt virkistyisi. Kohta mullanvaihto...
että seisomaan nouseva vauva käy pudottelemassa ikkunalaudalla olevat ruukut lattialle. jasmiiniköynnös meni jo :/
laitan siemenet kasvamaan tiskipöydälle kasvivalon alle, missä ne ovat turvassa uteliailta pikku sormilta.
Ensi kesänä saadaan ensimäistä kertaa omaan pihaan kasvimaa ja sitä olen jo kovasti pihalle mittaillut.
Kasvatatteko tomaatteja kasvihuoneessa vai avomaalla?
lasitetulla parvekkeella. olen tähän asti kylvänyt kirsikkatomaatteja ja niistä tulee aivan ihania!
Tänä vuonna meinaan kylvää noita tomaatteja kuukausittain, ihan kokeeksi, harmittaa kun noi tomaatit kypsyy aina niin myöhään.
Pelargonit onnistui viimevuonna niin hyvin, että päätin nyt erikoistua niihin : )
mitä pelargoneja kasvatit? ostitko ne kaupasta vai otitko talteen edellisvuoden siemenet?
blueberry ripple ja
raspberry ripple,
toisen prismasta ja toisen Plantagenista.
Lisäksi tavallista valkoista ja tulipunaista pelrgonia, ihan tavallisia. Kaikki jo itäneet ja melkein sataprosenttisesti.
Horizon Blueberry Ribble
Summertime Lilac
Avanti White
Rasberry Rippel
Scarlett Orbit
t. ap,
jos jotain kiinnostaa..
ikkunalaudalle ei voine laittaa taimia kasvamaan. sormet kyllä syyhyävät juuri tomaattiin, pelargoniin ja kelloköynnökseen.
aina kun aurinko alkaa paistaa, iskee ihan kamala himo työntää sormet multiin!